Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האמת שאלה גרועים לדעתי, הכי טובים זה הבקבוקונים עם הבית מעץ שתולים על המראה, אלה מעולים אפילו לבית - אני משתמש לשירותים :p

אני שונא כל מה שקשור לעצי תליה האלו, במקרה הטוב מחזיק שבוע

 

גם אני אוהב בקבוקים שיש בהם מקלות. ריח מעודף עלי הוא וניל שנשאר הרבה זמן

הבעיה שאני מפחד שיישפך בתוך הרכב -יגרום לנזק בלתי הפיך לפלסטיקים/ריפודים/שטיחים.

לכן אני נמנע מריחות נוזליים ברכב.

פורסם

הזמנת ניחוח "רכב חדש"

לפי מה שאתה אומר קיבלת ניחוח "Linen & Sky". כמו שכתבתי כבר יש לי את הניחוח הזה בספריי לבית והוא מעולה לטעמי.

פורסם
גם אני אוהב בקבוקים שיש בהם מקלות. ריח מעודף עלי הוא וניל שנשאר הרבה זמן

הבעיה שאני מפחד שיישפך בתוך הרכב -יגרום לנזק בלתי הפיך לפלסטיקים/ריפודים/שטיחים.

לכן אני נמנע מריחות נוזליים ברכב.

 

הוא לא ישפך גם לא אפשרי רק אם לא תסגור את המכסה שלו, אתה צריך לפתוח את הבקבוקון להוציא את הפלסטיק שאוטם את הפיה, ואז אתה מסובב חזרה את המכסה מעץ ונותן הפיכה קטנה לבקבוקון כדי שהנוזל יספג בעץ - ככה הוא מפיץ את הריח.

הם נקראית FRESCO של אראון.

AREON FRESCO - Google Search

Opel Adam S 2017

פורסם

אני יודע, אלה יותר לבית מאשר לרכב בגלל הסכנה שישפכו, הפרסקו מתאימים יותר לרכב כי הם לא נשפכים (צריך לעשות ממש שטות כדי לשפוך)

Opel Adam S 2017

פורסם

ניסיתי הרבה ואין כמו קליפורניה, היחידי שמחזיק זמן וגם ריח נעים.

כל העצי ריח למיניהם טובים ליומיים-שלושה ותו לא.

פורסם
הוא לא ישפך גם לא אפשרי רק אם לא תסגור את המכסה שלו, אתה צריך לפתוח את הבקבוקון להוציא את הפלסטיק שאוטם את הפיה, ואז אתה מסובב חזרה את המכסה מעץ ונותן הפיכה קטנה לבקבוקון כדי שהנוזל יספג בעץ - ככה הוא מפיץ את הריח.

הם נקראית FRESCO של אראון.

AREON FRESCO - Google Search

 

 

עכשיו הבנתי. מכיר את הסוג הנ"ל שנים אבל לא את החברה הזו.

מהיכן אתה רוכש אותם? כמה זמן הם נשארים? כזכור לי אתה גם אוהב את הריחות של CG

ולמרות שהם מפיצים ריח משכר הוא נשאר רק כמה רגעים וזה החיסרון שלהם.

 

ורצ'רץ' צודק כוונתי לבקבוקים שאני די אוהב את הריח שלהם

אבל חושש מהנוזלים שיש בהם.

פורסם

קניתי כל פעם מסונול יש לי צמוד לעבודה ובמקרה ראיתי שהם מחזיקים. עלות של 10-15 ליחידה ממה שאני זוכר

היו אפילו לא מזמן את הריחנים של JELLY BELLY הסוכריות הענקיות הנ"ל, מגניב לחלוטין והריח כמו של הסוכריות

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...