Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיישני רוורס ברכב קטן (מתלבט)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמעו

יש לי רנו קליאו B 02

הרכב קטן

בעיקרון אין לי בעיה לעשות רוורס בחניות

סיבוב הראש אחורה ואני רואה מצויין כמה נשאר לי לנסוע וכו'

 

חשבתי לשים חיישני רוורס אבל מצד שני אני לא יודע

פאדיחה לשים ברכב קטן חיישני רוורס לא ?

 

מה אתם אומרים ? (העלות של זה זניחה )

פורסם

אם חיישני רוורס עוזרים לך לחנות אז למה לא? זה מעלה בטיחות כי דרך חלון האחרוי אתה לא רואה הכל. אגב, במקום לסובב ראש ברוורס, עדיף להשתמש במראות שמכוונות נכון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מה שעוצר אותך מלשים חיישני רוורס זה הפדיחה? אולי לא הבנתי נכון.

 

לא הפדיחה

 

פשוט אני לא יודע עד כמה זה נחוץ חיישני רוורס ברכב קטן

פורסם

נחוץ או לא זה דבר אינדיבידואלי. אתה צריך להחליט בשבילך אם אתה מתקשה לחנות עם הרכב שלך או לא. באופן כללי חיישני רוורס זה נוח כי אתה יכול לחנות בדיוק של סנטימטרים בודדים, דבר שבלעדיהם דורש מיומנות רבה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
נחוץ או לא זה דבר אינדיבידואלי. אתה צריך להחליט בשבילך אם אתה מתקשה לחנות עם הרכב שלך או לא. באופן כללי חיישני רוורס זה נוח כי אתה יכול לחנות בדיוק של סנטימטרים בודדים, דבר שבלעדיהם דורש מיומנות רבה.

 

כשהלכתי לפני כמה חודשים לשים חיישני רוורס ברכב המיצובישי המשפחתי

ראיתי באינטרנט קופון על חיישני רוורס + התקנה שעולה 150 ש"ח +- ( אני לא זוכר)

הגעתי למקום

אמרתי לו לגבי הקופון הוא אמר לי שעדיף להוסיף עוד 100 ש"ח ולקבל חיישני רוורס עם יותר "רגש"

בקיצור השתכנעתי ואישרתי לו לעבוד

 

עבדו עליי?

פורסם

למה שזה פדיחה?? נהגתי המון זמן על רכב אמריקאי באורך ספינה בלי חיישנים. כשקניתי רכב פרטי שלי (סיאט איביזה), רכב קטן דומה לקליאו שלך, שמתי לו מיד חיישנים, למה????

כי הרכב חדש, וממש אכפת לי לשמור אותו מסריטות. אז תחשוב ותבדוק מה מתאים לך. אגב אתה יכול לקנות ת'חיישנים ב 120 שקל באתרים באנטרנט ולהרכיב בעצמך. יש מדריך בפורום, תחפש את זה .

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

דעתי היא בדיוק כמו דעתו של אדוארד אטלר ושאר מומחי הרכב הגדולים!

מי שלמד נהיגה לא צריך חיישני רברס בטח ובטח לא ברכב פרטי (אולי באוטובוס או במשאית מילא) נקודה!

מי שנוהג ברכב פרטי ולא יכול או לא מסוגל לחנות בלי חיישני רברס ומצלמות שונות ומשונות רצוי שייגש למשרד הרישוי למסור את רשיון הנהיגה שלו.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

אני מאוד אוהב לקרוא את אדווארד טלר , ומסכים איתו לא מעט .

אבל בנוגע לחיישני רוורס , הוא טועה לחלוטין .

מספיק שפעם אחת תמנע בפגיעה בילד שמסתתר מאחורי הרכב,

כדי שהתקנת החיישנים תצדיק את עצמה .

פורסם
דעתי היא בדיוק כמו דעתו של אדוארד אטלר ושאר מומחי הרכב הגדולים!

מי שלמד נהיגה לא צריך חיישני רברס בטח ובטח לא ברכב פרטי (אולי באוטובוס או במשאית מילא) נקודה!

מי שנוהג ברכב פרטי ולא יכול או לא מסוגל לחנות בלי חיישני רברס ומצלמות שונות ומשונות רצוי שייגש למשרד הרישוי למסור את רשיון הנהיגה שלו.

 

סליחה, אבל דעתך לגמריא בורית בנושא,

זה למה המצב בארץ נראה כמו שהוא נראה, שכל רכב שלא חונה 24 שעות בחניה פרטית "פצוע" בכל מקום אפשרי.

פורסם

מסכים לחלוטין.

חיישני רוורס הם עוד אמצעי למניעת פגיעות ואינו בא להחליף אף אמצעי אחר כגון מראות ותחושה..

כל אחד ישקול האם אמצעי זה נחוץ לו בהתאם להרגשתו ולסוג הרכב.

אני לא חושב שניתן לשלול שימוש באמצעי זה על הסף (כמו לשלול מראת צד משום שזקוקים רק לאחת).

אני אישית אתקין כי כמו שצוין קודם יש דברים שלא רואים בשום אמצעי אחר ומספיקה פעם אחת כזאת ע"מ להצדיק את התקנת החיישנים.

פורסם

יותר פאדיחה לדפוק את שני הפגושים בחניה צפופה כמו זקנה שלא יודעת לחנות. פעם ראשונה שאני שומע על טיעון כזה. יש לך משהו שמקל על החיים, על הבטיחות ועל נזק אז אתה רואה בזה מכשלה?! תהיה בריא.

פורסם
סליחה, אבל דעתך לגמריא בורית בנושא,

זה למה המצב בארץ נראה כמו שהוא נראה, שכל רכב שלא חונה 24 שעות בחניה פרטית "פצוע" בכל מקום אפשרי.

 

 

תרשה לי לתקן אותך ידידי.

המצב היום נראה כמו שהוא נראה בגלל אנשים שלא יודעים לנהוג (ולהאשים גורמים אחרים במצב זה פשוט מנותק מהמציאות) ולחנות וגם כי יש כאלה שלא מעניין אותם שהם דופקים רכב אחר.

מי שלא יודע לחנות בלי אמצעי עזר רצוי שיחזיר את רשיון הנהיגה שלו בהקדם האפשרי לרשות הרישוי או לחלופין ייקח כמה שעורי נהיגה.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

×
×
  • תוכן חדש...