Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נשמע טוב, קצת יותר מ-15 שנה ואתה מתחיל לראות קצת כסף :-P

 

 

 

לא הבנתי למה זה הפוך ממה שאמרתי. כל שטענתי הוא שיועץ ההשקעות יגיד לך "תראה איזו תשואה נתתי למשקיעים בעבר, ולכן גם לך ארוויח כסף".

 

לא נכון - ה 1000 שאתה מקבל כל חודש נשארים אצלך ביד, בעוד הערך של המספר לא יורד.

 

למעשה אפילו עולה.. אם הוא נמכר היום ב 200K - אבא שלי קנה לפני 10 שנים מספר ב 147K

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא נכון - ה 1000 שאתה מקבל כל חודש נשארים אצלך ביד, בעוד הערך של המספר לא יורד.

 

למעשה אפילו עולה.. אם הוא נמכר היום ב 200K - אבא שלי קנה לפני 10 שנים מספר ב 147K

איפה אפשר לשכור רכב ב1000 ש"ח, אני מוכר היום הרכב שלי ומתחיל לשכור.

2. איזה רווח זה, כל הזמן יורד הערך מהרכב.

פורסם

הכנסתי כמה מניות למעקב , בהנחה שאני אחליט לרכוש ובכלל כל העיסוק איתן , אני אכן לא אצטרך לשלם דבר (מלבד מס הרווח)?

מדובר בחשבון "בטול" השקעות , בבנק מזרחי , ואני עושה הכל דרך האתר (באפליקצייה כתוב לי שאין תיק השקעות , באינטרנט יש לי פשוט אפשרויות רכישה ומכירה) .

 

אפליקציות מומלצות למעקב?

BizPortal איטי מידי (קצב ריענון) , כל הסטוקר ושאר האפליקציות לא ממש מתפקדות - משהו יעיל?

אם אפשר עם הודעות Push על כל שינוי במנייה זה להיט .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
איפה אפשר לשכור רכב ב1000 ש"ח, אני מוכר היום הרכב שלי ומתחיל לשכור.

2. איזה רווח זה, כל הזמן יורד הערך מהרכב.

 

איפה ראית את המילה רכב?

 

לבחור מעלי - תבדוק אם זה מתאים לך:

 

http://www.fxg.co.il/

פורסם

ממה שאני מבין הכי מתאים לך לשים את הכסף בתוכנית חיסכון פיננסית:

 

*תשואות השנה האחרונה היו באזור ה7%-10% בדומה לגמל וההשתלמות. השקעות לטווח ארוך מניבות רווחים טובים יותר בד"כ.

*לא צריך להתעסק ישירות עם שוק ההון מה שבד"כ מוביל להפסדים, יש מנהל השקעות שכל תפקידו הוא להשקיע נכון.

*נזילות מלאה - אין תחנות יציאה. תוך שבוע מרגע בקשת הפדיון הכסף אצלך.

*מס רווחי הון רק על החלק הריאלי (אם היה 7% תשואה בביצועי הקופה ו- 2% מדד, משלמים מס רק על ה 7% ולא על כל ה9%)

*ניתן להפקיד חודשית מ- 200 ועד 2,500

*ניתן להכניס חד פעמי מ- 50,000 ועד 5,000,000

*דמי ניהול שנתיים של כ 1.5% אבל זה תלוי בסכום.

 

נניח שלקחת מסלול השקעה "גרוע" שהניב "רק" 5% ושילמת ד.נ של 1.5% והמדד היה בגובה 2% משמע גובה המס הוא 0.375% - נשארת ביד עם 3.125% תשואה. פי כמה טוב יותר מהבנקים.

 

נניח ולקחת את המסלול שהניב הכי הרבה השנה שעשה 11% ושילמת ד.נ של 1.5% והמדד היה בגובה 2% משמע גובה המס הוא 1.875% - נשארת ביד עם 7.625%. פי כמה וכמה טוב יותר מהבנקים.

 

במידה ותהיה מעוניין צור קשר בה"פ.

 

גילוי נאות: אני מתעסק בתחום החיסכון הפיננסי והפנסיוני למחייתי.

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

אשמח אם תפרט יותר על "תכנית חסכון פיננסית".

מי הגוף שמנהל את הכסף (מה ההון העצמי שלו? על פי אילו תקנות רגולטוריות הוא פועל? מי מפקח עליו?) ?

במה היא משקיעה? אילו מסלולים יש?

תודה,

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש מספר רב של בתי השקעות שמנהלים תוכניות כאלו, בינהם: מגדל, פניקס, הראל ומנורה.

כולם פועלים תחת הרגולציות של האוצר ורשות ני"ע.

גודל המאזן או ההון העצמי פחות מהווה משקל משום שהתכנית היא חוזית ולא לפי תקנון ומושקעת במסלולי השקעה הבנויים בצורה דומה מאוד לביטוחי מנהלים.

 

מסלולי ההשקעה משתנים מחברה לחברה אך העיקרון זהה בכולם:

מסלול סולידי (ללא מניות, בד"כ אג"ח ופקדונות 100%)

מסלול כללי ( עד 30% מניות)

מסלול מנייתי (לפחות 70% מניות)

מסלול מט"ח (מינימום 50% השקעה בדולר)

ועוד שילובים כאלו ואחרים המשתנים מחברה לחברה.

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

חברה ברור שיש גוגל , והוא יגיע עוד רגע , אבל אני אוהב את ההסברים שלכם ולכן מעלה את השאלות הבאות .

אתמול רציתי לרכוש מניה שציפיתי ממנה לעלות , והיא אכן עלתה והייתה יכולה להיות לי סוזוקי קטנה כרגע , אבל מה - נתקלתי בקשיים .

 

מהי כמות מינימלית לשלב מסחר נוכחי?

האם היא משתנה ממניה למניה?

האם זה אומר שמניה נניח בשווי 1,000 , והכמות המינימלית לגבייה היא 300 - אני צריך להשקיע לפחות 300 אלף עלייה בכל רכישה?

 

מהם תנאי הביצוע?

יש רגיל \ מיידי מלא או בטל \ מיידי מלא או חלקי בטל יתרה .

 

מהו שלב מסחר?

יש אוטומטי \ פתיחה + רציף \ פתיחה \ סגירה .

 

למה שארצה להחל הוראה "ליום הבא" או "אחריי מסחר"?

או לתת לה תוקף?

 

אם אני מגדיר סכום קנייה למנייה , והיא אינה יכולה להתחלק בשלמותה בסכום , האם ירכשו מניות "שלמות" בקרוב לסכום?

למשל נתתי הוראה לרכוש ב-100,000 מניות ששווי כל אחת מהן הוא 40,000 , ירכשו 2 מניות בלבד ב-80,000?

 

עדיין מחפש אפליקציה יעילה , כרגע ה-Biz הכי טובה אבל איטית מידי .

תודה לכל המגיבים , אני לומד מכם המון .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:


×
×
  • תוכן חדש...