Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע ביקרתי אצל "צביקה קרבורטורים" הנתנייתי ועשיתי שיפוץ קרבורטור לאופל קדט החדשה שלי משנת (מודל 87)

 

הגעתי אליו לאחר המלצה של מספר חברי פורום שביקרו אצלו.

 

ברצוני לציין כי חל שיפור ניכר בתצרוכת הדלק:

לפני השיפוץ האוטו "אכל" 7 ק"מ לליטר באזור מישורי ולאחר השיפוץ זלילת הדלק ירדה עד כדי בין 10 ל-11 ק"מ לליטר וזאת למרות שאני מתגורר בסמוך לירושלים באזור ההרי מאוד.

 

ההתעניונות מצד אותו צביקה לאחר הטיפול ראויה לשבח.

כל כמה ימים הוא התקשר להתעניין אם אני מרוצה והאם תצרוכת הדלק השתפרה, ראוי לציון שמיוזמתו הוא גילה בעיה אחרת שהתעוררה אצלי בצ'וק האוטומטי ברכב והיום התבשרתי שהוא הצליח למצוא לי פתרון לבעיה על אף שהוא לא מתעסק עם חלקים אחרים במנוע מלבד קרבורטורים.

 

לסיכום: אמינות בשילוב עם עבודה מקצועית, איכפתיות ושקט בעבודה בלי סיפורים ו'התמרחויות' מיותרות תוך עבודה מקצועית ומאומצת.

 

אני לא יודע אם מותר לעשות בפורום פירסום למוסכים וכדומה אך אני ממליץ בחום עליו- אם ההודעה נחשבת בעייני המנהלים כפירסום אנא מחקו אותה.

פורסם

אתה כתבת "אצלי בצ'וק האוטומטי ברכב והיום התבשרתי שהוא הצליח למצוא לי פתרון לבעיה על אף שהוא לא מתעסק עם חלקים אחרים במנוע מלבד קרבורטורים."

זו שטות מוחלטת! הצוק ( משנק ) הוא חלק מן הקרבורטור שמשפיע על המצערת העליונה.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
אתה כתבת "אצלי בצ'וק האוטומטי ברכב והיום התבשרתי שהוא הצליח למצוא לי פתרון לבעיה על אף שהוא לא מתעסק עם חלקים אחרים במנוע מלבד קרבורטורים."

זו שטות מוחלטת! הצוק ( משנק ) הוא חלק מן הקרבורטור שמשפיע על המצערת העליונה.

ל-JIAVI 20002 שלום רב!אתה צודק, הצוק האוטומטי, הוא חלק בלתי נפרד מהקרבורטור,

אך לבחור. הצוק נוטרל והמצערת העליונה כוונה לפתיחה קבועה, עקב יציאות לצנרת

מים שבורות.

מה שאני עשיתי ,פרקתי את כל מכלול הצוק,שיפצתי את הקרבורטור. ושלחתי את הבחור

לביתו בירושלים.

בינתיים הזמנתי מהספק שלי, מכסה צוק מקורי, הרכבתי אותו על המכלול קומפלט,

ועכשיו מה שנותר להרכיב את המכלול כולו על הקרבורטור, ולהמנע מהנעה

קשה, בחורף הקרב ובא!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום צביקה ,

אני צריך לתקן צ'וק אוטומטי בג'טסי שלי ?

 

איפה אתה נמצא וכמה בערך אתה צופה שהעניין יכול לעלות ( מקסימום ומינימום ) . ?

 

תודה רבה.

פורסם
שלום צביקה ,

אני צריך לתקן צ'וק אוטומטי בג'טסי שלי ?

 

איפה אתה נמצא וכמה בערך אתה צופה שהעניין יכול לעלות ( מקסימום ומינימום ) . ?

 

תודה רבה.

לאלי שלום רב!

ראשית בגאססי 1000 הצוק הוא ידני!

רק בגאסטי 1200 קיים צוק אוטומטי!

האם יש ברשותך גאסטו 1200?

צור קשר ב ה.פ ו/או בטלפון הרשום בחתימה שלי( למטה)!(קיבלת מחיר לגבי עלות ב-8/6/04

בפורום בהודעה קודמת שכתבת בנושא!

בברכה

וחג שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...