Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באוגוסט אני חותך את החוגר, ורוצה לטוס לאירופה עם החברה.

אנחנו טסים לחופשה קצרה של שבוע, ומתלבטים לאיפה לטוס.

 

אנחנו בעיקר מחפשים קצת להתפרק, לראות קצת עולם (עליתי לארץ לפני כ14 שנים ועדיין לא יצא לי לטוס).

כרגע אנחנו רוצים לטוס לאמסטרדם, אבל קצת מתלבטים בגלל המחירים הגבוהים.

 

בדקתי, ומחירי טיסה לצ'כיה ממש זולים יחסית להולנד. עכשיו השאלה, אם הבילויים שאפשר לקבל בהולנד, אפשר גם לקבל בצ'כיה.

 

בכל מקרה, אשמח לשמוע דעות והמלצות.

 

תודה. :wink:

פורסם

ברצלונה-ויותר באזור של קוסטה בראווה.

יש בתי מלון נחמדים,חופים ונופים מדהימים.

הייתי שם כבר 4 פעמים וללא ספק אחזור שוב.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אם ב״בילויים של הולנד״ אתה מתכוון לקופי שופס אז בפראג לא תמצא את זה (לפחות לא באופן חוקי).

הייתי בפראג וגם בברצלונה. שני היעדים נחמדים מאוד.

בשניהם תמצא מגוון אתרי תיירות לצד מסעדות ובארים (ורכבות תחתיות מה שאומר לשתות בכיף בלי דאגות של תחבורה).

תריץ חיפוש על אתרי התיירות בפראג ותראה אם יש לך מה לראות שם....

VW PASSAT 1.8T

פורסם

מה מעניין אתכם? נופים? ערים? חיי לילה? אמנות?

בנסיעה ראשונה אני ממליץ לכם להתמקד בעיר אחת - הוזכרו אמסטרדם (יקרה) ברצלונה (מעניינת מאד, אם כי אישית לא אהבתי אותה) והייתי מוסיף את ברלין, ומדריד. כמובן שיש מאות יעדים אחרים בטווח טיסה יחסית קצרה אבל אלה שהזכרתי יחסית זולים נוחים להתמצאות, מתאימים לטיול עצמאי ראשון שמשכו כשבוע, וללא נהיגה עצמית. יש יעדים שמתאימים לטיול יותר קצר (פראג, בודפשט, רומא).

אופציה נוספת יוון - יש איים שמתאימים במיוחד לצעירים, יש כאלה שבהם תמצאו יותר נופים ואתרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
באוגוסט אני חותך את החוגר, ורוצה לטוס לאירופה עם החברה.

אנחנו טסים לחופשה קצרה של שבוע, ומתלבטים לאיפה לטוס.

 

אנחנו בעיקר מחפשים קצת להתפרק, לראות קצת עולם (עליתי לארץ לפני כ14 שנים ועדיין לא יצא לי לטוס).

כרגע אנחנו רוצים לטוס לאמסטרדם, אבל קצת מתלבטים בגלל המחירים הגבוהים.

 

בדקתי, ומחירי טיסה לצ'כיה ממש זולים יחסית להולנד. עכשיו השאלה, אם הבילויים שאפשר לקבל בהולנד, אפשר גם לקבל בצ'כיה.

 

בכל מקרה, אשמח לשמוע דעות והמלצות.

 

תודה. :wink:

 

טרם הייתי באמסטרדם, אבל בפראג הייתי ואני ממליץ בכל לב.

העיר מתאימה לצעירים והיא מומלצת ולו רק בגלל המחירים הנמוכים שלה (עניין מרכזי אני מניח עבור משוחרר טרי).

אנשים נחמדים, מחירים זולים, מסעדות ופאבים בכל פינה, וחוויה תרבותית.

אמנם שבוע זה יחסית הרבה לפראג לבדה (כמו גם לאמסטרדם לפי מה שהבנתי) אבל תמיד תוכלו לשכור רכב ליום ולסוע לכיוון גרמניה (דרזדן לא רחוקה).

 

ד״א, תשקלו גם את ברלין כאופציה.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

באמסטרדם יש הרבה יותר תעסוקה מאשר בפראג. כך גם ברלין, מדריד או ברצלונה.

מפראג אפשר לעשות טיול של יום לקרלובי-וארי.

לא הייתי ממליץ למי שנוסע לחו"ל לראשונה בחייו להתעסק גם עם שכירת רכב ונהיגה באזורים לא מוכרים, במיוחד עם העלויות הנוספות של השכרה לצעירים.

אישית, אם אתם לא מחפשים את האטרקציה הייחודית של אמסטרדם הייתי ממליץ על ברלין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
באמסטרדם יש הרבה יותר תעסוקה מאשר בפראג.

מפראג אפשר לעשותטיול של יום לקרלובי-וארי.

לא הייתי ממליץ למי שנוסע לחו"ל לראשונה בחייו להתעסק גם עם שכירת רכב ונהיגה באזורים לא מוכרים, במיוחד עם העלויות הנוספות של השכרה לצעירים.

 

מה יש לעשות בקרלובי וארי? אתה פנסיונר?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

חכה לתקופה שאחריי החגים (סוף ספטמבר - תחילת אוקטובר),

או לשבוע שבו חוזרים ללימודים עד השבוע של ראש השנה. (26.8-2.9 או משהו בסגנון הזה).

המחירים יהיו עדיפים ותוכל לטוס לאמסטרדם אולי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סתם עיר יפה. דיברתי על טיול של יום, לא לילה. כמובן שאסור לשתות מהברזים כדי לא לקלקל את הלילה הבא :evil:

ולא, אני עדיין לא בפנסיה.

ד"א - ההמלצה על מדריד אינה רק שלי, גם בני הבכור בילה שם שבוע לפני שנה וחצי (היה בן 21) ונהנה מאד בעלות זולה יחסית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קודם כל תודה ענקית על כמות התגובות הנכבדת.

יש אנשים שהזכירו פה השכרת רכבים וכו', זה לא רלוונטי לטיסה הנוכחית.

 

כנראה היעד זה אמסטרדם, אפילו שקצת יקר.

שאלה לאנשים שהיו באמסטרדם, רוב מקומות הבילוי נמצאים באותו אזור +/-?

פורסם

חכה לספטמבר-אוקטובר.

היתי במצבך בערך שנה שעברה(השתחררתי ביולי) אז טסתי לכרתים,בטן גב שבוע על בסיס הכל כלול היה תענוג.

מכיוון שזה כבר לא היה החןפש הגדול וגם נפל על כיפור בדיוק בקושי היו ישראלים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מצטרף להמלצה על ברלין, אחלה מקום לטיסה ראשונה ואת רוב העיר אפשר לעבור ברגל. אמסטרדם גם אחלה אבל קצת יקרה בעונה הזאת, פראג מתאימה יותר לחובבי אלכוהול ודוברי רוסית. לונדון היא אופציה טובה נוספת.

 

בתור טיסה ראשונה לא הייתי ממליץ על ברצלונה, מדריד או כל דבר שקשור לצרפת או איטליה. סעו למקום דובר אנגלית, לא חסר.

פורסם

לא נתקלתי בבעיות תקשורת במדריד או ברצלונה, אבל אתה ישבת שם כמה שנים וההיכרות שלך יותר מעמיקה.

ברלין הרבה יותר מדי גדולה בשביל הליכה ברגל והאתרים מאוד מפוזרים, אבל התחבורה הציבורית מעולה וזולה כך שאין בעיה להגיע לכל יעד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...