Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משחק המכוניות מתחיל עכשיו !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מצטער שפרסמתי את הדגם, פשוט חשבתי שההארכה היא לכל השחקנים ולא רק לדקל.

מצטער.

 

פליקס

חפיף, גם ככה גיליתי לבד

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בלינק שנתתי כתוב שמספר 3 זה לוטוס אלן +2... גם על פי האתר של לוטוס כתוב ככה- הנה לינק לאתר:

www.lotuscars.com ואז להיסטורי, ואז תכנס לכל המכוינות, תראה שם את האלן+2 ותראה שזה אותה מכונית בדיוק. חוץ מזה שבלינק שאני פירסמתי שזה אותה מכונית בדיוק, אותו תצלום אפילו כתוב שזה אלן +2.

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
בלינק שנתתי כתוב שמספר 3 זה לוטוס אלן +2... גם על פי האתר של לוטוס כתוב ככה- הנה לינק לאתר:

www.lotuscars.com ואז להיסטורי, ואז תכנס לכל המכוינות, תראה שם את האלן+2 ותראה שזה אותה מכונית בדיוק. חוץ מזה שבלינק שאני פירסמתי שזה אותה מכונית בדיוק, אותו תצלום אפילו כתוב שזה אלן +2.

פליקס

אפילו אם אני אומר שזה סוזוקי ליאנה זאת תיהיה סוזוקי ליאנה. :twisted:

 

 

 

 

 

סתאאם, פליקס ברור לי שאתה צודק בקשר ללוטוס. אין בעיה פשוט רשמתי לפי מה אני עבדתי.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אני מציע שבמשחק הבא כל בן אדם יוכל לענות רק פעם אחת.

כשאפשר לענות בלי סוף זה הורס את הקטע של הידע ומשאיר יותר מדי מקום לניחושים, מה גם (מניסיון עבר) מס' מצומצם מאוד של אנשים ישתתפו במשחק.

אז או שתעשה שניחוש לא נכון מוריד נקודה או שתעשה שכל משתמש יוכל להגיב רק הודעה אחת .

פורסם
אני מציע שבמשחק הבא כל בן אדם יוכל לענות רק פעם אחת.

כשאפשר לענות בלי סוף זה הורס את הקטע של הידע ומשאיר יותר מדי מקום לניחושים, מה גם (מניסיון עבר) מס' מצומצם מאוד של אנשים ישתתפו במשחק.

אז או שתעשה שניחוש לא נכון מוריד נקודה או שתעשה שכל משתמש יוכל להגיב רק הודעה אחת .

נלקח לתשומת לבי.

 

ייושם.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.


×
×
  • תוכן חדש...