Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשבע לך שקניתי מפיץ ריח עם מקלות לפני חצי שנה והוא עדיין נותן ריח. והרכב חונה בחוץ, אפילו עם שמש חזקה השיט הזה לא מתאדה מהר. אני אקנה עוד כאלו, קניתי ב 13.5 שח בשלווה כלים חד פעמיים בראשלצ, אבל יש במקס סטוק ב 10 שח, לא אותה פירמה, כך שאיני יודע אם זה יעיל באותה מידה. יש המון המון פירמות מוכרות ולא מוכרות של המקלוני ריח האלו. מה שאני קניתי איכותי מאד.

פורסם
נשבע לך שקניתי מפיץ ריח עם מקלות לפני חצי שנה והוא עדיין נותן ריח. והרכב חונה בחוץ, אפילו עם שמש חזקה השיט הזה לא מתאדה מהר. אני אקנה עוד כאלו, קניתי ב 13.5 שח בשלווה כלים חד פעמיים בראשלצ, אבל יש במקס סטוק ב 10 שח, לא אותה פירמה, כך שאיני יודע אם זה יעיל באותה מידה. יש המון המון פירמות מוכרות ולא מוכרות של המקלוני ריח האלו. מה שאני קניתי איכותי מאד.

 

צלם לנו את המוצר שיש אצלך ברכב, ננסה גם8)

פורסם
קניתי את הריח ככביכול הכי טוב מבשם אויר פרימיום ב75 שקל פשוט אין ריח הוא חלש צריך לשים מליון שפריצים ובקושי יש ריח!! מבשם רוירמשל סנו פשוט שפריץ אחד ויש ריח חזק! לא יאמן איזה אכזבה חשבתי שמצאתי משו טוב להמליץ עליו פשוט אכזבה !

 

מצטער שמקפיץ- למישהו יש נסיון עם מבשם סריפר של כימקל גייס? הגיוני שמוצר כזה שמהללים אותו פשוט אין ריח?

או שפשוט זה פאק בבקובק שרכשתי?

דעתכם ?

פורסם (נערך)
קניתי את הריח ככביכול הכי טוב מבשם אויר פרימיום ב75 שקל פשוט אין ריח הוא חלש צריך לשים מליון שפריצים ובקושי יש ריח!! מבשם רוירמשל סנו פשוט שפריץ אחד ויש ריח חזק! לא יאמן איזה אכזבה חשבתי שמצאתי משו טוב להמליץ עליו פשוט אכזבה !

 

באיזה תרסיס השתמשת? אני רכשתי את התרסיס "ריח חדש" האמת ציפיתי ליותר כי הריח לא כל כך הפתיע אותי, אבל הוא כן מחזיק די הרבה זמן, כיום משתמש בו אחרי ניקוי פנימי יסודי של הרכב להנאה מהנקיות וגם לנטרול ריחות תכשירי הניקיון apc וכו', אבל אחריו אני כן רוצה לשים מבשם כל שהוא לריח טוב

 

אין על פחיות ריח קליפורניה, אחלה ריח (דובדבן כמובן) מחזיקות חודשיים לפחות !

תענוג להכנס לרכב ולשמוע פידבקים, חוץ מ ??... אישתי :mm_eek: לצערי היא ממש שונאת אותן, הן עושות לה בחילות מקטרת כל הנסיעה, מעצבן :roll:.. לפני כמה זמן היתה לנו נסיעה ארוכה, שלוש שעות ניקיתי מבפנים להעלים את כל הריח שלהן, כרגע שמתי ריחן של ללין את זה והאמת הוא די טוב ומגיע עם ספריי קטן אבל נעלם מהר, נותן ריח של בד נקי אחרי כביסה

 

אגב אם כבר הזכרתי את 'ריח חדש' של כימיקל כבר הרבה זמן יושב לי להגיד, מציק לי שאוטוסטור העלו את המחיר מ52 שקלים ל65. אם חשבתי לרכוש את הריח 'תפוח ירוק' לא! פרנציפ! בכללי אנחנו סובלים ממחירים גבוהים ואם יש מחיר סביר שם על ריחן, גם את זה להעלות? חבל מאוד

עריכה אחרונה על ידי Tnc
פורסם

התשמשתי בסטריפר שעולה 70

ציפיתי לכמה שפריצים ושיהיה ריח אשכרא אין כלום ממש ממש צריך להתאמץ להריח ריח ממש עדין וחלש

שקניתי את האוטו מבנאדם נשאר לי ריח מדהים באוטו חודשיים בערך ריח שאני לא מצליח לשחזר והכלב לא מגלה לי ומתחמק ששאלתי אותו מה היה לו באוטו

פורסם

אני דווקא לא אוהב את הדובדבן של קליפורניה, כנראה ריחות מתוקים לא עושים לי את זה

אלא בלאק אייס וכאלה בסגנון של בושם

 

פורסם

הפחיות של קליפורניה כבר לא הוכרזו כמנצחות?

 

כל ריח מחזיק לי ברכב בין 50-70 ימים, גם בשמש חזקה. אני קונה 2 תמיד בין 25-30 ש"ח ככה שזה יוצא הכי הרבה 15 ש"ח לריח שנשאר ל 50-70 ימים. לא צריך להתעסק עם נוזלים למינהם.

 

ממה שהבחנתי הריחות המתוקים שלהם מחזיקים הכי הרבה.

×
×
  • תוכן חדש...