Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין משהו שלא עשיתי. ריסוס של בשמים יקים על הפח מאחור, מטילות ספוגות בבושם מתחת לרכב

בקבוקי בושם פתוחים, ריסוס על ריפודים, על שטיחים - כלום לא נשאר מעבר לכמה שעות.

 

אחת הסיבות שהזכרתי בניקוי היסודי שעשיתי לריפודים ברכב, שאני מעדיף תכשירים עם ריח

כי ריח נעים  נשאר ברכב לכמה ימים טובים. 

 

כל התרסיסים גם לא ממש מועילים (עכשיו קניתי ווניל של חברת ללין) נותנים ריח מדהים לכמה דקות וזהו.

ריח של אישה מטופחת באמת מעלה אסוציאציות אפלות על בילוי לילי...אבל למה לעזאזל זה נשאר דקות בודדות.

 

אני בטוח שיש משהו שאנחנו לא יודעים על ריחות אקזוטיים שנשארים כמה שבועות (זה יכול להיות בקבוק בושם למשל) 

צריך למצוא את הדבר המתאים. (אני מחפש כל הזמן ברשת, בינתיים לא דגתי שום דבר)

 

 

 

פורסם

יוגב לדעתי אין מנוס אלא לרכוש בושם לרכב ולהתיז כל כמה זמן. בכל זאת, גם האף שלנו מתרגל לריחות. הכי הרבה זמן שהרגשתי ריחן זה למשך יומיים רצוף עם קליפורניה תות, ולאחר מכן לא הרחתי אפילו את המינימום מזה אלא אם דחפתי את האף לפחית. מצד שני, כשבת הזוג שלי הייתה נכנסת לאוטו היא ממש נגעלה מהריח, ומסתבר שגם כשהעפתי את הפחית הריח נשאר לעוד כמה ימים (שהיא הריחה ואני לא).

חברים שלי משתמשים בספריי/בושם, יכול להיות שכל פעם שאתה מרגיש שהריח נעלם, תתן לחיצה של זה וזה ירענן קצת.

*לא ניסיתי עדיין, ככה שאני לא בטוח בכלל בפתרון, אבל לדעתי זה הפתרון הכי יעיל שאני מצליח לחשוב עליו.

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
לפני 7 שעות, Adani כתב:

אני משתמש בפחיות של קליפורניה בריח דובדבן. ניסיתי כמה מוצרים אבל בסופו של דבר אני תמיד חוזר לדובדבן הזה.

כל מי שנכנס לרכב מחמיא על הריח וגם אני מרגיש אותו בכל כניסה לרכב.

אני כל פעם פותח את הפחית עוד קצת כשהריח מתחיל להיחלש, מחזיק אצלי מינימום חודשיים. עולה לי 15-20 שקל.

וואי הדובדבן אצלי בסטוקים (יש לי יותר מ10 שהבאתי מארה"ב)

ריח מעולה פותח רבע פחית. נשאר ל60 יום.

 

פורסם

צריך לבדוק אם יש מתקן ייעודי שאפילו עובד על סוללות שמבצע התזה כל מס' דקות. יש את הפ'יצר הזה ברכבי high-end כמו S Class, אאודי A8 ובמוו סדרה 7. 

2016 BMW M235i.

פורסם

iEminem

היו לי בבית מתקני התזת בושם (בכמה פינות) הורדתי אותם כי זה לא תמיד נוח.

לפעמים משפריץ עליך או על מבקרים, המינון לא תמיד מתאים (מפריע) רעש לא נעים.

 

לרכב זה לא נראה לי פתרון, למרות שבעבר הבקבוקים ששמתי ברכב היו לא רעים, הבעיה זה מקום מתאים

ופחד שזה יישפך. לחברת "סבון"  יש מוצרים עם ניחוחות ריח טובים (עדינים ולא מחניקים) אחד התרסיסים שלהם

גם יכול להוות פתרון טוב (בבית הם מפיצים ריח יוקרתי לתקופה ארוכה) י ש להם גם עצים לתליה לרכב.

 

אבל אני חייב לרכוש עוד כמה Mr & Mrs, את האחרון הוצאתי לא מזמן. (מפתיע שבאמזון זה עולה יותר יקר מבארץ)

פורסם

לצערי מאז פברואר הפסקתי להזמין מאמאזון בגלל שהפסיקו עם משלוח חינם מעל 50$, וכרגע כמעט כל מוצר שבדקתי הוא יקר יותר באמאזון לעומת בארץ. אני יותר התכוונתי לתרסיסים כמו של כמיקל גייז, אומנם יקר (מאוד) אבל שפריץ כל כמה ימים לדעתי לא יגזול יותר מדי חומר ומהר מדי. עץ ריח לטעמי לא בא בחשבון כי זה מכער את הפנים ותמיד יציק לי בעין. 

גם המליצו פה באחד העמודים על הריח של רכב חדש של כמיקל, או בחנות כלשהי המליצו לי על ריחן jdm שלהם אבל לא מצאתי במלאי בשום מקום. עד שאקנה ספריי נורמלי אני משתמש בקליפורניה בריח של וניל אורגני או משהו כזה. בת הזוג מתה על הריח אבל אני לא מריח כלום (רק ריח "טבעי" של האוטו").

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

אני מרסס בתוך הרכב ריח ווניל (חולה על ווניל) של חברת ללין ריח מעולה, אך מתנדף מהר.

ריח של "רכב חדש"  של CG, ריח באמת טוב, אולם המחיר שלו לא מוצדק. (כל המוצרים שלהם יקרים ללא הצדקה)

 

 

m55269050599.jpg

פורסם

אגב ללין, יש להם בסדרת men אבן כזאת שמרססים עליה מין שמן בריח אפטרשייב וזה אמור לעשות ריח.

אני לא נוהג להגיד את זה אבל זה מוצר גרוע, הריח מחזיק ל3 דקות, הבקבוקון של השמן קטן מאוד והאבן גדולה ומגושמת ואין איפה לתקוע אותה.

אם מישהו רוצה את שלי (זה כמעט חדש) אז בכיף.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

פחית של Areon , בריח Black Crystal סבבה לגמרי, ריח נקי ולא מחניק.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

הבעיה בפחיות שהן לא מפיצות המון ריח. הבעיה אצלי אישית היא שמחזיק הכוסות (איפה שהכי נוח למקם אותן) נמצא בצמוד למשענת היד, כך שהריח די נחסם כשהוא יוצא מהפחית. ברכב הקודם שלי (Audi A3) מחזיק הכוסות היה בקדמת הרכב, כך שהיה לזה יותר אפקט. 

2016 BMW M235i.

פורסם

שם את הפחית במחזיק כוסות שעל דלת הנוסע, ויש לזה אפקט טוב (פיג'ו 206) 

 

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם (נערך)
בתאריך 15.9.2020 בשעה 17:39, gamepol כתב:

וואי הדובדבן אצלי בסטוקים (יש לי יותר מ10 שהבאתי מארה"ב)

ריח מעולה פותח רבע פחית. נשאר ל60 יום.

 

 

זה הדובדבן?

אמזון

51y8tOO6w2L._AC_SX425_.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

×
×
  • תוכן חדש...