Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם ,

נניח שמדובר בסכום בינוני קרוב ל-500 אש"ח , מה בעצם עושים איתו אם רוצים לשמור עליו נזיל ועדיין לפטם אותו?

בעצם אני מבקש הסבר קצר על השקעות , מהם קרנות ניהול תיקי השקעות וכו' .

 

תודה :-)

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סתם מחשבה (משהו שכנראה אני הייתי עושה,אם היה לי הממון) - למה לא לקנות נכס ולהשכיר? להתעשר לא תתעשר אבל אחלה הכנסה (גם לא מעט כאבי ראש אבל כל דבר אפשר לפתור נקודתית :))

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

נדל"ן זה סיפור מורכב, אמנם ניתן לעשות תשואות יפות במידה ומשקיעים נכון אבל הוא לא נזיל כמו שדרש פותח השרשור, ובהחלט מעורב בזה גם לא מעט כאב ראש שלא מתאים לכל אחד..

 

לגבי השקעות וכו' אני בטוח שיש אנשים שמבינים הרבה יותר ואני ישאיר להם את הבמה ברשותך :roll:

פורסם

1. סיכון מול סיכוי. המשוואה הזו היא הבסיס לכל. אין מתנות חינם. ככל שהסיכוי גדל כך גם הסיכון. לפעמים אתה לא מבין את הסיכון היטב, ונדמה לך שהוא סיכון נמוך לעומת האפשרות להשיג תשואה גבוהה. אין בעולם עיוותים שכאלה, וגם אם הם קיימים נקודתית, לא בטוח שדווקא אתה תהיה זה שיזהה את זה. רוב הסיכויים שמדובר 4בפאטה מורגנה.

2. פקדונות בבנקים. אם תמהר להשקיע עד סוף השנה, יש אפשרות שתקבל ריבית חריגה מהמקובל. הבנקים, כולם (בד"כ) יהיו מוכנים לשלם לך בשבוע הקרוב ריבית שאין סיכוי שתקבל אחרי ה- 1.1.13.

3. אם החלטת ללכת על שוק ההון - קרנות נאמנות, אג"ח ממשלתי, אג"ח קונצרני או כל מכשיר אחר שקונים בבורסה - סגור את התנאים לניהול תיק ני"ע שלך בשבוע הקרוב, (מהסיבות הרשומות בסעיף 2) עשה שופינג בין הבנקים. (עמלות דמי ניהול תיק ני"ע, עמלות קניה ומכירה של ניירות ערך בישראל, עמלות ק/מ ני"ע זרים וכד').

בהצלחה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אוקיי , הכלל אצבע מובן .

מה עם מעט נתונים? למשל מה אפשר להשיג בכל אותן החברות המנהלות תיקי השקעות?

לעשות את זה באופן עצמאי , מלבד המובן מאליו שצריך יכולות ניתוח וצפייה מעולות , איך זה מתבצע בפועל (למשל דרך אתרים צד ג' , דרך אתה "רישמי" , דרך הבנקים , האם צריך לפתוח תיק מסויים וכו') .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

טכנית - בבנק אתה ניגש ליועץ ההשקעות בסניף שלך, מגדיר את הסכום ואת הצרכים, והוא אמור להסריך אותך. זה נכון ל-10,000 ש"ח וגם ל-1,000,000 ש"ח.

לגבי חברות הניהול - צריך ליצור אתן קשר, בדרך כלל הן דורשות השקעה מינימלית כלשה, בפעם האחרונה שדיברו איתי היה מדובר על 300,000 ש"ח.

וכפי שכבר נאמר - יש "דמי שמירת נירות ערך" וכל מיני עמלות, צריך להמקח לגביהן. לי, אישית, משפט אחד הביא להנחה של 75% בעמלות, ואני לא משקיע גדול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה התשואות בפועל והסיכונים שאני יכול לצפות להם מן מגופי ההשקעות?

אני מבין שזה מתחלק לפי הגוף ואפיקי ההשקעה השונים שלו , אבל בגדול (נניח שנתי של 5% , 10% וכו') .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

כל מה שיבטיחו לך יכול להתהפך ברגע. לא משנה מה יגיד לך יועץ ההשקעות (שרוצה שתשים את הכסף שלך אצלו) - הוא לא יכול להבטיח לך שום תשואה. מה שהוא כן יכול לעשות זה להראות לך מה הוא עשה בעבר ולנסות לשכנע אותך שהעבר הוא המורה הטוב ביותר לגבי העתיד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה שיועץ ההשקעות יכול לעשות הוא להסביר לך את הסיכון בכל השקעה. ההחלטה על צרכיך היא שלך. אתה יכול להתחיל בפק"מ חסרכ סיכון עם תשוא הסמלית ולטפס עד השקעות עתירות סיכון עם סיכוי לרוחים גבוהים. וכמובן יכול לגוון וקנות קצת מזה וקצת מזה על מנת להגיע לאיזה סיכוי וסיכון ממוצע המתאים לך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המטרה של כל הגופים הללו היא כמובן להרוויח עבורך וכמה שיותר - ככה הם יימשכו אליהם יותר משקיעים.

אבל כמו שהסבירו לך - לא ניתן לחזות את העתיד ובכלל לגופים הכלכליים הגדולים כמו הקרנות יש יכולת תגובה נמוכה יותר לשינויים בשוק מכמה וכמה סיבות.

 

דיסקברי - מה הסיבה שכל כך כדאי להשקיע עד ה-1.1.13. מה קורה אז? סתם שנת כספים חדשה או משהו אחר?

פורסם

אז מה הייתם מייעצים במקרה כזה שאני מעוניין לשמור על הכסף נזיל , ועדיין לא לתת לו להתבטל , מסחר בעצמי?

עשיתי את זה במשך שנים (בעיקר מניות של חברות) דרך חבר של המשפחה , הוא עשה לנו רווחים יפים , אבל אני מעוניין לא לערב אותו הפעם .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
המטרה של כל הגופים הללו היא כמובן להרוויח עבורך וכמה שיותר - ככה הם יימשכו אליהם יותר משקיעים.

אבל כמו שהסבירו לך - לא ניתן לחזות את העתיד ובכלל לגופים הכלכליים הגדולים כמו הקרנות יש יכולת תגובה נמוכה יותר לשינויים בשוק מכמה וכמה סיבות.

 

דיסקברי - מה הסיבה שכל כך כדאי להשקיע עד ה-1.1.13. מה קורה אז? סתם שנת כספים חדשה או משהו אחר?

 

המטרה של כל הגופים הללו היא אחת - להרוויח לעצמם כמה שיותר כסף. זו המטרה.

 

הסיבה היא שכל בנק רוצה לגמור את השנה עם נתונים מאזניים טובים ככל שאפשר. בשביל לשפר עוד קצת כאן ועוד קצת שם, הבנקים מוכנים לתת עד סוף השנה תנאים מפליגים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
כל מה שיבטיחו לך יכול להתהפך ברגע. לא משנה מה יגיד לך יועץ ההשקעות (שרוצה שתשים את הכסף שלך אצלו) - הוא לא יכול להבטיח לך שום תשואה. מה שהוא כן יכול לעשות זה להראות לך מה הוא עשה בעבר ולנסות לשכנע אותך שהעבר הוא המורה הטוב ביותר לגבי העתיד.

 

הפוך גוטה הפוך, כשמדובר באג"חים הרי שכשמחירם עולה תשואתם יורדת ולהפך...

 

לפותח השרשור, אג"חים ברמות סיכון שונות הם הפתרון לשאלתך.

גש ליועץ ההשקעות בסניף, כמובן שיש לסגור את עניין העמלות בתיק נ"ע עוד בטרם ההשקעה.

פורסם

יש כאלה שקונים מספרי מונית ומשכירים. מחיר כ200K ש"ח, שכירות חודשית 1K. הרכבים של נהגים נרשמים על בעלותך, אבל גם דוחות. היתרון יחסית לדירה שמספר מונית לא דורש תחזוקה, החיסרון שצריך להתעסק עם אוכלוסייה לא נעימה. לאומת נדל"ן הסיכוי שמחיר של זכות ציבורית יירד גבוה יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...