Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את הבלאק פרוסט מזכיר ריח אפטרשייב של סבא, איכשהו - זה נעים, כי הוא משנה את הניחוח לאחר זמן מה.

אוהב אותו בחורף אבל לא כמו הסטריפר.

לא שמתי לב אם הוא מכתים או לא כי המושבים שלי כהים, השפרצתי על המושב הכחלחל אצלי ולא ראיתי כתמים.

 

CHAOSCRIPT אני קונה אותם בתחנות של סונול, יש מגוון ריחות נעימים אבל אל תקנה את השחור - הוא כמו הבלאק פרוסט רק פחות נעים. אעלה תמונה של אחד מהם שיש לו ריח מעולה, כל מי שנכנס לרכב אהב. מחזיקים לפחות איזה 3-4 שבועות לבקבוקון (נותן לו היפוך כדי שהנוזל יספג בעץ כל פעם בכמה ימים)

Opel Adam S 2017

פורסם
שכחת לציין שהוא גם מכתים...

לדעתי, לא שווה.

אם יש חשש כדי להימנע מריסוס ישירות על בדים, ובלי שום קשר הוא לא מכתים.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אני מהחשש הזה לא שמתי על מושבים, אלא על שטיחונים. חבל שלא עשיתי תמונות, אך ביום שישי קירצפתי את השטיחים עם מברשת, apc והרבה מים בישביל להוציא את השפריצים האלה (אין לי שואב רטוב). כל הלילה לא הספיק שיתייבשו בחוץ. בבוקר הייתה לי נסיעה לים המלח עם משפחה. שם השארתי את החריצים בחלונות בחנייה כל היום. מזל שקיץ עכשיו. רק כשחזרתי הם היו יבשים. אשתדל לזכור לא לעשות ניסויים כאלה בחורף. עכשיו משפריץ לתוך פחית של קליפורניה על הספוג. גם לא מחזיק שבוע, אולי כי רכב חונה בחוץ?

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
אני מהחשש הזה לא שמתי על מושבים, אלא על שטיחונים. חבל שלא עשיתי תמונות, אך ביום שישי קירצפתי את השטיחים עם מברשת, apc והרבה מים בישביל להוציא את השפריצים האלה (אין לי שואב רטוב). כל הלילה לא הספיק שיתייבשו בחוץ. בבוקר הייתה לי נסיעה לים המלח עם משפחה. שם השארתי את החריצים בחלונות בחנייה כל היום. מזל שקיץ עכשיו. רק כשחזרתי הם היו יבשים. אשתדל לזכור לא לעשות ניסויים כאלה בחורף. עכשיו משפריץ לתוך פחית של קליפורניה על הספוג. גם לא מחזיק שבוע, אולי כי רכב חונה בחוץ?

 

לאן הלכה ההונדה?? :)

התרסיסים של כימיקל גייז "נקברים" בשטיחים, כששטפתי אותם עם צינור מים לקח המון זמן להוציא את הקצף משם ואפילו הריח של הסטריפר לא עזב (לא שזה רע), ועוד לאחר ששטפתי עם CITRUS

 

וכאוס - אין על מה

Opel Adam S 2017

פורסם
:oops: לריח של סטריפר לא התחברתי, אז הלכתי על ה-black frost. אני שלם עם הריח הזה גם בקיץ, אבל לא מחזיק אפילו שבוע. כנראה שבתחום הריחות כימיקל גייז לא חזקים במיוחד :)

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בתור אחד שעבד אצל היבואן קצת אחרי הצבא אני יכול להגיד שהמכוני שטיפה והחנויות מזמינים את המסטיק והדובדבן בכמות גדולה פי 2 מאשר את שאר הריחות. אז הם הכי נמכרים by far

 

באופן אישי, אלו 2 הריחות שהכי שנואים עלי וכל פעם הייתי מופתע מההזמנות מחדש.

אני אוהב את הלבנדר, הוניל ואת כל ריחות ההדר (אשכוליות, לימון וכו')

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

לי הדובדבן עושה כאב ראש, אני מתחבר לריחות של גיא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...