Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הריח של הסטריפר ממש טוב, הבעיה שאני לא יודע איך להשתמש במבשמים של כימיקל גייז, לא משנה איפה אני מרסס זה משאיר באזור דביקות מהחומר.. כרגע אני מוותר על השימוש בהם.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

כל מקום שתרסס עליו יהיה תחושה של דבק שנוגעים בזה לכן אני לא משתמש בזה כרגע עד למציאת פתרון נורמלי.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

באמת מזכיר בושם...ואני יודע איזה.

בושם 90210 אפילו עשיתי השוואה

(כן יש לו טוב פלוס)

אבל לא של כסף, ולא של נשים...חחח

פורסם

אני ניסיתי את של כימיכל גייז במליון וראציות, החל מלטבול עץ ריח ישן, לשים אפליקטור מרוסס מתחת למושב, כלום, פשוט כלום לא משאיר את הריח.. כרגע עם עצי ריח של areon משהו כזה בניחוח מסטיק, מאוד נעים, אבל נשאר שבוע גג..

אולי תלוי ברכב, אבל שום מבשם לא נשאר...

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

פורסם

אני מתכוון לעשות ככה.

ההצעה שלי היא.

לקחת בקבוקון שתולים על המראה , להוציא את התכולה לפני השימוש( שעדיין לא השתמשת בו)

להוסיף את התרכיז של כימיכל גייז לטעמך, וזהו

פורסם

עזבו אותכם אין כמו פחיות קליפורניה הכי טובות והכי נעימות ונשארות לאורך זמן רב במיוחד הדובדבן :)177114.jpg

 

כל העצי ריח זה הדבר הכי חרטא שהמציאו וזה מחזיק גג שבוע לא יותר כי כל האפקט זה שהשקית נשארת ולא פותחים ישר ..

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

הריח הכי נעים ברכב זה ריח של רכב נקי וזהו, כל העצי ריח הדוחים האלו או פחיות הקליפורניה האלו עושים ריח זול וחזק מידי. במקום שהרכב יריח כמו רכב זה מריח כמו דוכן פירות.. לא בשבילי

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

קליפורניה דובדקיא

בקיץ במיוחד, כמו כן יש לי מישהי במשרד שחבר שלה (שהוא חבר שלי) שמים ברכב תמיד 2 פחיות ריח דובדבן או כדומה של קליפורניה, הבחורה מריחה מהריחן הזה והיא בסה"כ ישבה חצי שעה ברכב היום.

הריח נדבק ולא יוצא מהבגדים או מפנים הרכב לא משנה איזה רכב זה, כמו סיגריות.

 

בנוגע לריחנים של כימיקל אכן כן הם נוטים להשאיר סימני והרגשה של דביקות אז לא לרסס בשום פנים ואופן בתוך התריסים של המזגן!!!!!

אני כבר שברתי את התריס המרכזי של ה 500 ושילמתי 200 ש"ח על אחד מהאיביי, וזה בגלל שהתריסים נדבקו בזמן שניסיתי לכוון את המזגן אלי

Opel Adam S 2017

פורסם

ליאב הרגת אותי מצחוק :lol:!

 

אבא שלי דרך אגב התלהב מהתרסיס סטריפר כל כך שהוא החליט בגלל שאני לא משתמש בו לשים אותו כתרסיס בשירותים!!

 

*גם אני בהתחלה ריססתי לתוך פתחי המזגן אבל מהר ניגבתי כי ראיתי שטוב זה לא יעשה. מאז לא מצאתי איך להשתמש בו ברכב בלי שזה יעשה כתם/דבק באזור כלשהו

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

אני מרסס את הסטריפר באופן קבוע כבר חודשיים על השטיחים, חח לא הרגשתי דביק :(

מחר אבדוק.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם
ליאב הרגת אותי מצחוק :lol:!

 

אבא שלי דרך אגב התלהב מהתרסיס סטריפר כל כך שהוא החליט בגלל שאני לא משתמש בו לשים אותו כתרסיס בשירותים!!

 

*גם אני בהתחלה ריססתי לתוך פתחי המזגן אבל מהר ניגבתי כי ראיתי שטוב זה לא יעשה. מאז לא מצאתי איך להשתמש בו ברכב בלי שזה יעשה כתם/דבק באזור כלשהו

 

:p

תזהר עם הריחנים של כימיקל לפתחי האוורור, הם גם כותבים זאת בבירור באתר שלהם.

ניסיתי להיות חכמולוג ונתתי כמה ריסוסים יפים בפתח המיזוג.. טעות לגמרי.

תבדוק שלא נכנס מתחת לתריסים או הפלסטיק שמזיז אותם ואם כן תנקה עם אלכוהול או משהו שיוריד לגמרי כל סימן, זה הופך להיות כמו סוכריה שנמסה.

זה אחד מהחסרונות שיש לחומרים שלהם לצערי.

 

על השטיחים מחזיק גם כן יום וזהו, בשטיפה שביצעתי להם לפני כמה זמן הריח של הסטריפר לא הפסיק לצאת מהם משום מה.

הכי טוב מנסיוני זה לרסס לתוך התריסים שבתחתית איפה שהרגליים, משם זה מושך את האוויר ומוציא למזגן.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...