Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לכל החוגגים, חכו קצת ותיראו איך המחירים חוזרים לעלות בקרוב. אדון ביבי דאג להעלות את הבלו ב-60 אגורות מאז 2009. מיד עם העלאת המע״מ באחוז, המחיר יעלה ב-7 אגורות. כשהדלק יהיה ברמת מחיר של 5 שקלים כמו ב-2009, אני אגיד שאפו.

ב2009 הדלק היה 5?

Porsche 944 turbo

פורסם

לכל המודאגים, יש עונתיות במחירי הדלק. בחורף שקר באירופה ובארהב, יש ביקוש חדלק לחימום ולכן מחירו עולה. עם בוא אביב המחיר צונח למהלך הקיץ ואז עולה שוב

. המחירים פחות או יותר מסתובבים סביב אותו תחום כבר מספר שנים. מה שהשתנה הוא המס שלו יש רק כיוון אחד בדרך כלל. למעלה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
בהתחשב בכך שאני מתדלק סולר ב-6.99, אני מקווה לראות את זה לכיוון ה-6.5 עוד כמה ימים :lol:

 

איפה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אל תדאג בגלל שהמס נקבע באחוזים ממחיר הדלק תהיה בטוח שבשבוע הקרוב הממשלה תיצא בהודעה על העלאת אחוז המס בשביל לממן גרעון שקרי כלשהוא.

 

למעשה הוא אמיתי מאוד.

.Your average Notepad

פורסם
לא יודע אם זה מנחם אבל באירופה מחירי הדלק גבוהים יותר.

 

לא מנחם.

אין לי בעיה שמחיר הדלק יהיה זהה למחיר באירופה, ואפילו אין לי בעיה עקרונית עם הרעיון של אגרת גודש בכניסה למרכזי ערים בשעות העומס - אבל רק אם יש תחבורה ציבורית הולמת.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
לא מנחם.

אין לי בעיה שמחיר הדלק יהיה זהה למחיר באירופה, ואפילו אין לי בעיה עקרונית עם הרעיון של אגרת גודש בכניסה למרכזי ערים בשעות העומס - אבל רק אם יש תחבורה ציבורית הולמת.

ובאירופה דברים אחרים זולים יותר כמו מכוניות ומוצרי מזון. בארץ המחירי מזון אסטרונומיים ובמקום לעודד צריכת ירקות ופירות מטילים עליהם מע"מ ועל מוצרי יוקרה/לא בריאים כמו חלב וגבינות מורדימים מכסים של יבוא. אנשים צריכים להבין את העיקרון של המע"מ זה מס שמותל על דברים שמפרקים אותם הם שווים פחות כלומר- תקח ייצור עגבנייה ועגבנייה מהסופר אין לה שום ערך מוסף. תקח ערימת ברזל וחוטים ותהפוך אותה למכונית יש לה ערך מוסף אדיר!! מים זה בכלל בדיחה.

how it's like to drive :twisted:

פורסם
איפה?

 

איפה?????

 

אצלי בעיר בתחנת "דיסקאונט" (מותג של "דלק") משלמים על סולר 7.02ש"ח.

 

בנזין עולה שם 7.22 וזה הכי זול שאני מכיר.

 

חפשו תחנה כזו קרובה אליכם,סביר להניח שגם שם המחיר כזה או דומה לפחות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לפני שנתיים כשהייתי בארצות הברית שילמתי על ליטר דלק קרוב לדולר!

עצוב שבארץ עושקים אותנו על כל דבר!


×
×
  • תוכן חדש...