Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול לקנות את הפחיות קליפורניה ב20-25 שקל. כל עוד הן לא יבשות ומספיק טריות הריח נשמר להרבה מאוד זמן, מנסיון.

 

כל הריחנים הקטנים והפשוטים האלו שמוכרים בתחנות דלק או כל מקום אחר לא מחזיק יותר משבוע.

פורסם

אני משתמש ברכב בפחיות ריח של דר' מרכוס ומרוצה מאוד, לדעתי הרבה יותר מהפחיות ריח של קליפורניה.

לחברה הנ"ל יש גם עצי ריח לתלייה על ראי הרכב {אינני מבין איך לא משתגעים מהעץ שמתנדנד מול האף (של הנהג)} שאומנם לא קניתי, אך אם האיכות זהה לפחיות שלהם, כדאי.

פורסם

יש את האתר הזה, מצאתי אותו בפייסבוק לפני כחודש, המחירים סבירים (יש איזה מבצע של 4 ב10 שח כולל משלוח) וזה בצורת מותגי הרכב, ה"רכב חדש" לא משהו , הלימון סבבה, התפוח חמוד עד שהוא פוגש שמש (ואז יש לו ריח של גרביים) והיסמין הוא הכי עדין ונורמלי , אבל משדר "רכב של בחורה" , בסה"כ נחמד ושווה

 

http://www.carfreshmarka.co.il/ הם גם שולחים די מהר בדואר ישראל

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

קניתי קליפורניה מתחנת דלק וזהו הייתה טעות, הטריות של הפחית כל כך משמעותית.

קניתי פעם מחנות ליד הבית כשבדיוק הגיע אליהם סטוק חדש וזה החזיק חודשיים עם ריח מטורף, לא הפסקתי לקבל שבחים על הריח ברכב, הפחית הלא טרייה לא מורגת כלל, גם ביום הראשון.

פורסם
לא קונים את הפחיות.

אני עם הריחן שכתבתי עליו מקודם והכל בסדר, לא נחנק ממנו לא נדבק לבגדים ולא לתעלת מיזוג.

אם יש לך ריח רע בתעלת מיזוג יש מוצרי ניקוי לזה http://www.autostore.co.il/151426/%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%99-%D7%A8%D7%99%D7%97-%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%9D

 

תודה רבה!

פורסם

כל נושא פחיות הקליפורניה האלו די מרתק מבחינת EBAY. המוכרים הפופלרים שם בנושא, ישראלים! מדהים.

 

או שהכל מזוייף, או שהיצור שלהם מתבצע בפועל אי שם במצפה רמון...

 

פורסם

רכשתי היום באוטודיפו מוצר שמנקה תעלות מזגן. בהתחלה היה נדמה לי שקראתי שצריך לתת לזה לעבוד 5 דקות אז עמדתי חמש דקות מחוץ לאוטו. אחרי שנכנסתי, שמתי לב פתאום שצריך 15 דקות אז כבר יצאתי לנסיעה ונתתי לזה עוד 10. אח"כ 10 של איוורור החלל.

רק כשהגעתי הביתה הבנתי שלא עשיתי את הטיפול כמו שצריך לפי ההוראות וחמור מכך, לא נשמעתי להוראות שאסור להיות בתוך האוטו במהלך הטיפול אז אם לא אכתוב פה בפורום זמן מה, תדעו שמסרתי את נשמתי לבורא.

לפי ההוראות, לא צריך להשפריץ לפתח יניקת האויר אלא לשים את המוצר באמצע הרכב, לשחרר את הניצרה (כלומר שכל החומר יצא במהלך הטיפול) ולצאת מהרכב.

מחר נדע אם מה שעשיתי טוב או לא.

פורסם

צריך לשים את זה בתחתית הרכב באיזור פתחי שאיבת האוויר לתעלות המיזוג, ואז ה"רימון" זורק לשם את כל התכולה שלו בזמן שהמזגן עובד ושואב את האוויר משם, בעקרון צריך להיות מחוץ לרכב לכמה דק' עד שזה מסיים ואז לתת לזה עוד כמה דק' כשהרכב פתוח כדי שהכל יצא מהרכב.

תעדכן אם יש שינוי :p

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

קניתי מבשם אוויר של CG בריח BLACK FROST, יש לזה ריח של קצף גילוח של ג'ילט, לדעתי האישית - להתרחק!

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

×
×
  • תוכן חדש...