Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(ייעוץ לפני) מעבר לדירה שכורה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

אז בחודש הקרוב אני והחברה עוברים לגור ביחד, בדירה חסר רק מכונת כביסה ומקרר.

 

יש טעם לקנות יד שניה? או לקנות את שניהם חדשים ובתשלומים ושלום על ישראל?

 

ואם כבר עסקינן יש למישהו מותג שנחשב לא יקר במיוחד אבל עם זאת יחסית עמיד?

פורסם

מכונה תקנה טובה וחדשה כי אותה תמיד תקח איתך.

מקרר לא בטוח שהייתי משקיע. יש מצב שיהיה בדירה הבאה ואת שלך תוכל למכור לשוכר שיכנס אחריך.

פורסם

לגבי מכונת כביסה.

לקנות חדשה. לגבי דגם. אני גם מברר בימים אלו.

 

לגבי מקרר.

תחפש מקררים של אמקור משנות ה80-90. הם הכי אמינים. (XL וכו)

מחירים סביב ה300-400 שקל

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מצטרף לקודמיי. מקרר - רק יד שנייה. אמקור XL או משהו דומה מתוצרת פריג'ידר ואתה מסודר.

מכונת כביסה זה קצת הימור.

 

עריכה:

קיים סיכוי די גדול שמקרר משומש מהשנתונים האלה יחזיק מעמד יותר ממקרר חדש. סתם שתדע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דוד שלי איש מכירות של מוצרי חשמל, וההמלצה הכי טובה למקקרים חדשים היא סמסונג ושארפ.

בנוגע למכונת כביסה: AEG .

פורסם

לא יודע אם כדאי להשקיע במקרר ישן. חלקם זוללים חשמל או סתם רועשים.

אפשר למצוא אחלה מקררים חדשים של LG/Samsung/Sharp בנפח 350-400 ליטר עם דירוג אנרגטי טוב ב-2500 שקל ופחות.

 

מכונת כביסה - כנ"ל.

החדשות חסכוניות בחשמל ובעלות תכניות "30 דקות" שמספיקות ל90% מהכביסות וחוסכות הרבה מים וחשמל.

ממליץ על מכונות של LG (לדוגמא כזאת ב1700~ שקל) בגלל ההנעה הישירה שלהן שלא שומעים כמעט אפילו בסחיטה.

פורסם

ל LG יש חרא חלקים/חומרה. חבר שעבד כטכנאי מעבדה הזהיר אותי לא להתקרב (מקררים,מכונות כביסה וכדומה)

פורסם
ל LG יש חרא חלקים/חומרה. חבר שעבד כטכנאי מעבדה הזהיר אותי לא להתקרב (מקררים,מכונות כביסה וכדומה)

חבל להכליל.

להורים הייתה מכונה של LG שעבדה מצויין מעל ל-10 שנים והוחלפה בגלל קצת חלודה בצד החיצוני (מכאנית וחשמלית הכול היה פיקס) ל-LG אחרת שעובדת ללא תקלות עד היום.

המקרר שלהם של LG ועובד נהדר וללא תקלות מעל ל-5 שנים.

הדירוג של המקררים ומכונות הכביסה של LG בזאפ לרוב גבוה.

פורסם

אני גם היתי במצב שלך לפני כחודש, שעברתי לגור עם חברה.

החישוב היה פשוט מאוד, מקרר/מכונת כביסה עולים משומשים לפחות 300 שקל בנוסף יש להוסיף הובלה 300 שקל.

תשאיר פתח לזימון של טכנאי לפחות פעם אחת והגעתה ל800 שקל, לתקציב הנ"ל החלטתי להוסיף עוד 300 שקל ולקנות חדש.

גם אחריות, גם הובלה חינם, גם מוצר חדש וגם הרבה כאבי ראש שנחסכים ממך.

לא חסר מוצרים טובים וזולים שניתן לראות עליהם ביקורות טובות, פשוט כנס לZAP.

פורסם
חבל להכליל.

להורים הייתה מכונה של LG שעבדה מצויין מעל ל-10 שנים

 

נכון כי אתה מדבר על LG בתחילת דרכה ולא כעת.

כעת המצב שונה לגמרי...לרעה.

×
×
  • תוכן חדש...