Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המונח הנכון הוא "קיצור תולדות חיים".

 

יותר נשמע כמו "חיי שמעון פרס, פרק ג': מסעות צלב - התקופה הויקטוריאנית".

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

סתם לידיעתך, פרנקוס, אם בא לך לעבוד כמתרגם כתוביות -

יש ביקוש לזה. תהיה מוכן לתרגם שלל טלנובלות בשכר זעום,

אבל גם זאת עבודה.

בנוגע לכתיבת קו"ח, לא אחזור על מה שנאמר,

ובכל מקרה אין טעם לכתוב משהו בגודל של יותר מחצי דף.

קו"ח שונים ומותאמים - זה טוב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
יותר נשמע כמו "חיי שמעון פרס, פרק ג': מסעות צלב - התקופה הויקטוריאנית".

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

חזק ביותר!

 

דריש, יוסי, כל החברים,

אם יש דבר שלמדתי מהחיים של עצמאי, זה שהיום שיווק עומד מעל הכל ועליו ייקום ויפול דבר.

קורות חיים הם לא יותר משיווק של עצמך.

צריך לחשוב לרגע מה מחפשים בקורות החיים, ולתת להם את זה.

לדוגמא, אם הייתי מחפש היום עבודה, הייתי רושם בקו"ח:

 

"ברווז קוואק, פרטים אישיים וכולי

2012- היום: בעל עסק, חברת מי-ברווז (כל הזכויות שמורות לנהג מתחיל על השם), חברה לשיווק והתקנת מסנני מים ע"י ברווזים[ראה עוד 3 שורות של איך מרחיבים].

עושה ככה, עושה ככה, [ככה = הכי חשוב, בהתאם למשרה הרצוייה. לבאולינג תכתוב "מעולה בלשפשף כדורים" או משהו, לתרגום תכתוב "מתרגם מסמכים ב-3 ניבים שונים של קלינגונית" וכדומה. מה שאתה הכי חזק בו]

אחראי על זה וזה, כולל ההוא [גיוס עובדים, פיננסים, שיווק, העובדים עצמם, כל מה שמצריך "ראש גדול"]

טיפול בכל תחומי העסק [כל התחומים של ה"שוטף". בבאולינג = שטיפת רצפות, בתרגום = שטיפה של כתמי הקפה מהנייר וכולי]

2008-2012: חברת כלי עבודה "עז, עזרע ועז רע בע"מ", מנהל מחסן ורכש

2002-2008: חברת היי-טק "שלט ירקות", אחראי מחסן ורכש

פרטי יצירת קשר (נייד ואימייל) שוב"

 

כך, ממילא חברות כ"א מחפשות את המקום האחרון שלך, ואין להם כח לקרוא הרבה. אולי אם תקצר להם את זה בצורה של SMS, עוד תקבל תגובה, אבל לאף אחד אין Z לקרוא.

במיוחד כשמדובר בנערות שצריכות לקרוא מלאןת'לפים קורות חיים, בדיוק כמו שלך, ולא רק כמו אלא גם שונים בתכלית.

תן להם את מה שהם רוצים קודם כל. בלי הגזמות, בלי התיפיפויות, רק מסודר היטב.

מאחל לכם שתצליחו :-D

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני לא מאמין שיש חבר פורום שעוד לא יודע באיזו מדינה יוסי היה.

ספר לי, איך הצלחת לחמוק ממידע זה?

סיפורי "פרנקוס בצ'ילה" מזכירים לי את הקטע הזה:

http://www.youtube.com/watch?v=BPHnT-hkzKo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ברוך השב!

לגבי עבודה-

ממליץ לפנות לאדם בשם אהוד מאזור י-ם. אם זכרוני אינו מטעה אותי שם משפחתו אולמרט. אולי נשאר לו מקום בשבילך.

פורסם

כמה מיקרוגלים בכלל צריך בשביל לבנות דבר כזה, וכמה זמן זה יפעל עד שיופיעו בפתח ביתי עובדי חברת החשמל עם אלות וקלשונים?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

שני הגרוש שלי

 

יש כאן רבים שיכולים לעזור במציאת עבודה (networking) רק אין להם כמעט שמץ של מושג במה אתם רוצים לעבוד להתעסק וחבל!!

 

בהזדמנות זאת ברוכים השבים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עוד שאלה לקהל הרחב:

 

באתרים כמו ג'ובמאסטר ושאר ירקות, אפשר לשים באמת את העבודות שהיו לי או גם צריך לרשום רק את ה3 האחרונות?

 

אין צריך, יש מה יכול לקדם אותך ומה לא.

אני בגיל 18 לפני הצבא עבדתי באריזה של מוצרי קוסמטיקה כדי להרוויח כמה גרושים לבירה, אז זה אומר שאני צריך לשים את זה היום בקורות חיים שלי ? לא ! כי זה לא יקדם אותי לשום דבר.

 

לפני שעבדתי בתור מפתח הייתי רושם שעבדתי בשירות לקוחות אורנג', כי בסה"כ זו עבודה רצינית וראיתי את זה כמשהו שיכול לקדם אותי לראיון אישי. כשעמדתי לסיים את האוניברסיטה וחיפשתי עבודה מקצועית רשמתי שעבדתי באבטחה של המעונות, כי חשבתי שזה יתרום לי שיראו שגם בתור סטודנט עבדתי.

 

היום, כשיש לי ניסיון מקצועי, מחקתי את כל העבודות הלא מקצועיות ומה שכתוב בקורות חיים זה על העבודה האחרונה בהרחבה תוך מתן דגשים על הניסיון המקצועי שנרכש ועל מה שהחברה עושה וקצת על פרויקט הסיום שלי באוניברסיטה.

 

בעתיד (אני כרגע במעבר עבודות), אני אמחק את הפרויקט באוניברסיטה ואשאיר את העבודה הראשונה ואת החדשה. זאת מכיוון שכשאצבור עוד ניסיון במקום שני, הפרויקט כבר לא יעניין אף אחד - הוא כבר לא יהיה מספיק רלוונטי כדי להישאר בקורות החיים.

 

ככה בונים קורות חיים, כל פעם מוסיפים משהו ומורידים משהו אחר, לפי מה שרלוונטי לגיל שלך ולעבודה שאתה מחפש.

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...