Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל על הזמן בלהיכנס לכל החברות הקיקיוניות שיש כמוהן 10 בלירה.

יש מאנפאוור, ORS וחבר הון אנושי.

"טופ HR", "דיקלה משאבי אנוש" ודומיהם זה פשוט בזבוז זמן

אשמח לראות את קו"ח שלך ולנסות לצמצם אותם, [email protected]

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש שגורסים שהיחס לחב' כ"א ,שהן כמו כל איש עסקים שקונה בזול ומוכר ביוקר, צריך להיות כמו לסופרמרקט שקונה עגבניה שהחקלאי עבד עליה קשה בשקל ומוכר ב 4-5 כשרק השקיע מחיר מבנה ומדף שלווה מהבנקים.

לא נכון. כאן הסחורה היא בני אדם, לא תפוחי אדמה .

בישראל היו 2 מניעים עיקריים להשתלטות חברות על הבלתי מקצועיים הזולים ומשניהם מגיעים לאשמת הממשלות לדורותיהן.

הראשון , והוא עדיין קיים אע"פ שחיים רמון היה בכוון הנכון בהסתדרות - כוחניות ועדים בצמתים חיוניים שהביאה לעלויות בלתי הגיוניות של עבודות לא מקצועיות. ככל שהתפקיד בר חלופה קלה מבחינת הכישורים - כך ההסתדרות הגנה באמצעים יותר ברוטליים על המאפיות האלקטורליות. 60000 למלגזן בנמל - תודה למפא"י.

השני - הפינוי המבוהל ובנית הבסיסים החלופיים לסיני בלו"ז שרק נוגשי עבדים כפויי ראש היו יכולים לעמוד בו.

פורסם
ולפה חייבים לצרך את המאמר הקלאסי:

http://proctologsofzion.blogspot.co.il/2006/06/blog-post_3519.html

 

וואו. פשוט וואו. :shock:

ואני חשבתי שמצבי קשה.

 

אבל ניחא, יבואו הנשמות הטובות ויגידו שזה כך רק בתחום הטכני.

לעיונם מוגשת מבעוד מועד פיסת הקלאסיקה הבאה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=xplrCEgJg9U דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

כבר אמרו זאת, אבל אחזור על זה מכיוון שזה מאוד חשוב.

עם קורות חיים באורך שלושה עמודים אתה לא תמצא עבודה, אין שום סיבה ליותר מעמוד אחד, שלושה זו כבר הגזמה קיצונית.

 

ועכשיו לנושא חשוב הרבה יותר...

אתה מגיע לקפה במפגש ? :-D

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
היום הסינון עובד אחרת כי הכל בקבצים.

הם זורקים את כל הקבצים של הקורות חיים לתוך תיקיה ומבצעים חיפוש של מילים מסויימות בתוך הקבצים בפעם אחת, ומה שמחזיר להם תשובה הם פותחים ומסתכלים).

 

לכן רצוי להכניס תגים בפונט לבן בגוף הקויח:wink:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

למה בלבן?

 

תכניס בשחור שיראו אותם גם למי אכפת, הרי ממילא אתה לא רוצה שחיפוש מנקה רחוב יעלה תוצאות בקורות חיים שלך, לכן אתה תכתוב דברים שקשורים לתחום עיסוק שלך ולמה שאתה מעוניין בו ואין סיבה שזה יהיה בלבן.

 

אחרי שאיזו "פרחה" סיפרה לי איך הם מחפשים, היא גם דאגה לתת לי מילים נפוצות שהם מחפשים בתחום שאני כיוונתי אליו. מיד אחרי זה התחלתי לקבל פי 3 יותר שיחות ואחרי שבועיים כבר התקבלתי לעבודה. אומנם לא התפקיד שבדיוק רציתי, אבל זה יתרום לי קצת בעתיד לקורות החיים ככה שזמנית לא אכפת לי להתפשר.

 

אגב, אם אתה מאלה שלא אכפת להם קצת לשקר, אז במקום לכתוב שעבדת רק 3 חודשים כסוכן מכירות למשל, תכתוב שנה. המטרה היא להגיע לראיון אישי, משם זה כבר באמת תלוי רק בך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אם הקורות חיים שלך מתפרסים על 3 עמודים אז בוודאות - הם לא טובים.

 

עם כל הכבוד שיש לי אליך, ויש לי הרבה, אתה בסך הכל יוסי פרנקוס. אני בטוח שיש לך הרבה מה לכתוב על עצמך אבל קח את הדברים בפרופורציות כי אתה לא נוחי דנקנר או גבי אשכנזי. במקרה שלהם אולי יש סיבה להרחיב את קורות החיים לשני עמודים, אבל במקרה של מתורגמן? סביר להניח שלאף אחד לא יהיה כוח לקרוא את זה והקורות חיים יעברו לצד הלא נכון של הערימה.

האמתלא נותן. היא שתרגומים הם משהו שעשיתי במשך שנים במקביל לעבודות אחרות ובמקביל ללימודים.

אני לא מגדיר את עצמי כמתורגמן, זה פשוט משהו שאני עושה.

 

אתה שוכח גם שהיו לי עסקים פרטיים ושעבדתי בכל מני תחומים של לוגיסטיקה, גיוס, תיאום וכו'.

נכון שכולם חושבים שאני חושף הרבה על החיים האישיים שלי בפורום אבל למעשה זה יותר מורכב מזה ויש המון מידע שאני לא נותן.

 

א) מהניסיון הדל שלי אני למדתי שבחברות כח אדם לא תמצא את הנחלה. כלומר רוב המשרות שיש להם זה זבל (שירות לקוחות וכו').

ב) דבר אחד מכל הנ"ל אני יכול להסיק עלייך, אתה לא מסוגל לקבל ביקורת, גם כשהיא רלוונטית.

יש כללים ברורים לכתיבת קורות חיים, ואחד מהם זה לא לכתוב יותר מעמוד אחד.

כמה זמן לוקח לקרוא 3 עמודים מלאים של קורות חיים, 5 דקות? תחשוב שלבחור שמסנן יש לפחות 100 כאלה על השולחן.

אתה באמת חושב שהוא מבזבז יום עבודה שלם על קריאה של קורות חיים?

מעסיק מעיין בממוצע 10-15 שניות בקורות החיים שלך. לכן הפריט הראשון שצריך להיות מתחת לפרטים האישיים שלך זו העבודה שהכי רלוונטית לתחום שבו אתה מנסה להתקבל אליו.

כן, זה אומר שאתה צריך לשלוח לכל משרה קורות חיים שונים אשר רלוונטים למשרה הזו.

אם תקרא לראיון אז תגיש במהלך הראיון את ההיסטוריה התעסוקתית המלאה שלך כי בטוח יופיעו שמה חורים שהמראיין ישאל אותך לגביהם.

 

יש לי 3 קורות חיים שונים, שכל אחד מהם מותאם לסוג מסוים של עבודה.

 

כבר אמרו זאת, אבל אחזור על זה מכיוון שזה מאוד חשוב.

עם קורות חיים באורך שלושה עמודים אתה לא תמצא עבודה, אין שום סיבה ליותר מעמוד אחד, שלושה זו כבר הגזמה קיצונית.

 

ועכשיו לנושא חשוב הרבה יותר...

אתה מגיע לקפה במפגש ? :-D

 

כן, נתראה שם :)

 

אני אקצר אותם היום, למרות שאני חושב שזה דבילי שהם לא נותנים את ההזדמנות לאנשים להציג את עצמם כראוי.

בצ'ילה, אם אין לך 3 עמודים, אף אחד לא ייקח אותך לעבודה ביותר מ8000 ש"ח.

 

ואין פה תלונות של "אין לי עבודה ואני ממורמר". זה לא קשור אלי כי אני יודע שאני יכול להשיג עבודה טובה. יש לי עבודה ביד אבל אני מחפש אלטרנטיבות.

פורסם

עוד פעם צ'ילה? אתה בישראל , נראה לך שמישהו יקרא 3 עמודים? לא בישראל ולא בלפלנד , לא יודע איזה משרה אתה מכוון , אבל בטוח שזה לא סמנכ"ל או משהו , אז אף אחד לא יקרא 3 דפים.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אחרי שאיזו "פרחה" סיפרה לי איך הם מחפשים, היא גם דאגה לתת לי מילים נפוצות שהם מחפשים בתחום שאני כיוונתי אליו.

נו, ולא תזרוק איזו עצם לחבר'ה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
נו, ולא תזרוק איזו עצם לחבר'ה?

 

אין לי בעיה, אבל ניהול רשתות יעזור למישהו?

אחרי שהיא אמרה לי את המילים, הבנתי את הרעיון.

 

אם אתה מכוון למשל לניהול רשתות, אז מילים כמו admin\administrator יכולות לעזור, כמו גם active directory טכנאי PC ויש עוד כל מיני.

 

אלה בעצם מילים שמופיעות במודעות דרושים, פשוט צריך לקחת משם את המילים לפי מה שהם מחפשים ולשתול בקורות חיים.

לרוב זה מופיע תחת "דרישות" לתפקיד או בכותרת של המודעה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בצ'ילה, אם אין לך 3 עמודים, אף אחד לא ייקח אותך לעבודה ביותר מ8000 ש"ח.

 

 

המונח הנכון הוא "קיצור תולדות חיים".

 

אתה חי בישראל בעידן המודרני, שבו היכולת לשמור על ריכוז בנושא אחד מוגבלת מאוד.

 

לכן הזכרתי קודם את הפורמט הקצרני שבו כל סעיף תופס לא יותר משורה. זה מחייב אותך לברור את המידע הרלונטי בלבד, מצד שני - לקורא יהיה קל מאוד לנווט במסמך, לפי כותרות ברורות, כך שאם מה שמעניין אותו הוא ההשכלה הוא יגיע מיד לסיעף "השכלה" (שבו תפרט בשורה אחת את התואר שלמדת, כך שסעיף זה לבעל תואר שני יסתכם בשתי שורות), ואם מה שמעניין אותו הוא הנסיון הקודם הרי שסעיף "נסיון קודם בעבודה" עם פירוט כרונולוגי יעביר את המסר בלא יותר משורה - שורה וחצי לכל תפקיד. וכאשר אני כותב "שורה" כוונתי בעצם למשהו כמי 1/2-2/3 השמאליים של השורה, כין שהחלק הימני יוקדש לכותרת הסעיף ומתחתיו לתאריכים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אחרי שהיא אמרה לי את המילים, הבנתי את הרעיון.

פשוט צריך לקחת משם את המילים לפי מה שהם מחפשים ולשתול בקורות חיים.

 

אוקיי, ואחרי שגם זה לא עזר? 12.gif


×
×
  • תוכן חדש...