Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם זה כמה זמן, וזה חמוד מאוד,

אפשר לשים בבקבוק ריח אחר, נניח של כימיכל גייז, מחזיק כמה שבועות

אפשר להקטין גם את החור בבקבוק, ואז התהליך יהיה איטי יותר

IMG_20160717_203137.jpg

פורסם

למה שישפך?

במקרים הבאים זה יכול להישפף...

1 לא סוגרים טוב את החוטים.

2. מרכיבים את הבקבוק הפוף.

3. הגבהת הרכב עם קפיצים של מזרן.

 

זה לא אמור להישפך כלל.

 

 

זה כמו שנגיד וכשכיסוי החד של הקליפורניה (לא כולם פותחים עד הסוף)

חותך למישהו ברכב את הוורידים בידיים?

זה ילכלך את הריפוד...:wink:

פורסם

KOBO - אחלה ניחוחות יש להם, המלצתי עליהם הרבה אלו של AREON, הם בתאכלס מחזיקים הכי טוב והכי נעימים להבדיל מקליפורניה שנדבק לך לבגדים כמו סיגריות.

 

ADAM - לא נשפך לי מעולם אין סיבה שישפך זה תלוי על המראה והראש סגור עם פקק עץ שסופג את החומר.

Opel Adam S 2017

פורסם

כן אחרי כל שטיפה אני מתהפך על הגג בחולות.

מעולם לא השתמשתי בזה אבל ראיתי אצל אחרים שזה קורה.

אני אתנסה במוצר הזה בקרוב, מיציתי הרבה סוגים של ריחנים.

פורסם

:p

ריח של רכב חדש נחמד מאוד, קוקוס, אננס לימון ולבנדר אחלה

גם הבלאק אייס שבד"כ אני סולד ממנו מאוד, אצלם הוא נחמד לגמרי

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

הווניל מעולה..

מזכיר מעט ריח ווניל עם שוקולד

 

אגב...liav12 התנסת עם כימיכל גייז, ריח אבטיח?

הריח נעים?

עריכה אחרונה על ידי KOBOKOBO
פורסם

היי פשוט להספיג אפליקטור ולהניח מתחת למושב.

למרות שהרעיון של הבקבוקון התלוי מעניין

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם

לא עובד לי להספיג ולשים מתחת למושב, הריח מתאדה בשניות במיוחד עם כימיקל

וכן KOBOKOBO ניסיתי את זה עם האבטיח שלהם, ריח נחמד מאוד אבל מהר מאוד נעלם

Opel Adam S 2017

פורסם

הריחנים של האחים הכימיים הם פשוט בדיחה, ביזבוז כסף מוחלט!, ואני אומר את זה בתור אחד שאוהב את רוב ליין המוצרים שלהם.

ניסיתי להספיג באפליקטור,בלהתיז על השטיחים,להתיז על ריחן קרטון ישן, והרעיון האחרון ,יש את הריחנים האלה בתוך מיכל עץ קטן ניסיתי למלא את התרסיס של כימיכל בתוך אחד כזה עם מזרק .

מסקנה מכל זה תלוי אם שמת כמות פסיכית יותר או פחות אבל הריח לא ימשך ליותר מ3 דקות בכל מקרה.

פשוט לא לקנות , זאת חוצפה שהם מוכרים מוצר כל כך כושל,וחס וחלילה על תתיזו על פיתחי המזגן כמו שהם אומרים!,החומר הופך לדביק כשהוא מתייבש.

×
×
  • תוכן חדש...