Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא הבנתי , אני משקיע 200 אש"ח ומקבל החזר חודשי של 1,000 ש"ח בלבד?

 

נשמע טוב, קצת יותר מ-15 שנה ואתה מתחיל לראות קצת כסף :-P

 

הפוך גוטה הפוך, כשמדובר באג"חים הרי שכשמחירם עולה תשואתם יורדת ולהפך...

 

לא הבנתי למה זה הפוך ממה שאמרתי. כל שטענתי הוא שיועץ ההשקעות יגיד לך "תראה איזו תשואה נתתי למשקיעים בעבר, ולכן גם לך ארוויח כסף".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

השאלה היא עם מה בא לך להתעסק. אתה יכול ליצור קשר עם כל בתי ההשקעות השונים בארץ, עם חברות הביטוח, וכמובן עם יועצי ההשקעות בבנקים. שים לב בכל מקרה להתמקח על העמלות.

 

בהצלחה

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
לא הבנתי , אני משקיע 200 אש"ח ומקבל החזר חודשי של 1,000 ש"ח בלבד?

 

לא הבנת. הכוונה היא שאתה משקיע 200 אש"ח שחורים ומקבל החזר חודשי של 1000 ש"ח מולבנים.

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם

בא לי להתעסק כמו כל ישראלי , מה שיניב הכי הרבה כסף ומתי שבא לי ללכת לקנות טון גלידה אני אוכל לקחת את הכסף , אין לי בעיה להתחיל לעסוק בהשקעות גם עצמאית עם ייעוץ מכמה מומחים שאני מכיר , אבל את דרך הפעולה אני רוצה ללמוד בעצמי (בעזרתכם :lol:) .

 

לגבי הלבנה , תודה רבה , אבל הכסף אחריי מיסים :cry:

ברצינות , הייתי בטוח שיש איזה משהו כמו "מוניטין" מספר או משהו בסגנון .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

בוא נגיד שזה לא רציני ללמוד דרך הפורום על השקעות, ובטח לא פיננסיות.

המתכון הדיי בטוח שלך בדרך כזו, היא לשרוף את הכסף שלך.

השקעות פיננסיות דורשות ידע, מקצועיות, ומעקב אחרי כל הנכסים בתיק.

דבר נוסף שצריך עצבים ולב חזק, וריצה למרחק ארוך.

כל הסיפורים על כאלה שהתעשרו כי קנו טבע לפני 15 שנה, או מניה כזו או אחרת,

ועשו את המכה שלהם, זה בד"כ אגדות, וזה נוגע לאחוזים בודדים שהיה להם מזל.

אנשים תמיד יספרו לך על הצלחות, וכמה הם טובים, אבל לעולם לא על הכשלונות.

השקעה בניירות ערך תתן לך תשואה גבוהה מפק"מ בבנק, אבל לא תהפוך אותך

ברוב המקרים לעשיר. לפעמים המזל משחק, ועושים "מכה יפה" אבל לפעמים גם

"נופלים" ואז פיזור הוא מילת המפתח. אתה תמיד צריך לדאוג שגם אם נפלת עם

חברה מסויימת, הפגיעה בתיק שלך היא לא גדולה, ואתה יכול להמשיך "לרוץ".

כמובן שתמיד תתיעץ עם אנשי מקצוע, וסמוך על שכל ישר והגיון, ולא על הבטחות

ושטויות שאנשים פולטים לאוויר, שחוזים ניסים ונפלאות.

פורסם

הבנתי שאתה רוצה לשמור את הכסף נזיל,

לכן רק פקדון קצר, או עם תחנות יציאה רבות, או עם הלוואת גישור נוחה עד לתחנה - כל אלו בבנק.

 

כמובן ללמוד את הנושא לבד קודם כל. כמו שאמרו, כל אחד ימליץ על מה שכדאי לו.

משכנתא זה קל

פורסם

אני אשמח אם תסבירו לי כיצד עובד מס ה-25% על ניירות ערוך , ושאני אומר תסבירו תתייחו להידיוט מוחלט (זה מס על רווח? מס על רכישה? מכירה? מנוכה מיידית? יש החזרי מס?) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

זה מס על רווח, הוא מנוכה מיידית ברגע שאתה מוכר נייר ערך שיש רווח עליו.

במידה ומכרת קודם(באותה שנה), נייר בהפסד, יקוזז ההפסד מהרווח על הנייר השני,

ואז תשלם על הרווח נטו.

בחלק מהמקומות גם אם זה הפוך, כלומר קודם מכרת ברווח, ושילמת מיידית מס,

ואח"כ תמכור נייר בהפסד, יחזירו לך מיידית את ההפרש, ובחלקם תאלץ בסוף שנה

להגיש דוח למס הכנסה, ולבקש את החזר המס שקוזז ללא צורך.

בסוף שנה נמחקים ההפסדים הצבורים בחשבון, ובשנה הבאה לא תוכל לקזז אותם

כנגד רווחים.

פורסם

 

לא הבנתי למה זה הפוך ממה שאמרתי. כל שטענתי הוא שיועץ ההשקעות יגיד לך "תראה איזו תשואה נתתי למשקיעים בעבר, ולכן גם לך ארוויח כסף".

 

ברור.

 

אבל טענת היועץ הפוכה למציאות.


×
×
  • תוכן חדש...