Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל שאין פה איזה המלצה כללית שכולם הסכימו עליה..

אני שמתי את הנוזל הריחני הזה עם המקלות... בשמש של הקיץ נגמר תוך שבוע-שבועיים בגג

אשמח לאיזה המלצה - ומקום לקנות את זה (: אינטרנט זה הכי טוב

פורסם

אז בסוף הזמנתי את זה:

http://www.ebay.com/itm/112008542901

 

במילה אחת, קקה!

הזמנתי את הניחוח Ocean Flavor כביכול. במקרה הטוב כשמקרבים את האף אין ריח, כשנותנים הסנפה רצינית מתקבל ריח של אדמה/עפר.

המילוי שמגיע איתו הוא קשה כזה, חומר מוזר שמשאיר סימן מריחה אם נוגעים בו ביד (הייתי בטוח שזה כמו פילטר סיגריות טבול בנוזל) אז גם לטבול אותו בנוזל כלשהו לא ייתן כלום.

חבל על זמן ההמתנה..

 

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לפני שנתיים שמתי ריחן של קליפורניה מסטיק ברכב. בהתחלה היה ריח טוב ונעים אבל כנראה פתחתי קצת יותר מדי ואחרי משהו כמו חודשיים נהיה ריח "חמוץ" או עבש (לא יודע כ"כ איך להגדיר) של הריחן שמזכיר את הריח המקורי והטוב רק עם עיוות לא נעים ואפילו מסריח. זרקתי את הריחן לפני שנה וחצי(!) ואני נוסע הרבה עם חלונות פתוחים אבל הריח כנראה נדבק למושבים או משהו, והוא כל כך חזק שכל פעם שאני יוצא מהרכב הריח נדבק לבגדים שלי.

יש שיטה יעילה להעלים את הריח? חשבתי לשים ריחן אחר אבל אני חושש שזה יסריח עוד יותר

פורסם

לפני שנתיים שמתי ריחן של קליפורניה מסטיק ברכב. בהתחלה היה ריח טוב ונעים אבל כנראה פתחתי קצת יותר מדי ואחרי משהו כמו חודשיים נהיה ריח "חמוץ" או עבש (לא יודע כ"כ איך להגדיר) של הריחן שמזכיר את הריח המקורי והטוב רק עם עיוות לא נעים ואפילו מסריח. זרקתי את הריחן לפני שנה וחצי(!) ואני נוסע הרבה עם חלונות פתוחים אבל הריח כנראה נדבק למושבים או משהו, והוא כל כך חזק שכל פעם שאני יוצא מהרכב הריח נדבק לבגדים שלי.

יש שיטה יעילה להעלים את הריח? חשבתי לשים ריחן אחר אבל אני חושש שזה יסריח עוד יותר

 

תמהל מרכך כביסה ריחני במים, תשים בשפריצר ותשפריץ על המושבים, השטיחים וכל דבר אחר דמוי בד.

אפשרות נוספת היא להשתמש בתכשירים יעודיים להעלמת ריחות כמו febreze.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

חימום קיצוני של תא הנוסעים מאוד עוזר להיפטר מריחות טחובים.

 

חכה שמזג האוויר יתחמם קצת, ואחרי נסיעה תשאיר את הרכב מונע בשמש חזקה עם חימום דולק בעוצמה. אחרי שתא הנוסעים רותח תפתח כל צוהר אפשרי ברכב ותשאיר אותו ככה עוד איזה רבע שעה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

כתבתי ביקורת עבור בלוג רכב כלשהו על הרימון ריח של מגוואירס ויש לי לבדיקה אחד קל סונקס. שלח ה״פ לקבלת הלינק לביקורת

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

^שלחתי ה"פ. תודה

 

 

חימום קיצוני של תא הנוסעים מאוד עוזר להיפטר מריחות טחובים.

 

חכה שמזג האוויר יתחמם קצת, ואחרי נסיעה תשאיר את הרכב מונע בשמש חזקה עם חימום דולק בעוצמה. אחרי שתא הנוסעים רותח תפתח כל צוהר אפשרי ברכב ותשאיר אותו ככה עוד איזה רבע שעה.

האמת שאני כבר לא יכול לסבול את הריח. נמאס לי לחזור עם בגדים ספוגים בסירחון הזה ואני גם לא יודע עד כמה זה בריא. אני מעדיף להיפטר מזה בצורה הכי מהירה שיש.

פורסם

דווקא הכלי זכוכית עם המקלוני עץ שיוצאים ממנו מחזיק מעמד מ ל א זמן. קניתי אחד לפני חודש וחצי ועדיין נשאר ממנו מלא, אני שם אותו במחזיק של הכוסות, יש לי 3 כאלה ברכב. ריח נעים לאללה - אני קניתי וניל אבל יש עוד מלא. עלה לי 13 שח בלבד בחנות 'שלווה כלים חד פעמיים', כתוב על זה שזה לרכב, למרות שיכול לשמש לכל חדר בבית. אפשר לשים לו דבק דו צדדי ולהדביק על הדש בורד. זול לאללה וריח נעים, מחזיק מעמד מלא.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש לקליפורניה שתי פחיות חדשות

פחית שחורה שזה ''אייס'' שאני מכור לריח הזה מחזיק חודש +-

ויש את הפירות טרופיים או משהו כזה שנוא גם מאוד נעים

ממליץ לך לבדןק גם אותם

פורסם
אז בסוף הזמנתי את זה:

http://www.ebay.com/itm/112008542901

 

במילה אחת, קקה!

הזמנתי את הניחוח Ocean Flavor כביכול. במקרה הטוב כשמקרבים את האף אין ריח, כשנותנים הסנפה רצינית מתקבל ריח של אדמה/עפר.

המילוי שמגיע איתו הוא קשה כזה, חומר מוזר שמשאיר סימן מריחה אם נוגעים בו ביד (הייתי בטוח שזה כמו פילטר סיגריות טבול בנוזל) אז גם לטבול אותו בנוזל כלשהו לא ייתן כלום.

חבל על זמן ההמתנה..

 

 

מסכים עם כל מילה. חבל על הכסף.

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

קניתי את הריח ככביכול הכי טוב מבשם אויר פרימיום ב75 שקל פשוט אין ריח הוא חלש צריך לשים מליון שפריצים ובקושי יש ריח!! מבשם רוירמשל סנו פשוט שפריץ אחד ויש ריח חזק! לא יאמן איזה אכזבה חשבתי שמצאתי משו טוב להמליץ עליו פשוט אכזבה !

×
×
  • תוכן חדש...