Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2:0 לבנצי

אובמה צריך למנות אותך לאיש יח״צ של ארה״ב.

אילו רק הייתה אפשרות לבצע הגירה בצורה חוקית ומסודרת...

  • תגובות 299
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבא שלי היה קיבוצניק מגיל 15 בערך, כשעזב את הבית. בכיתה יא׳ הוא החליט שהוא לא ממשיך ליב׳ כי הוא רוצה להתגייס בקדם צבאי. הבנאדם הכי ציוני שהכרתי. היה בין הישראלים האחרונים שדרכו בסיני (בדבורים). לפני עשרים ומשהו שנה הוא רצה סתם לנסוע לטיול של אחרי הצבא - לאלסקה. אבל יש רק טיסות קונקשין. אז הוא עצר בעיר ניו יורק. היו חסרים לו איזה 15-20 דולר לטיסה, אז הוא התחיל לעבוד בתור נהג בחברה של ישראלים. הוא פתאום שם לב שהוא עושה מזה כסף לא רע בכלל. עד היום הוא לא ביקר באלסקה.

 

כשקליינט ערבי היה נכנס ללימוזינה שלו, הוא בשקט היה יוצר קשר עם השגרירות הישראלית כדי לברר אם הוא לא מבוקש.

 

עד ההתנתקות הוא היה טס לארץ במיוחד בשביל להצביע בבחירות. ובתקופה ההיא, יחד עם שרון, הוא איבד את האמון בימין כולו ובפוליטיקה בכלל, ומאז הוא לא מצביע. אמנם חי בארה״ב, אבל יותר ציוני מכולנו.

.Your average Notepad

פורסם

 

כשקליינט ערבי היה נכנס ללימוזינה שלו, הוא בשקט היה יוצר קשר עם השגרירות הישראלית כדי לברר אם הוא לא מבוקש.

 

ומאז הוא לא מצביע. אמנם חי בארה״ב, אבל יותר ציוני מכולנו.

 

ממש ג'יימס בונד 007. הוא היה יוצר קשר בחשאיות עם שגרירות ישראל בארצות הברית בכדי לוודא שהקליינט שלו הוא לא טרוריסט מבוקש? ובמידה וכן, מה הוא היה עושה, מפעיל נוהל מעצר חשוד?!

 

 

לא מצביע, לא חי בארץ, לא משלם מיסים, לא יודע לגבי גילו אבל אני מאמין שלא עשה מילואים בימיו (טיול של אחרי צבא ו"נתקע" בניו יורק).

 

הכוונה היא לא לרדת עלייך או על אבא שלך, אתה העלת את הדוגמא האישית שלך, אבל אתה משחק באש כשאתה אומר בסוף כל זה "יותר ציוני מכולנו." מבלי להכיר את האנשים אותם אתה מכליל.

 

יש הבדל תהומי בין אזרח ישראלי לשעבר ש"התאכזב" וירד מהארץ לבין פטריוטים אמיתיים שעודם איתנו ולוחמים יום יום בכדי שאני ואתה נכתוב את השורות הללו בבטחה, אם בכוחות הביטחון ואם בצורות אחרות.

 

עוד כמה ציונים כאלה ואבדנו.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

זה נראה כאילו שירשורי ההגירה גדלים משרשור לשרשור.

 

אצלי כרגע המטרה הסופית היא ארה"ב, ובעדיפות לחזור שם לעיר הולדתי שמעולם לא זכרתי כילד אבל לאחרונה יש לי המון רגשות כלפיה.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

mcyossi - אני לא יכול להתעלם מהזלזול שלך באותם ציונים שיושבים בחו"ל ואולי, לדוגמה, תורמים לדעת הקהל על ישראל יותר מהרבה ציונים שיושבים בארץ.

 

חוץ מזה, הבן אדם כותב על אבא שלו ואתה מזלזל ככה? למה? הפוסל במומו פוסל.

 

לכל אחד יש את התפקיד שלו, וכמו שצריך אנשים ציונים בארץ, צריך אותם גם בחו"ל.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
mcyossi - אני לא יכול להתעלם מהזלזול שלך באותם ציונים שיושבים בחו"ל ואולי, לדוגמה, תורמים לדעת הקהל על ישראל יותר מהרבה ציונים שיושבים בארץ.

 

חוץ מזה, הבן אדם כותב על אבא שלו ואתה מזלזל ככה? למה? הפוסל במומו פוסל.

 

לכל אחד יש את התפקיד שלו, וכמו שצריך אנשים ציונים בארץ, צריך אותם גם בחו"ל.

 

 

אני אענה לטענות שלך בסדר כרונולוגי,

 

מבחינתי אין כזה דבר ציוני שיושב בחו"ל, ארצות הברית או...אירלנד לצורך העניין, (מבלי להכליל עובדי שגרירות וכוחות הבטחון כמובן), לפי ההסתברות הסובייקטיבית שלי הם מקסימום "אוהדי ישראל" או "פרו-ישראלים" כפי שמכנים אותם שם.

 

אני יכול להשוות את התיאור של אותו בחור לאוהד ריאל מדריד ישראלי, שבחיים לא היה במשחק של הקבוצה, יש לו את כל הצעיפים והדגלים, הוא לא פספס אף משחק בטלוויזיה וברדיו (שזה בסדר גמור! עד שמוסיפים...) והוא האוהד הגדול ביותר של הקבוצה בעולם!

 

יותר ציוני מכולנו לא?

 

באופן אישי אין לי בכלל בעיה עם מי שמחליט לרדת, אני לא מזלזל גם באותם אנשים ההפך הוא הנכון, לכולנו יש את היצר הפנימי שקורא לנו לפרוץ קדימה ולהצליח, אבל עם זאת, במידה והייתי יורד מהארץ כבר לא הייתי קורא לעצמי ציוני. נקודה.

 

יציאה מארץ ישראל שלא מתוך חופשה היא ירידה ואין דרך יותר יפה לכנות את זה, לא משנה כבר שתנסו. אני מכבד את ההיסטוריה של האב, אבל ויש פה אבל גדול, אי אפשר ואי אפשר לקרוא לאדם שלפני 30 שנים היה מתנחל בסיני וירד מהארץ לצרכי פרנסה, ציוני יותר מכולנו, מבחינתי גם בת שירות לשעבר שעובדת בהנהלת חשבונות בקומה 29 בעזריאלי, משלמת מיסים ועוזרת לזקנות לחצות את הכביש ב4 אחר הצהריים, היא פי 10 יותר ציונית ממנו.

 

ושוב ושוב ושוב אין לי כוונה להעליב אני לא מכיר את האב של כותב ההודעה, מבחינתי זהו אדם בשם X שנתנו בתור דוגמא, אז אל תהפכו את זה לאישי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני מסכים שכל הכללה היא היא לא נכונה מיסודה. (גם המשפט הזה הוא הכללה :) )

 

אני לא מסכים איתך לגבי ציונות מחו"ל כי לדוגמה תמיד יהיה לך את החרדי שהמדינה לא קיימת בעיניו שגר בארץ, ואת הישראלי שגר בחו"ל, שלצורך העניין תורם כסף כל חודש לאגודה למען החייל. מי משני אלה יותר ציוני?

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
ממש ג'יימס בונד 007. הוא היה יוצר קשר בחשאיות עם שגרירות ישראל בארצות הברית בכדי לוודא שהקליינט שלו הוא לא טרוריסט מבוקש? ובמידה וכן, מה הוא היה עושה, מפעיל נוהל מעצר חשוד?!

 

 

לא מצביע, לא חי בארץ, לא משלם מיסים, לא יודע לגבי גילו אבל אני מאמין שלא עשה מילואים בימיו (טיול של אחרי צבא ו"נתקע" בניו יורק).

 

במלחמת המפרץ הוא טס במיוחד לארץ כי הוא רצה להילחם במילואים. וכן, אני מודה שלפעמים הוא קצת חשדן מדי ומרגיש בסרט ריגול. נו טוב..

 

מה שאני אומר זה, שאתה לא חייב להיות פיסית בשטח מדינת ישראל בכדי לאהוב אותה. זו בסה״כ טריטוריה עליה במקרה נולדנו, יכולנו להיוולד כמה קילומטר צפונה ולהיות ערבים. אהבה של מדינה לא חייבת להיות פיסית. זו אהבה של הערכים עליהם המדינה מתבססת, הסיבה להקמתה וכו׳.

.Your average Notepad

פורסם
אני מסכים שכל הכללה היא היא לא נכונה מיסודה. (גם המשפט הזה הוא הכללה :) )

 

אני לא מסכים איתך לגבי ציונות מחו"ל כי לדוגמה תמיד יהיה לך את החרדי שהמדינה לא קיימת בעיניו שגר בארץ, ואת הישראלי שגר בחו"ל, שלצורך העניין תורם כסף כל חודש לאגודה למען החייל. מי משני אלה יותר ציוני?

 

מבחינתי החרדי שציינת שווה ערך לפלסטיני מג'נין, מדינת ישראל לא קיימת בעיניי שניהם ואם כן זה כי היא פה רק בתור עניין זמני.

 

זה שיש לו פיסת אדמה בארץ הזאת לא הופך אותו לציוני, ההפך, זה שהוא מציין שהוא "נגד" המדינה הופך אותו גם לאנטיציוני, ממש לא רחוק מבן דודנו הפלסטיני שיושב בכפר עזון.

 

ישראלי שגר בחו"ל כדרך קבע? לא רואה בו כבר ישראלי אלא אם יחליט לחזור, תורם לאגודה למען החייל? כנראה שהמצפון קצת מציק לו והוא זקוק לצידוקים.

 

אז התשובה שלי שבעיניי שניהם לא ציונים.

 

אם תצמיד לי סכין לגרון ותאלץ אותי לבחור אז אני אומר שהיותר ציוני הוא הבחור מחו"ל שבוחר לתרום לארגונים ציוניים בישראל. ולו רק בגלל הגישה של שניהם, בין "אני פה במקרה ומבחינתי שיקראו למדינה כורדיסטאן ושמחר יתקפו אותנו כולם! אני לא נוקף אצבע" לבין "בגדול אני בצד הישראלי, אבל לא משתלם לי לחיות איתכם שם, תסבלו אתם, בדקתי ויש לי קצת עודף... קחו קצת כסף תקנו לעצמכם חטיף".

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
קוטע אותי? אני עדיין מחכה לפירוט על עברך המעורפל משהו באמריקה, משום מה אתה תמיד נעלם מהשרשור ברגע המכריע.

אני אשמח לשמוע על הצד השני של המתרס, איפה חיית? כמה זמן? במה עסקת? על מה נהגת? מה השאיר צלקת כ"כ עמוקה?

ברצינות, תחלוק קצת רקע, בינתיים אתה משול לילדון בפורום ייעוץ רכב שנותן חוות דעת על בוגאטי ויירון מצפיה בסרטונים.

 

לבסס קצת את הדעה הנחרצת לא יזיק.

 

חבוב (אני משתמש בשפה שלך), לצערי אני לא יכול לענות לך בפירוט, כי כל פעם שאני עונה לך לעומק אתה נפגע\ נעלב או מישהו נפגע בשבילך וכתוצאה מכך אני חוטף הזהרה מאחד המנהלים. מכל האזהרות שחטפתי וכל מנהל יכול להציץ בפורפיל שלי רוב רובם זה בגללך. אז צר לי חבוב. אני לא יכול לענות לך כי לענות לך זה יקר לי מדיי.

אני לא חייב לך דין וחשבון מפורט באותה מידה שאתה לא מפרט לפרטי פרטים איפה אתה עובד, כמה אתה מרוויח וכיוצא בזה.

אני אהיה כנה איתך, תמשיך עם הסיפורים שלך, בסופו של דבר אתה תצליח לשכנע אותי לחזור בחזרה. לא בגלל שאצלך גן עדן אלא שפשוט מאוד, נמאס לי בצורה בלתי רגילה מכל הישראלים שמתבכיינים כל היום. על כל אחד כמוך בנצי, יש כמה שחזרו לארץ כי הבועה התנפצה להם בפנים.

בקשר לצלקת, אתה קיבלת צלקת עמוקה מאוד ממדינת ישראל וזה ידוע, עד כדי כך שפיתחת לעצמך דעה שפה כל כך חרא שאנשים פשוט מטומטמים או פראיירים שהם חיים כאן.

למה שלא תספר לחברה כאן על התופעה של נשים באונברסיטאות שמוכרת ביציות על מנת לשלם את שכר הלימוד שלהן?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

היום בו תפנימו שאין מילה כזאת לרדת מהארץ זה היום בו תפיסת עולמכם תיישר קו עם שאר העולם.

אני חיי כאן ואין לי שום בעיה עם החיים בחו״ל.

מבחינתי הם נציגים מצויינים או תרצו לקרוא להם שגרירים של המדינה.

טוב לי שבעולם מפוזרים יהודים שמתקדמים שמצליחים שיוצרים קשרים ומתחברים עם עמים אחרים.

בדיוק יצא לי לחשוב על זה בחודשים האחרונים כשאני צופה בסרטים ורואה כושי מתנשק עם לבנה ואסייתי חבר טוב של יהודי שגר בבנין עם שכן איטלקי שקונה קבוע פרחים אצל הברזילאית/ ספרדייה/ נורבגית/ שוודית

ויושב לקפה עם חבר קנדי שחזר משחייה עם חברו האוסטרלי.

כל העולם מכיר זה אתזה וחיי זה לצד זה בשלום ואחווה לפחות בגבול הנורמאל.

רק אנחנו מקובצים פה כמו קנוניה ושומרים על החור הזה שלפחות יותר מחצי מהתושבים מתים לברוח ממנו או לפחות שקלו זאת ברצינות רבה.

ואלו שכבר יצאו אל העולם האמיתי קוראים להם בשמות או מכנים במילות תואר כדי לבדל אותם מאיתנו הישראלים הגברים שנשארים להלחם ולשלם. פחחחחח שלא ירגישו ולו לרגע רגשות מצפון על שעזבו.

יתרה מכך מאחל להם פריחה ושגשוג והם מוזמנים תמיד לחזור.. יש הטבות מצוינות לתושב חוזר. (;

פורסם
2:0 לבנצי

אובמה צריך למנות אותך לאיש יח״צ של ארה״ב.

אילו רק הייתה אפשרות לבצע הגירה בצורה חוקית ומסודרת...

 

כמו שהסברתי לך בפרטי, הסיכוים שלך לעבור ולגור בארה"ב הם קלושים מאוד. אתה לא חושב שבמקום להתלהב ממדינה אחרת שבמילא אתה לא יכול לגור שם (אלא אם כן אתה "מתאהב" באזרחית אמריקאית כמו ישראלים אחרים) לחפש מה טוב בישראל ולמה כן טוב לגור כאן? לא יותר טוב להסתכל על חצי הכוס המלאה במקום הריקה?

מה שכן אני חייב להיות כנה איתך, הסרטן הזה שנקרא כפייה דתית מתפשט בארץ והורס כל חלקה טובה שנשארה כאן. אם אני אי פעם אעוף מכאן זה רק בגלל הכפייה הדתית ולא שום דבר אחר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

mcyossi אני יכול מאוד להבין מאיפה אתה בא. אני כמובן לא מסכים עם חלק מהדברים, וזה בסדר גמור.

 

ציונות היא לטעמי אידיאולוגיה בעיקרה ולכן לא ניתן להגיד שאם אתה לא בארץ אתה לא ציוני אבל אני מניח שזה נתון לפירושים שונים.

 

לטעמי אני מסכים לגמרי עם car4fun.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
עלות השכלה גבוהה זולה? ביחס למה ל1500 ש"ח שאני מרוויח בחודש? כי אם אני אעבוד יותר אז אני אכשל בכל המבחנים והבחנים בתואר.

חביבי לא לכולם יש אבא שיקנה גולף GTI יתדלק ויעביר אותה טסט והילד יחיה בקומה משלו עם אוכל וענינים עד גיל 30. יש אנשים שלהורים שלהם אין יכולות כלכליות, השכלה זולה פחחחח.

 

ישראל היא מדינה סופר קפיטליסטית יש אנשים פה שחיים על קוטג' ולחם שחור וחוסכים כל אגורה שיהיה בשר לשבת. איפה אתה חי תגיד לי? מה אני קונה ב100 שקלים היום בסופר? איזה כוח קניה יש לכסף שלי?

 

אתה פשוט לא מבין. מדינה סופר קפיטליסטית זה לא מדינה בה הכל יקר. זו מדינה עם תחרות (שאין כאן) עם מיסים נמוכים (שאין כאן) ותרבות צרכנית (שאין כאן). השקל שלך שווה פחות בגלל המיסים.

וכן, יחסית, השכלה גבוהה בישראל עולה פחות מבמקומות אחרים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...