Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: יונדאי i30cw החדשה בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדבר שקרץ להרבה ישראלים שאני אישית מכיר בבחירה בסטיישן בליסינג היה גג השמש, מעין פיצוי על זה שהם בוחרים בסטיישן, ואז הם גילו שעל הדרך היא יותר פרקטית ממכונית סדאן אחרת בקבוצה.

 

אני סולד מסטיישן בגלל המראה המוזר והכבד שלה, אבל בהחלט הרכב נראה טוב (וגם הפוקוס סטיישן החדשה שפשוט היממה אותי שראיתי אותה על הכביש).

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עדיין לא ראיתי אותה מציפה את שוק הליסינג הישראלי.

יחסית כן, במקום העבודה הנוכחי ובמקום הקודם צי הרכב מכיל לא מעט פוקוסטיישן

האם הישראלי ישכיל סוף סוף לרכוש לא \ לקחת מליסינג ברור רכב סטיישן "אמיתי" או שהוא ישאר בבועת ה"מה יחשבו עלי"

סוס שניתן "במתנה" (תמורת 3500 ש"ח מהמשכורת) לא בודקים את שיניו, אפילו אם הוא סטיישן.

 

ייקח הרבה זמן עד שאנשים יבינו שסטיישן עדיף, כמעט בכל הפרמטרים- אותו אורך, אותו מחיר, עם שדה ראייה רחב יותר והרבה יותר פונקציונאלי.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק ששוק הסטיישן מתעורר בארץ, ובוודאי שגם עולמית. ולראייה, בשנה הבאה צפוייה להגיע הטויוטה אוריס סטיישן גם ההייברידית.

 

הוא מתעורר כי יונדאי, קיה ופורד השכילו למכור סטיישן במחיר כמעט זהה להאצ'בק/סדאן.

לעומתן אופל, פיג'ו וסקודה גם מוכרות סטיישן, אבל במספרים נמוכים יותר, כי המחיר שלהן הרבה יותר גבוה מגרסת ההאצ'בק/סדאן.

 

ייבואן שרוצה למכור רכב סטיישן בהתלחה צריך לתמחר אותו כמו שצריך.

 

גם פאביה ספייס/איביזה ST מצליחות לא רע, היא הן נמכרות במחיר זהה לקיה ריו ויונדאי i25.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם המכונית הזאת תהיה להיט במציאות היה תהיה יפה יותר מתמונה , לרוב האנשים האיבזור הוא לא הקאץ' שיפיל , אבל באמת מאכזב שאין בקרת אקלים שזה משהוא מאוד נחמד ויעיל , וusb חבל שלא מביאים את הגירסה המאובזרת יותר , אבל יתכן שזה בגלל עניין של רמת מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

"תמונות ריגול" ראשונות של ה-i30cw הראשונה שהגיעה ארצה ועברה רישוי.

במצלמה הרצינית נגמרה בדיוק הסוללה אז תאלצו להסתפק בתמונות מהאייפון.

IMG_2146.JPG

IMG_2148.JPG

IMG_2149.JPG

IMG_2147.JPG

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב החדש של קו הסטיישנים של יונדאי פשוט פנטסטי.

 

ראיתי השבוע I40 סטיישן, פשוט נראית מעולה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, בעיצוב גם הדור היוצא היה סטיישן לכל דבר, בייחוד עם המסילות בגג. תמכור נכון, קצת תעוזה של היבואנים, תרבות פנאי, ונגמלנו מהקבעון השנות שמונימי הזה של הסדאן.

 

שאלה אחרת: למה לאוטו אוטומטי פלניטרי קונוונציונלי יש מערכת HAC, כפי שהבנתי זו מערכת סיוע בעליה. גם להונדה אאל"ט.

הערה: מספיק לכתוב 3 אותיות בלועזית שלא אומרות כלום לאף אחד (בפעם הראשונה. ABS כבר יודעים מה זה אחרי אי אלו שנים, נניח שגם TSI וDSG נכנסו לז'רגון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חוזר בי. בתחילת השרשור אמרתי שה I30CW החדשה נראית באמת כמו סטיישן. אז לא, גם הגרסה הזו נראית פשוט כמו I30 מוארכת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"תמונות ריגול" ראשונות של ה-i30cw הראשונה שהגיעה ארצה ועברה רישוי.

במצלמה הרצינית נגמרה בדיוק הסוללה אז תאלצו להסתפק בתמונות מהאייפון.

 

נראית סטיישנית למהדרין. :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את מכוניות הסטיישן לא פיתחו כדי למכור כמה אלפים שלהם בישראל, אלא בגלל דרישה תמידית וקבועה בשוק העולמי.

כן, אני מחבב דגמי 5 דלתות (סטיישן הוא סוג של 5 דלתות) : השימושיות והנוחות, והאפשרות למבוגר גבוה לשבת מאחור בלי חבטות בפדחת - הן יתרון. בעיני.

עם השנים, כלומר בשלב הבא יעברו למיני ואנים או רכבים גבוהים שאינם ג'יפים.

 

היונדאי הזו - אה, בסדר, מינימלי. לא תתחרה בפוקוסטיישן אלא אם תהיה במחיר זול מאוד. ועוד לא התרשמנו איך היא נוסעת.

ברכבי ליסינג יש הרבה אנשים שיקחו מה שנותנים וחברות הליסינג, אם השיטה תשרד, יקנו בעיקר לפי מחיר : ככה השחילו את ה- I30 עם 5 דלתות לקהל אוטומטית-עם-הגאז', ככה מזדה גומרת את הקריירה.

 

שימו לב כי לאט לאט שיקולי נוחות איבזור ושימושיות גוברים על תכונות דינמיות ויכולות ניהוג של הרכב, כמובן אצל קהל היעד שעבר את גיל 30, והוא החלק הגדול יותר של הרוכשים.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגאן סטיישן גם הגיעה לאחרונה לארץ הקודש בגרסה ותמחור סופר אטרקטיביים - מנוע טורבו דיזל חזק וחסכוני ( הערכה של 19 ק"מ/ל') בשילוב רובוטי חכם ב-130K ש"ח, פער של 6K ש"ח בלבד מהיונדאי, ועל הנייר הרנו נראית עדיפה.

 

אני מקווה שאפשר להזמין גם ידנית.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...