Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה כמו התמונות שהיו לפרארי 430.

הזמינו כמה סוכני רכב לראות את הדגם החדש ואחד צילם עם הטלפון.

הוא הסתיר את כל מה שיש מסביב בשביל שלא יעלו עליו

citroenc6-5800-010-f.jpg

 

citroenc6-5800-020-f.jpg

 

citroenc6-5800-030-f.jpg

 

citroenc6-5800-040-f.jpg

 

citroenc6-5800-050-f.jpg

אייל

פורסם

נראה כאילו התמונות צולמו בתוך חלום של המעצב (אחרי שלקח איזו פטריה או משהו).

לצלם למישהו בתוך החלום, זה כבר תצלומי ריגול...

פורסם
נראה כאילו התמונות צולמו בתוך חלום של המעצב (אחרי שלקח איזו פטריה או משהו).

לצלם למישהו בתוך החלום, זה כבר תצלומי ריגול...

מי שלקח פטרייה זה סיטרואן. למה הם בכלל ממשיכים לנסות? הרי גם ככה השוק של מכוניות סאלון צונח, כי אנשים בכל העולם מעדיפים רכבי שטח, או דברים אחרים. מי יקנה את האוטו הזה?

 

חוץ מזה, ממה שכבר אפשר לראות, הוא מאכזב. ה-XM היתה עוצרת נשימה כשהציגו אותה (ובמובנים מסויימים גם היום). האוטו זה פחות מרשים.

פורסם

בזמן האחרון סיטרואן מאכזבים אותי ...

בהתחלה הציגו את ה C5 שהוא פשוט נהיה יותר מידי מכוער בישביל שהלקוחות ירצו לקנות אותו

ואז הציגו את ה C4 המחליפה של הקסארה שהוא גם מכוער חוץ מגרסת ה 3 דלתות שדווקא נראת לא

רע בכלל .

ועכשיו תמונות ריגול של ה C6 שהוא לא נראה יותר טוב מה ה C5 .

 

אני בכלל לא אוהב את כל הקו העיצובי החדש של סיטרואן , אכזבה .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

מזכיר לי מעט את הקאדילק CTS מאחורה. מקדימה אין חדש (בדומה לפג'ו) - בחרו קו מסויים והולכים איתו על כל הדגמים החדשים, כאשר ככל שהדגם שייך לקבוצה יותר גבוהה, כך הקווים שלו יותר מוגזמים.

 

אגב, מה נסגר עם ההאצ'בקיות שלהם? או שרק אני חושב שבמכוניות גדולות/ארוכות הסדאן נראה יותר מוצלח (מאזדה 6).

פורסם

חברת סיטרואן ידועה בעיצובים המוזרים והמיוחדים

אבל זה כבר מוגזם, נראה לי רק אנשים על סמים והזיות יקנו דבר כזה

ויעזו לנסוע איתו:drinking:

פורסם

האוטו הזה חייב ליהיות פצצה על הכביש אבל הוא פשוט מכוער ברמות שלא יתוארו

מין שילוב של חתול בר וגבינת רוקפור .

דיי דאחילאק אין מילים לתאר את ההגזמה הזאת .

ים long time no

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

איזה עיצוב קיצוני!

 

בכוונה אני לא אומר מכוער, כי קשה להחליט.

הפרונט ובעיקר הסמל ממש יפים, מהפרופיל האוטו מוזר ומאחורה זה עיצוב ברמות שקשה להבין.

זה דברים שמתרגלים אליהם...

פורסם
הקווים הכללים והצורה הכללית של הC6 מאוד יפים ומרשימים, אולם עיצוב הפנסים לא כל כך קולע.

 

 

פליקס

מסכים איתך. הפנסים האחוריים נראים לא קשורים.

החלק האחורי נראה גבוה מדי לטעמי, אבל זה עניין של טעם אני מניח.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...