Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני משתמש במבשם אוויר הזה כבר בערך 4 חודשים והוא בבאגז לא מזמן העברתי אותו לתא הנוסעים והוא עדיין ממשיך להפיץ ריח!!

הוא מיועד לחדרים של עד 25 מ"ר (קיבלתי את הטיפ הזה מחבר מתחום המלונאות)

ממליץ בחום המחיר יחסית יקר בהתחשב במשלוח גם אבל לדעתי שווה את ההשקעה

 

http://www.eyals-trading.com/product.asp?ProductID=585

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

נתקלתי במוצר מאיביי, מפיץ ריח למצת הרכב, מה דעתכם? [video=youtube;aYnqo61-2c8]

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

הדבר הזה יעשה ים של אדים בשמשה הפנימית ברכב במיוחד בחורף, בקיץ אולי לא בגלל חלון פתוח.

אבל דיי אין לי חוות דעת לתת על המוצר הנ"ל, מה אומרים ברשת?

Opel Adam S 2017

פורסם

משאר שגם יעשה נזק לפלסטיקה עם כל האדים שינחתו

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
Smile Party Air Fresheners for Car or Home | eBay

 

פחות מ 6 שקל ליחידה עד הבית, הגיע אלי בתוך שבוע דיי התפלאתי.

אני קונה ממנו הרבה, לא יודע מה המחירים בארץ אני מתאר לעצמי שדיי דומים - אבל זה לא ממש משנה לי במקרה הנ"ל.

יש 3 ב10 שקלים באוטו דיפו בנס ציונה, אולי בעוד סניפים.

בסניף של בילו ראיתי 4 ב10 של iron x בכמה ריחות(מסטיק, וניל, פארטי ובלאק אייס).

פורסם

אכן ראיתי אותם באוטודיפו יש להם מבצעים על אותו המוצר, רק שאצל הבחור הנ"ל (אני גם קונה ממנו הרבה) יש לו פשוט את כל הריחות, מחזיק לשבוע שבועיים בערך.

 

ה IRON-X ריחות לא נעימים לי כל כך.

נ.ב מילאתי בקבוק מרסס קטן במבשם בדים של בדין (ורוד) מרסס את השטיחים והמושבים מחזיק יפה ליום יומיים והריח נעים.

Opel Adam S 2017

פורסם

על הבגדים מחזיק לי לפחות שבוע בארון, אבל כנראה בגלל החום ומזג האוויר על השטיחים והבדים לא כל כך, אבל זה עובד כמו התרסיסים של כימיקל גייז, ריחות מעולים מתנדפים מהר.

אישית מעדיף מאוד את בדין לדעתי שווה ריסוס פעם ביום יומיים, גם יחסית זול ולא משאיר כתמים.

Opel Adam S 2017

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מדובר על פיג'ו 206

הרכב עם ריח של רכב(ריח מסריח ומביא כאב ראש קשה!)

אני רוצה לנקות את כל הרכב מבפנים, שיהיה ריח טוב בעזרת איזה חומרים עושים את זה?

ועל איזה ריחן מומלץ להשתמש שישאיר ריח טוב ברכב...

PEUGEOT 206XS

פורסם

רכב בריח של רכב?

 

בכל מקרה, מומלץ לבצע ניקוי יסודי בעזרת חומר לניקוי ריפודים ולא להשאיר תמיד ריחן שגם יגרום לכאבי ראש. אני משתמש ב-Fabric Clean של Chemical Guys, עם מברשת עדינה ומטלית מיקרו פייבר גדולה.

פורסם

1. שואב אבק היטב את כל המכונית כולל ריפוד.

2. שמפו שטיחים ובדים בריח טוב לאחר כדקה עם להבריש מברשת עדינה מבריש ושואב שוב.

3. אם יש כתמים נוספים לרסס עם מגווייאר APC מדולל ביחס של 1:10 או טיפה פחות, ואחר כך לנקות שוב. הוא טוב גם לניקוי יתר החלקים באוטו (תבדוק לפני שלא יוצר לך כתמים)

4. יש ריחן של ריח חדש לרכב של מגוויאר - פשוט מעולה. הריח של הרכב כמו חדש אחר כך. מדובר בשימוש חד פעמי. ניתן להשיג באוטודיפו

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום רב לכולם, אני אסביר:

 

יצא לי כבר מספר פעמים לרכוש "ריחנים" שונים לאוטו בחנויות נוחות בתחנות דלק, ומעולם לא הייתי מרוצה. הרגשתי שזה סתם מוצר זול ולא באמת עושה את העבודה.

 

הייתי שמח לקבל המלצה על חברה טובה של ריחן לאוטו (כזה שתולים על המראה), ושבאמת יפיץ ריח טוב באוטו.

 

אין לי בעיה עם לקבל קישור ל-eBay או אלי אקספרס, אם יוצא יותר זול או פשוט כי לא מוכרים את זה בארץ...

 

תודה רבה מראש!

×
×
  • תוכן חדש...