Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

אני צריך ייעוץ אם מישהו מבין אשמח לשמוע דעות

יש לי גאלופר 2000 ביום רביעי האחרון השתחרר לי פולי תחתון במנוע מהבורג המרכזי ועף כיביתי את האוטו והזמנתי גרר מהביטוח

יש לציין שהרכב היה מונע ואני כיביתי אותו כי נדלקו מנורות טעינה וגם לא היה הגה הבנתי שמשהו קרה מצאתי את הפולי השבור

שהגיע הגרר בסביבות 11 בלילה נעמד ממול הרכב שאלתי אותו עם הוא מושך או מניע.. הוא אמר שלהניע יקל עליו נכנס לאוטו הקיש את הקוד הניע הרכב נדלק אבל ברגע שהעביר להילוך D נשמעה נקישה והמנוע כבה

...

 

הוא משך אותי לגרר ונחתנו אצלי בלילה בערך בחצות

למחרת לאחר ייעוץ התברר לי שאם כבה האוטו יש מצב שבגלל שאין פולי מנוע הטיימינג קפץ ויש נזק למנוע וכי הגרריסט לא היה צריך לנסות להניע אלא למשוך

לדעתכם חלה על חברת הביטוח אחריות לנזק שנגרם????

אני בדילמה מה לעשות

תודה ושבת שלום

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

נעמד ממול הרכב שאלתי אותו עם הוא מושך או מניע.. הוא אמר שלהניע יקל עליו נכנס לאוטו הקיש את הקוד הניע הרכב נדלק אבל ברגע שהעביר להילוך D נשמעה נקישה והמנוע כבה

 

טוב, אז עצם העובדה ששאלת אותו אם הוא מושך או מניע נתת לו את רשות ההחלטה והבחירה, נתחיל מזה.

 

דבר שני, לאחר שאמר שלהניע יקל עליו ונכנס אל הרכב היית צריך לעצור בעדו וכן לא עשית זאת.

אי לכך ובהתאם לזאת אין לך למי לבוא בטענות אלא לעצמך.

האחריות במקרה זה הוא עליך בלבד מכיוון והיית נוכח במקום עם הגרר וראית כל מה שביצע ועשה.

כמו כן, לא העלת בפניו טענות ומענות במקום על אופן טיפולו בגרירה כך שמה שעשה הייתה לשביעות רצונך.

פורסם
טוב, אז עצם העובדה ששאלת אותו אם הוא מושך או מניע נתת לו את רשות ההחלטה והבחירה, נתחיל מזה.

 

דבר שני, לאחר שאמר שלהניע יקל עליו ונכנס אל הרכב היית צריך לעצור בעדו וכן לא עשית זאת.

אי לכך ובהתאם לזאת אין לך למי לבוא בטענות אלא לעצמך.

האחריות במקרה זה הוא עליך בלבד מכיוון והיית נוכח במקום עם הגרר וראית כל מה שביצע ועשה.

כמו כן, לא העלת בפניו טענות ומענות במקום על אופן טיפולו בגרירה כך שמה שעשה הייתה לשביעות רצונך.

ראשית כל חשוב לדעת מה שלא ניכתב בשירשור אם אכן צוין בפני הגרריסט מה קרה בדיוק ע"י הלקוח. ואם אכן צוייינה הבעיה מתפקידו של הגרריסט לתת את שיקול הדעת שאת זה הוא למד במשך יותר מחצי שנה ושילם 12 אלף ש"ח על הקורס ולהחליט אם להניע או לא. אם החליט שיעלה את הרכב בהנעה הוא מקבל על כך אחריות מלאה וללקוח אין שום משמעות בהחלטה זו. כמו כן מתפקידו של הגרריסט לברר בכלל לפני שהוא נוגע באוטו מדוע הוזמן ומה קרה בדיוק. אם ניקרע טיימינג והלקוח לא יודע את זה והרכב פשוט כבה והזמין גרר אז בטוח שהגרריסט לא בא ומניע מייד לפני בירורים ואם כן מניע בלי לשאול יותר מידי זה ניקרא במלוא המובן "טיפש" ועל טיפשות שכזו נושאים באחריות. אז מה שנאמר על ידך ELOR99 ככל הניראה לא נכון בעליל!

פורסם
ראשית כל חשוב לדעת מה שלא ניכתב בשירשור אם אכן צוין בפני הגרריסט מה קרה בדיוק ע"י הלקוח. ואם אכן צוייינה הבעיה מתפקידו של הגרריסט לתת את שיקול הדעת שאת זה הוא למד במשך יותר מחצי שנה ושילם 12 אלף ש"ח על הקורס ולהחליט אם להניע או לא. אם החליט שיעלה את הרכב בהנעה הוא מקבל על כך אחריות מלאה וללקוח אין שום משמעות בהחלטה זו. כמו כן מתפקידו של הגרריסט לברר בכלל לפני שהוא נוגע באוטו מדוע הוזמן ומה קרה בדיוק. אם ניקרע טיימינג והלקוח לא יודע את זה והרכב פשוט כבה והזמין גרר אז בטוח שהגרריסט לא בא ומניע מייד לפני בירורים ואם כן מניע בלי לשאול יותר מידי זה ניקרא במלוא המובן "טיפש" ועל טיפשות שכזו נושאים באחריות. אז מה שנאמר על ידך ELOR99 ככל הניראה לא נכון בעליל!

אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה.

אני רק יודע שאם הייתי במקום פותח השרשור לא הייתי מניע את הרכב ובטח ובטח לא לתת לגרר להניע, ואם לבסוף הניע כאשר הייתי במקום ויכולתי למנוע זאת לא היה לי למי לבוא בטענות אלא לעצמי בלבד.

 

זהו עכשיו אפשר להתווכח על זה עד מחר אבל אני אמרתי את דעתי.

בשביל זה נועד הפורום, לא כולם חייבים להסכים על דעה אחת, אתה חושב אחרת ואני חושב אחרת.

בסופו של דבר פותח השרשור יפעל בדרך הנוחה לו לאחר שיקרא את כל התגובות בשרשור.

×
×
  • תוכן חדש...