Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדרך קבע יש אצלי פחית קליפורניה ברכב, והיא מחזיקה לי מעמד ה מ ו ן ה מ ו ן זמן. יותר מחצי שנה גם. היא פשוט לא מאבדת את הריח שלה. הופך כל פעם את הקוביות. נשבע לך שבבגאז' יש לי קליפורניה בריח דובדבן שקניתי לפני שנה והיא עדיין מריחה קצת סבבה. בכל מקרה מה שאני עושה זה לקנות ספריי בריח תואם או דומה לפחית של הקליפורניה, ככה שתהיה התאמה בנייהם. שלא יהיו ריחות מנוגדים. ספריי של כימיקל גאייז למשל דובדבן או פירות אחר יתאים לפירות או דובדבן של קליפורניה. אחרי עבודת דיטייל על הרכב אני באמת אוהב שהוא מריח טוב ולכן מרסס "אקסטרה" 2-3 שפריצים על השטיח כדי לחזק את הריח של הקליפורניה.

 

בד"כ הריחות המתוקים מתשלבים זה עם זה , וריחות אחרים כמו רכב חדש או יותר "קריספיים" כאלה מתאימים אחד לשני. אתה יכול למשל לשלב ריח רכב חדש של כימיקל גייז עם פחית קליפורניה רכב חדש. או וניל עם קוקוס, דובדבן עם תות וכל מיני כאלה. דווקא עובד לא רע.

פורסם
בדרך קבע יש אצלי פחית קליפורניה ברכב, והיא מחזיקה לי מעמד ה מ ו ן ה מ ו ן זמן. יותר מחצי שנה גם. היא פשוט לא מאבדת את הריח שלה. הופך כל פעם את הקוביות. נשבע לך שבבגאז' יש לי קליפורניה בריח דובדבן שקניתי לפני שנה והיא עדיין מריחה קצת סבבה. בכל מקרה מה שאני עושה זה לקנות ספריי בריח תואם או דומה לפחית של הקליפורניה, ככה שתהיה התאמה בנייהם. שלא יהיו ריחות מנוגדים. ספריי של כימיקל גאייז למשל דובדבן או פירות אחר יתאים לפירות או דובדבן של קליפורניה. אחרי עבודת דיטייל על הרכב אני באמת אוהב שהוא מריח טוב ולכן מרסס "אקסטרה" 2-3 שפריצים על השטיח כדי לחזק את הריח של הקליפורניה.

 

בד"כ הריחות המתוקים מתשלבים זה עם זה , וריחות אחרים כמו רכב חדש או יותר "קריספיים" כאלה מתאימים אחד לשני. אתה יכול למשל לשלב ריח רכב חדש של כימיקל גייז עם פחית קליפורניה רכב חדש. או וניל עם קוקוס, דובדבן עם תות וכל מיני כאלה. דווקא עובד לא רע.

 

אני שומע דברים טובים על הפחיות של קליפורניה, אבל ניסיתי אותן והריח שלהן לא לטעמי. כל הריחות המתוקים לא עושים לי את זה, ואני פשוט חולה על הריח "הטבעי" שיש לי באאודי. ריח של נצחון. הלוואי שהייתי יכול לקנות ריחן בריח שלה :lol:

2016 BMW M235i.

פורסם
בלאק אייס וכאלה בסגנון אני הכי אוהב אצלי ברכב

 

לא יכול עם מסטיק דובדבן והמתוקים האלה

 

כן, אני גם יותר מתחבר לסגנון הזה. במה אתה משתמש?

2016 BMW M235i.

פורסם

אם צריך להיות כימאי כדי להבין מה כתוב על האריזה תחת "מרכיבים", אני מעדיף לא להשתמש. כמה טיפות של שמן אתרי טוב, בתוך מיכל תרסיס קטן, מעורבב עם מים מזוקקים ויש לכם אחלה מטהר אויר.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הי - מחפש איזה תכשיר מעולה שיישמש אותי לניקוי ושמירה על פלסטיקים פנימיים וכו' ושייהיה לו את הריח אוטו חדש כמו ששמים לרכבי ליסינג (חובה!)

וגם המלצה למטלית טובה לשימוש זה.

 

תודה.

פורסם

עניין הריח הוא אינדיבידואלי - כמו בושם, כל אחד אוהב ריח אחר.

בהום סנטר מוכרים מוצרי טיפוח של sonax ( תוצרת גרמניה ). יש להם שני תכשירים לניקוי פלסטיקים. תראה מה מריח לך יותר טוב.

אני אוהב מאוד את המוצר הזה של koch

https://m.ebay.com/itm/Koch-Chemie-Refresh-Cockpit-Care-500ml-Cockpitpflege-Car-detailing/323398393441?hash=item4b4c0bde61:g:yiYAAOSwe7BWzHNn

גם המוכר אמין והמשלוח מגיע מהר מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
עניין הריח הוא אינדיבידואלי - כמו בושם, כל אחד אוהב ריח אחר.

בהום סנטר מוכרים מוצרי טיפוח של sonax ( תוצרת גרמניה ). יש להם שני תכשירים לניקוי פלסטיקים. תראה מה מריח לך יותר טוב.

אני אוהב מאוד את המוצר הזה של koch

https://m.ebay.com/itm/Koch-Chemie-Refresh-Cockpit-Care-500ml-Cockpitpflege-Car-detailing/323398393441?hash=item4b4c0bde61:g:yiYAAOSwe7BWzHNn

גם המוכר אמין והמשלוח מגיע מהר מאוד.

 

אתה מתכוון שיש כמה סוגי ריחות של ריח אוטו חדש? חשבתי שזה משהו מסויים, הרי כל רכבי הליסינג שעוברים ניקוי לפני מכירה יש את אותו ריח..

פורסם

ריח של אוטו חדש יש לאוטו חדש.

לא כל רכבי ליסינג עוברים ניקוי עם חומר זהה. אם ריח מסוים במגרש ליסינג מושך אותך, תנסה לשאול עם איזה חומר ניקו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בפעם הראשונה שתכנס לרכב אחרי שאכלת שעועית תראה איך הכל משתנה.

 

והפעם ברצינות, רוצה ריח נעים? לך על AREON FRESCO בניחוח SUMMER DREAM, לא תתחרט.

נעים קליל לא מתוק לא חמוץ מדי. לא ריח של רכב חדש.

 

רוצה ריח של רכב חדש? יש תרסיסים בניחוח הזה, גם לכימיקל גייז יש באוטוסטור אבל הם לא לנקיון הרכב אלא לניחוח בלבד.

 

החומר שהמליצו כאן של KOCH CHEMIE מעולה, החברה הזו בכללי מעולה. ממליץ - ובנוסף התרסיס הנ"ל הוא דווקא כן לניקוי פנימי עם ריח נעים.

Opel Adam S 2017

פורסם

הוא מתכוון לריח מסטיק שיש בתרסיסים הזולים שמשתמשים בהם ב"השבחה", או יותר נכון, פחיות הריח האיומות עם הריח הזה.

 

זה ריח של ליסינג אמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...