Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה סתם מטהר אוויר ממה שאני רואה, ועושה אור, כל מה שסינים יכולים להמציא כדי שיפריע לך באמצע נהיגה :p

אני מחפש משהו דומה שאפשר להכניס אליו נוזל לדוגמת הנוזל של כימיקל גייז ושהוא פשוט יאוורר את זה לתוך חלל הרכב, מעניין אם קיים.

 

SPORTS CAR - יש בריח החדש של הרכב קטע כזה כשאתה נכנס הוא נעים אבל אחרי כמה דק' / שעות / ימים עושה לי כאב ראש ובחילה.. אין לי מושג מדוע, אולי אני רגיש :)

 

אם תמצא תעדכן בבקשה, זה יפתור לי את הבעיה בפסקה הבאה...

 

 

 

הסטריפר כמובן, ריח אלוהי.

הלוואי שלכל בחורה שתפסוק רגליה בפנייך ריח שכזה.

 

הריח לרכב הכי טוב שהכרתי, החיסרון הוא שלאחר 5 דקות הוא מתנדף לגמרי, מה שמחזיר אותנו לפסקה למעלה...

פורסם

איזה כיף לשלם 75 שקלים על ריח של זיעה :oops:

לא מתחבר לריח הזה

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

אתה תמיד יכול להריח את זה בחנות

BETEP - זיעה?? הסטריפר???? איך?.. אולי הבלאק פרוסט (מנסיון לאחר שנשפך לי בקבוק שלם ברכב!)

Opel Adam S 2017

פורסם

הסטריפר מדהים, הבעיה שהוא מחזיק לכמה דקות. אני העברתי אותו לשירותים.

 

מישהו מכר בלוחות ריח חדש של CG -אני מחפש כזה. (מאוד אוהב את הריח שלו ברכב)

פורסם
אתה תמיד יכול להריח את זה בחנות

BETEP - זיעה?? הסטריפר???? איך?.. אולי הבלאק פרוסט (מנסיון לאחר שנשפך לי בקבוק שלם ברכב!)

זה הרושם שקיבלתי בחנות, לכן בחרתי בבלאק פרוסט.:oops: לא שזו הייתה השקעה משתלמת, כי בקיץ נעלם מהר גם.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

אני עכשיו מבין למה לא אהבת את הסטריפר שכולם משבחים.. כי אתה אוהב את הריח שכולם לא סובלים..

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
אני עכשיו מבין למה לא אהבת את הסטריפר שכולם משבחים.. כי אתה אוהב את הריח שכולם לא סובלים..

 

לול :lol:

כשאתה באוטוסטור תריח את כולם, בסוף תקנה כמה

Opel Adam S 2017

פורסם

המבשם האמיתי והמקורי, האחד והיחיד, שיתן לכם ריח של בית מלון בתוך הרכב. מרססים על הפילטר של המזגן ונהנים.

 

20160520_101503.jpg

 

20160520_101510_001.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אוי ואבוי, הריח הזה מעלה לי בחילות בכל פעם..כאילו נכנסתי לבית מלון זול ביותר, הרחתי בקבוק בחצי חינם והחזרתי מיד למדף.

אבל בסופו של דבר ריח זה דבר אינדיבידואלי, לא כולם יאהבו אותו הדבר.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...