Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברצוני לקחת רכב לבדיקה בקרוב מאוד ואשמח להמצות על מכוני בדיקה אמינים ומדוקדקים בבדיקותיהם,

יש את קארטק ברחובת - משיהוא שמע עליהם או התנסה?

 

יש גם שירות של שמאי עד הבית - האם שמאי יכול לבדוק רכב ביסודיות גם ללא הציוד הכבד של מכון בדיקה?

 

האיזור הדרוש הוא רחובות - אשדוד

בתודה, עדי

פורסם

שמאי גם יכול לבדוק את הרכב בצורה לא פחות טובה מהמכון אבל לדעתי עדיף מכון.

במכון בדיקה אתה מקבל אחריות לבדיקה אם אתה מגלה איזה פאק שהמכון לא גילה המכון יכול לקבל בראש על זה.

כל המכוני בדיקה אותו דבר לא משנה איפה תלך.

הייתי בכמה מכוני בדיקה, הכל אותו דבר כל בוחן יכול לדעת אם הרכב עשה תאונה או יש פגיעה בשילדה.

ולהתירשם ממצב המכני של הרכב. רוב הסעיפים של: דיסקיות שחוקות בגיר, בעיטות בעברת הילוכים, נזילת שמן, נזילת נוזל קירור, זה בדרך כלל כיסוי תחת של המכון. אם השילדה אין משחקים זה באמת נבדק טוב.

אבל אני מציע, שאחרי שתסיים אם המכון גש למוסך לקבל מחיר על תיקון כל הילוקים.

אם אתה רוצה בדיקה יותר קפדנית לך לפחח מקצועי בקשר לשילדה.

פורסם

שמעתי על לא מעט מקרים שהשמאי עד הבית עשה עבודה לא טובה ובכך קונה הרכב נדפק. לך על בטוח, קח את הרכב למכון מוסמך גם אם יעלה בעוד שעתיים \ עוד 100 שקל.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...