Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סונול הטכני (ליד קוקה קולה, ליד יציאה "ההסתדרות צפון" מכביש 22 דרום) - בנזין 95 - 7.20 ש"ח לליטר.

דלק עכו (דיסקאונט, מול חוף התמרים) - 7.19.

מפגש נענן (תחנה עצמאית בכביש 4 דרום סמוך לפיצול של 22 ליד כפר מסריק) - 7.19.

מחירי אפריל 2013, לפני ההורדה הצפויה.

אני ממלע בד"כ בסונול הטכני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איפה?????

 

כפר יאסיף. "תחנת דלק כפר יאסיף". מתדלק שם את הרכב בצורה קבועה מאז שהוא בבעלותי, צריכה לא יורדת מתחת ל 19:1. נפתחה באיזור תחנת דלק חדשה קצת לפני, אז "בעל הבית השתגע" ונתן מחיר מכל הלב על הסולר. כבר 2 מיכלים תדלקתי במחיר הזה, הכול רגיל.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

גם בכביש 443 בתחנת דלק של דור מחיר הסולר נכון לחודש אפריל הוא 6.99. לי בכרטיס האשראי יש עוד חצי אחוז הנחה בזמן החיוב אז יוצא 6.96.

 

מתדלק שם באופן קבוע, לא מרגיש בעיות כלשהן.. יש שם גם תנועה ערה של כלי רכב שמתדלקים אז אני לא חושש.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

סדש ראשל"צ מערב, 7.08 לליטר סולר במזומן, נכון לחודש אפריל.

מחלף כפר קאסם: סול- זול ועוד כמה תחנות שם באזור, אם אני זוכר נכון- המחיר הוא גם 7.05 ש"ח לליטר.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מפגש נענן (תחנה עצמאית בכביש 4 דרום סמוך לפיצול של 22 ליד כפר מסריק) - 7.19.

 

על התחנה הזו במתחם נעמן רצו כמה שמועות לא הכי מחמיאות,בלשון המעטה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
על התחנה הזו במתחם נעמן רצו כמה שמועות לא הכי מחמיאות,בלשון המעטה.

 

אני יכול להעיד שעל הסולר שלהם, יחד עם התחנת אחות שלהם שנמצאת בסמוך לצומת יבור, אני נוסע הרבה פחות קילומטרים מאשר הנורמה.

לגבי הבנזין - אבא שלי מתדלק שם, טוען שהכול תקין. אני לא יכול להעיד באופן אישי.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
סונול הטכני (ליד קוקה קולה, ליד יציאה "ההסתדרות צפון" מכביש 22 דרום) - בנזין 95 - 7.20 ש"ח לליטר.

דלק עכו (דיסקאונט, מול חוף התמרים) - 7.19.

מפגש נענן (תחנה עצמאית בכביש 4 דרום סמוך לפיצול של 22 ליד כפר מסריק) - 7.19.

מחירי אפריל 2013, לפני ההורדה הצפויה.

אני ממלע בד"כ בסונול הטכני.

יצא לי לתדלק ב"מפגש נעמן" (סמוך לסופו של כביש 22) לא מזמן ושילמתי 7.10, שהם 10 אג' פחות מסונול ליד הטכני.

אתמול תדלקתי בסונול (טכני) ושאלתי את המתדלק לפשר העניין, הוא אמר לי שזה מוכר להם ואפילו יש עוד תחנה באיזור המפרץ שנותנת מחיר כזה, ולכן עם עדכון המחירים תוגדל גם ההנחה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
גם בכביש 443 בתחנת דלק של דור מחיר הסולר נכון לחודש אפריל הוא 6.99. לי בכרטיס האשראי יש עוד חצי אחוז הנחה בזמן החיוב אז יוצא 6.96.

 

מתדלק שם באופן קבוע, לא מרגיש בעיות כלשהן.. יש שם גם תנועה ערה של כלי רכב שמתדלקים אז אני לא חושש.

 

אלעד

 

בחודש הזה (מאי) המחיר לליטר סולר הוא 6.76.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

סד"ש בת ים - 6.99

סד"ש ראשל"צ (נווה ים) - 6.9

סד"ש פ"ת (לפני בית העלמין) - 6.94

 

תהנו.. גם טן ברמלה ליד המשטרה במחירים הוגנים ביותר.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

אם כבר באיזור טבריה - באותו איזור יש לפחות 4 תחנות עם מחירים מהזולים באיזור -

פז, סונול, טן ודלק בכולן 6.94 נכון לחודש זה.

כל התחנות באיזור ביג טבריה.

תחרות זה טוב לנו!

 

עופר

פורסם

עופר,

 

כל התחנות בטבריה עילית מוזלות והמחירים שם נמוכים כמעט תמיד.

 

כנל בטבריה תחתית - דיסקאונט, תפןז, ובאר מרים.

פורסם

שימשיך רק לרדת ולרדת ולרדת!!

 

אני מתדלק בסונול הטכני (חיפה - קרית חיים) ב-6.89 ש"ח לליטר 95, נחשבת לתחנה ה-2 הכי זולה בארץ (יש אחת בכפר אעבלין נראלי ב-6.88 לליטר 95).

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 


×
×
  • תוכן חדש...