Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכל אופן, מנועים מוגדשים מאוד רגישים לאיכות דלק.

 

אנא הסבר מדוע מנוע מוגדש רגיש יותר לאיכות דלק ממנוע אטמוספרי?

אם כבר, אז מנוע מוגדש רגיש יותר לאיכות שמן.

פורסם

האם הירידה בכח שאתה מתאר מתרחשת בניסעות ביום או בלילה?

רכבי טורבו מגיבים משמעותית פחות טוב בימי הקיץ החמים, בלילות המצב משתפר.

 

כמובן שהאפשרויות שהועלו לגבי איכות הדלק הגיוניות בהחלט גם, כמו אופציה נוספת שקיימת היה הרגשה פסיכולוגית בלבד שלך-עוד מאפיין של רכבי טורבו הוא שמתרגלים מהר לכח.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
.

ב. תברר בשיחת טלפון עם המוסך, אם יש צורך בהתקנת דיסקית מרווח לטורבו ושינוי תכנה במנוע שלך. אני אישית עשיתי את העדכונים הנ"ל בטיפול הראשון, אך לדעתי בדגמים של 2012 שינויים אלה נעשו כבר על ידי היצרן.

 

ג. אם הבעייה נמשכת קפוץ למוסך. במנוע שלנו יש שסתום פריקה חשמלי אלקטרוני, אם הוא מזייף זה יכול להוביל לאיבוד כוח. את פעולתו של הפורק הדינאמי אתה יכול לראות ב דקה 4:45 בסרטון המצורף.

 

ב. לא רלוונטי לגבי הרכב הנ"ל - במידה ואכן מדובר ברכב חדש, צעיר וטרי. מיצור 2/12 יש טורבו שונה (שוב), כפי שאתה עצמך ציינת.

 

ג. ביררתי לגבי כך, זה מאוד מאוד נדיר. קורה לעיתים, אבל סופר נדיר. שווה לנסות - למרות שאני בספק רב עד מאוד.

 

מתנאל, דווקא ב-1.2TSI (לפחות לי אישית) מאוד קל לחוש ולהרגיש כשיש בעיה כזאת או אחרת, אם מדובר בדלק או בדיסקית בקוטר גדול מידי (יש כל מיני קוטרים מתברר) - פתאום חסר לך המומנט המורגש בסל"ד נמוך, מה שמאוד מורגש במידה וישנה בעיה, כפי שציינתי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מתנאל,

ירידת הכח לא קשורה ליום \לילה.

כמו כן, לטעמי אין כאן פן פסיכולוגי.

 

ללא קשר, מעיון בספר הרכב, היצרן מאפשר בחירום ובאופן זמני בלבד לתדלק אוקטן 91 (נטול עופרת). כמובן מנחה לא לאמץ את האוטו עד לתדלוק באוקטן 95 ומעלה וכמובן מבהיר על ירידת ביצועים באוקטן זה.

 

כמו שאמרתי אעדכן כאן על התפתחויות לאחר התדלוק הבא.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הבטחתי לעדכן...

לאחר שני תדלוקים של חצאי מיכל בתחנה הקבועה שלי בעיית הסחיבה נעלמה.

התחנה שתדלקתי בה היא פז ברחוב שדרות בן צבי 46, תל אביב.

 

פניתי במייל למשרד האנרגיה והתשתיות:

 

"שלום, לפני כשבועיים תדלקתי אוקטן 95 בתחנת פז ברחוב שדרות בן צבי 46, תל אביב. סמוך לאחר התדלוק הבחנתי כי ביצועי הרכב ירדו משמעותית. לאחר כשבוע וחצי חזרתי לתדלק בתחנה הקבועה שלי והרכב חזר לביצועים אופטימליים. לידיעתכם, נדרש לבדוק חשש למכירת דלק לא איכותי בתחנה. תודה, יניב."

 

וזו התשובה שקיבלתי:

 

"יניב שלום,

 

כל התחנות בארץ מבוקרות 6 פעמים בשנה ונכון להיום לא היו ממצאים שליליים נגד התחנה האמורה, לידיעתך.

 

בברכה,

סיגלית שניידר

רע"נ תאום ובקרה

מינהל הדלק"

 

תמיד יש את האפשרות שדמיינתי (אני יודע שלא :lol: ).

בכל אופן,

חג שמח לכולם,

יניב.

×
×
  • תוכן חדש...