Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרכים שפורסם כעת - קאמרו ZL1


kobi_g
שימו לב! השרשור הזה בן 948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

https://www.over-drive.co.il/שברולט-קמארו-zl1-חינוך-מחדש/

קריאה מהנה :)

אני קראתי ונהנתי מאד מההתרשמות של אלסבוני מהרכב "האמריקאי" שממש נתן לו boost :)

  • אהבתי 1

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי איך שregular car reviews קראו לרכב הזה פעם - קורבט לשמנים.

 

ברגע שקורבט נהייתה מכונית על פרופר, אמריקאי סטראוטיפי כבר לא נכנס אליה, אז GM הוציאו את זה.

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארה"ב ממשיכים עם עסקים כרגיל לפחות השנה ומציאים עוד ועוד גרסאות חזקות למכוניות שלהם,

הנה עוד אחת כזו ואפילו יותר שימושית (ואני אשאיר את סוגיית המחיר בצד):

 

 

בינתיים בישראל "אממממ יש רכב חשמלי חדש שממש חסכוני" 🤢

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול יצא לי לנסוע מאחורי רכב ההדגמה. 

הסאונד מטריף, ובמבט מהצד עם כל הכח הרכב נראה קשה לשליטה ביציאה מהמקום - כזה שנהג לא מיומן יפגוש מהר מדרכה או עמוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף פעם לא התחברתי לסגמנט הזה, אבל בהחלט כיבדתי.

העולם השתנה. חיבוק עצים זו דת. הסגמנט הזה מראה לו אצבע משולשת. 

זה לא יגמר טוב.

יש פה הרבה פוזה, רעש ועשן. ברמזורים, גם הצמחוניות של טסלה מוכיחות שהדברים האלו לא אפקטיביים.

זה לסוג של קליינטים שנתקעו...

  • רעיון גרוע 2
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הייתי צריך להוסיף שמנגד, אין תחליף בעולם הנהיגה למכוניות מערבות עם משקל נמוך. וזה עדיין לא קיים בעולם החשמלי. ושם - מדובר באנינות טעם אמיתית ולא תקיעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שזה נושא השרשור,

אבל בעיני, "חיבוק עצים" באקסטרים מביא לנהיגה מנותקת וסטרילית, ברכבים שעושים קולות של בית מרקחת,

והעובדה היא שבשוק האמריקאי, לצד העולם החשמלי, יש עולם שלם של לוגמי בנזין וסולר שמהווים תחלופה ומאפשרים להינות מהנהיגה,

גם באירופה יש את זה לא מעט, פשוט דוחפים שם איזה Mild Hybrid בשביל ה-Start\Stop או משהו.

עדיין,

אפשר לקנות E63 AMG או RS6 ודברים כאלה,

כמו שבאמריקה יש עדיין שוק שמלא ברכבים שהחשמל לא מעניין אותם מטקומה או ראפטורים וראם TRX, ועד לרכבים כמו אלה שהועלו בשרשור,

צריכים להפנים בישראל שאין שום דבר רע ברכבים חזקים ושותי דלק, 

פשוט פה גומרים אותנו עם מיסים ומשדרים לנו שעוד שניה כולנו נסתובב עם משאפים כאילו אנחנו באיזור תעשייה בסין,

ואז כל שרשור שני של חיפוש רכב בפורום הופך ל: "חובה חסכוני בדלק" וכל פרסום בעיתונות הרכב הופך ל"הרכב החסכוני/היברידי החדש שמבטיח לכם 56800 ק"מ לליטר כבר פה!!"

 

#סליחה

#פרקתי

  • אהבתי 2

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הסקירה של אלסיבוני, איך שהוא תמיד ראיתי אותו כ יותר מסתם עיתונאי, אלא אחד כזה שבא לנהוג ולא רק לרשום מילים, ככה שבסקירות הוא רושם בדיוק את מה שמעניין את ה Petrol Heads, לדעתי זה סוג נהדר של עיתונאי רכב.

 

המכונית הזו, וכל דומותיה אמנם לא יהיו מהירות כמו החשמל, לא יהיו עדינות, לא יהיו מדוייקות כמו החשמל, אבל לפחות ברגעים הקטנים האלו שאתה יושב מאחורי ההגה, אתה מכבה את המזגן ואת רחשי הרקע שמסתובבים במוח, נותן קיק דאון והבעיות מתנדפות עם המופע המוזיקלי של בטהובן על סטרואידים. 

 

ופתאום להגיע מ A ל B זה לא רק להגיע לשם הכי מהר, אלא להגיע לשם הכי נרגש, זה כשאתה והמכונה ביחד, זה העיניים על הכביש, האוזניים עם המנוע והלב מתרגש מכל פעימה. 

 

רכבים כמו אלו, הם הסיבה שאני דוחף את עצמי להיות יותר טוב, בכדי שיום אחד לא אצטרך לרדוף אחר מכונה כזאת כדי לשמוע את המנוע המדהים הזה בפעולה. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, חולה רכב#1 כתב:

אהבתי את הסקירה של אלסיבוני, איך שהוא תמיד ראיתי אותו כ יותר מסתם עיתונאי, אלא אחד כזה שבא לנהוג ולא רק לרשום מילים, ככה שבסקירות הוא רושם בדיוק את מה שמעניין את ה Petrol Heads, לדעתי זה סוג נהדר של עיתונאי רכב.

 

 

 

 

הכתב רכב היחיד בארץ שאני קורא, על השאר אחסוך במילים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלסיבוני אליל, בעיני הוא השילוב הכי טוב של נהג-כותב מאז טל שביט ז"ל.

לגופה של קמארו ZL1 המכונית הזו חשובה וטובה לא בגלל הכוח, לא בגלל הביצועים, לא בגלל הצליל - היא חשובה כי היא האחרונה מסוגה. 

הפעם האחרונה שנוכל ויותר לנו לעשות את הווורררוווום ווורררווום הזה.

 

והשאר בכתבה שלי (נראה לי שביום ראשון תעלה)

  • אהבתי 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, קרמבו כתב:

לגופה של קמארו ZL1 המכונית הזו חשובה וטובה לא בגלל הכוח, לא בגלל הביצועים, לא בגלל הצליל - היא חשובה כי היא האחרונה מסוגה. 

הפעם האחרונה שנוכל ויותר לנו לעשות את הווורררוווום ווורררווום הזה.

 

 

את ההצהרה הגרנדיוזית הזו נתן ג'רמי קלרקסון לפני כמה שנים טובות, והנה עדיין מסתובבים פה רכבי V8 זללנים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, קרמבו כתב:

היא חשובה כי היא האחרונה מסוגה. 

למה אחרונה מסוגה?

 

כל עוד אמריקאים ידרשו V8 עם הרבה כח, ימשיכו למכור את זה. עד המשבר הכלכלי הבא.

 

הקטע אצלם זה כשהכל טוב, אז הכל ממש טוב, כשהכל רע, אז הכל ממש רע.

כשהכל רע, פתאום רוצים מכוניות קטנות וחסכוניות, כשהכל טוב, היאריס, פיאסטה וספארק הולכות לגריטה, והולכים לקנות פורד ראפטור או ראם TRX במימון ל10 שנים ללא מקדמה, כי אפשר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב"אחרונה מסוגה" הכוונה היא לא ספציפית לקמארו (אם כי יש שמועות שהשם הזה יהפוך למשפחתית ספורטיבית חשמלית בהמשך)

אלא לתפיסה של מכונית עם מנוע בלי חשבון, סמ"קים, סוסים וגומי שרוף - יותר ויותר יצרניות כבר אומרות שלא ישקיעו כסף בפיתוח נוסף של מנועי בנזין

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, vadim6385 כתב:

כל עוד אמריקאים ידרשו V8 עם הרבה כח, ימשיכו למכור את זה.

 

מבטיח לך שהם דורשים, 

טויוטה, פורד, שברולט, ראם, רק תבחר, עדיין עושים בארה״ב פסטיבלי מכירה של רכבים גדולים וחזקים בגרסאות חדשות וזה נמכר יופי.

אפילו גרסאות wilderness החדשות של סובארו שבחלן הן רק 2.4 ליטר טורבו מוזמנות נהדר.

מאחל לכולנו שכך יהיה עוד עשור לפחות.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...