Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה כנראה מתכוון ל-Black Frost. יש לי אותו בשימוש. לא משהו, מחזיק יומיים בקיץ ופחות משבוע בחורף.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
צריך לשים את זה בתחתית הרכב באיזור פתחי שאיבת האוויר לתעלות המיזוג, ואז ה"רימון" זורק לשם את כל התכולה שלו בזמן שהמזגן עובד ושואב את האוויר משם, בעקרון צריך להיות מחוץ לרכב לכמה דק' עד שזה מסיים ואז לתת לזה עוד כמה דק' כשהרכב פתוח כדי שהכל יצא מהרכב.

תעדכן אם יש שינוי :p

 

אז בגלל שלא ידעתי השפרצתי לפתחי היניקה כמה שניות ברצף. נראה. אם מספיק מה טוב, אם צריך את כל הספריי אז נעשה שוב.

פורסם
אתה כנראה מתכוון ל-Black Frost. יש לי אותו בשימוש. לא משהו, מחזיק יומיים בקיץ ופחות משבוע בחורף.

 

כן תיקנתי,

נראה לי שאעביר אותו לשירותים ואקנה פחית.

על מה אתה מרסס אותו באוטו? ריפודים? שטיחים?

תודה.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

פעם ראשונה ריססתי על שטיחים ונהיו כתמים ממנו. אז נאלצתי לשטוף אותם. עכשיו יש לי פחית ישנה עם ספוג, אני מרסס לתוכה.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
אז בגלל שלא ידעתי השפרצתי לפתחי היניקה כמה שניות ברצף. נראה. אם מספיק מה טוב, אם צריך את כל הספריי אז נעשה שוב.

 

טוב עשיתי ניסוי כלים עכשיו ואכן לא עשיתי את זה כמו שצריך. אמנם זה פחות מסריח אבל עדיין מסריח. עכשיו ראיתי את הוידאו הבא:

[video=youtube;RAkcdoPpB-k]

 

עכשיו אני יודע מה לעשות

פורסם

בהמשך לפוסט הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597636-%D7%9E%D7%94%D7%99-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9D-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%97%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91

 

 

חשבתי שיתאים גם לפוסט העיקרי בנושא ריחות לרכב, אז אני מעתיק את התגובה שלי בפוסט המקורי.

 

חברים, היום יצא לי לפגוש את גבריאל ולהתנסות עם החומר הריחני.



 

הגלון סגור הרמטית וישב בתא המטען (

קיה ספורטאז

') ולא מפסיק להפיץ ריח נעים בכל רכבי הרכב!



 

הריח טוב מאוד ומזכיר ריח של כביסה.

הריח לא חזק מידי וממש לא מהריחות שגורם לכאבי ראש, אבל כן ריח נעים ומודגש.

 

עדיין לא ניסיתי להתיז עם ספריי מתחת למושבים ולראות תוך כמה זמן מתנדף.

אני יעשה ניסוי התזה החל מהיום בלילה ואמשיך לעדכן.

 

לאחר ההתנסות הקצרה עם המוצר, הציפיות שלי מאוד מאוד גבוהות ומקווה שמצאתי את הפתרון לריח טוב ותמידי ברכב :)

פורסם
רכשתי היום באוטודיפו מוצר שמנקה תעלות מזגן. בהתחלה היה נדמה לי שקראתי שצריך לתת לזה לעבוד 5 דקות אז עמדתי חמש דקות מחוץ לאוטו. אחרי שנכנסתי, שמתי לב פתאום שצריך 15 דקות אז כבר יצאתי לנסיעה ונתתי לזה עוד 10. אח"כ 10 של איוורור החלל.

רק כשהגעתי הביתה הבנתי שלא עשיתי את הטיפול כמו שצריך לפי ההוראות וחמור מכך, לא נשמעתי להוראות שאסור להיות בתוך האוטו במהלך הטיפול אז אם לא אכתוב פה בפורום זמן מה, תדעו שמסרתי את נשמתי לבורא.

לפי ההוראות, לא צריך להשפריץ לפתח יניקת האויר אלא לשים את המוצר באמצע הרכב, לשחרר את הניצרה (כלומר שכל החומר יצא במהלך הטיפול) ולצאת מהרכב.

מחר נדע אם מה שעשיתי טוב או לא.

 

 

תביא בבקשה לינק, התחיל להיות לי ריח של נבלה מהמזגן כשמדליקים אותו. אני מפחד לגלות דברים במסנן מזגן (פעם דוד שלי הוציא משם עכבר מת ).

פורסם
תביא בבקשה לינק, התחיל להיות לי ריח של נבלה מהמזגן כשמדליקים אותו. אני מפחד לגלות דברים במסנן מזגן (פעם דוד שלי הוציא משם עכבר מת ).

 

אין לי לינק בשבילך כי לא רכשתי באינטרנט. פשוט קפצתי לאוטודיפו וקניתי בדיוק את המוצר שבוידאו שהעלתי.

×
×
  • תוכן חדש...