Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלב - מזיק?


Smiro
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדם חי 930 שנה. שת חי 912 שנה. אנוש חי 905 שנה. נח חי 950 שנה. אברהם חי 175 שנה. שרה חיה 127 שנה. יעקב חי 147 שנה ויוסף חי 110 שנים.

השנים חלפו והתקדמנו: התחלנו להעזר בתיעוש, בכלי רכב, במזון מעובד, הרפואה התקדמה והחיים התקצרו כדי 80 שנה.

לא בטוח שהחלב אשם. כבר אז שתו חלב ואכלו מוצרי חלב.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אדם חי 930 שנה. שת חי 912 שנה. אנוש חי 905 שנה. נח חי 950 שנה. אברהם חי 175 שנה. שרה חיה 127 שנה. יעקב חי 147 שנה ויוסף חי 110 שנים.

השנים חלפו והתקדמנו: התחלנו להעזר בתיעוש, בכלי רכב, במזון מעובד, הרפואה התקדמה והחיים התקצרו כדי 80 שנה.

לא בטוח שהחלב אשם. כבר אז שתו חלב ואכלו מוצרי חלב.

.

 

אני באמת מקווה שאמרת את כול זה בציניות....:roll:

פורסם

מה אני ערפד? למה אנשים צריכים לחיות כײכ הרבה זמן? אחרי 100 שנה היתי משתגע.

80 זה די והותר, תחשבו איזה פיצוץ אוכלוסין היה פה אם כל אחד היה חיי 900 שנה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אם אני זוכר נכון משיעורי האנטומיה, המרצה שהוא רופא פנימאי הסביר לנו למה הוא ממעיט בצריכת מוצרי החלב.

מגיל 3 גוף האדם לא מסוגל לפרק את החלבון של החלב ולכן הערך התזוני של מוצרי החלב שאנו צורכים הוא נמוך.

כמו שרובכם יודעים הפרות בישראל נותנות את תפוקת החלב הגבוה בעולם, זה מושג על ידי אסטרוגן שהוא הורמון נשי, ואנו שותים אותו דרך החלב דבר שממש לא "מומלץ" לגברים.

פורסם
אם אני זוכר נכון משיעורי האנטומיה, המרצה שהוא רופא פנימאי הסביר לנו למה הוא ממעיט בצריכת מוצרי החלב.

מגיל 3 גוף האדם לא מסוגל לפרק את החלבון של החלב ולכן הערך התזוני של מוצרי החלב שאנו צורכים הוא נמוך.

כמו שרובכם יודעים הפרות בישראל נותנות את תפוקת החלב הגבוה בעולם, זה מושג על ידי אסטרוגן שהוא הורמון נשי, ואנו שותים אותו דרך החלב דבר שממש לא "מומלץ" לגברים.

 

אז איך אתה מסביר את זה שמפתחי גוף ופרופסורים בעולם צורכים ממליצים לשתות כמויות גדולות של חלב כמקור מצוין לחלבון ?

(מה לעשות , הרבה יותר קל לשתות 2.5 ליטר חלב מאשר לאכול 2.5 ליטר קוטג')

פורסם

יש הרבה אגדות אורבניות ועוד יותר דברים שהמחקר לא סגר סופית.

מישהו ניסה פעם לבדוק מה השפעת הקפה על הבריאות? האשימו אותו בהרבה נזקים, בדומה לסיגריות. מתברר כי הקפה (בכמויות סבירות, עד 5 מנות ביום) אינו מזיק, ויש אף הטוענים כי מועיל לבריאות.

ועוד דבר חשוב. בנושאי רפואה הרבה פעמים הקשר בין התאוריה למעשה נראה מקרי בהחלט. הרבה טיפולים שנראו "הגיוניים" התבררו כמזיקים, והרבה טיפולים שנחשבו בעבר למזיקים במצבים מסויימים התבררו כמועילים ביותר באותם מצבים. מתברר כי אנחנו לא מכירים מספיק טוב את מנגנוני הפעולה של הגוף ושל התרופות (או גורמים אחרים) וכאשר הדברים נבדקים לעומק בוצרה מסודרת יש לא מעט הפתעות, חלקן נעימות וחלקן מאוד לא.

מה שאני רוצה לומר בכך הוא שלא כל דבר תאורטי לגבי מוצר מזון זה או אחר מתברר כנכון גם במציאות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
80 אם בשביל לחסוך את 20 השנים האלה כשאני סנילי עם טיטול שסגור במוסד אני צריך להתחיל לצרוך חלב בכמויות אני מחר בבוקר רץ לקנות פרה (במחשבה שנייה לא כדאי לרוץ כי זה עלול להוסיף לי עוד כמה שנות חיים).

 

:-D :-D זה טוב :-D :-D

פורסם

ישנם עדויות שבתקופות המסופרות במקרא היו סופרים את החודשים כשנים - עכשיו הגיל 900 מסתדר לכם?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

samc - הקטע עם חלב של כבשים ועזים הוא שיש בו הרבה פחות לקטוז,

או כמעט בכלל לא, ולכן אנשים שרגישים מעט ללקטוז יכולים לשתות חלב כזה בלי תופעות לוואי.

זה כל הסיפור. בריא יותר? שטויות.

 

הנס, זה ממש לא רק בגלל זה.

כבר הרבה זמן ידוע שמוצרי חלב מבקר אינם בריאים. אני חושב שכל רופא או תזונאי ישמח להסביר לך את ההבדלים המדוייקים.

אני לא הבנתי בסרטו אם אכן מדובר בכלל החלב שזה כולל גם צאן, או רק בקר, אבל לפי מה שידוע לי עד היום, הצאן אינו מזיק כלל וכלל.

פורסם
ישנם עדויות שבתקופות המסופרות במקרא היו סופרים את החודשים כשנים - עכשיו הגיל 900 מסתדר לכם?

 

אדם היה בן 130 כאשר נולד בנו שת. לפי החשבון שלך, הוא עיבר את אימו של שת, כשהיה רק בן 10.

שת היה בן 105 כאשר נולד בנו אנוש. לפי החשבון שלך, הוא עיבר את אימו של אנוש, כשהיה רק בן 8.

בגיל 8 עוד אין בשלות מינית, לא היום ולא אז.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אדם היה בן 130 כאשר נולד בנו שת. לפי החשבון שלך, הוא עיבר את אימו של שת, כשהיה רק בן 10.

שת היה בן 105 כאשר נולד בנו אנוש. לפי החשבון שלך, הוא עיבר את אימו של אנוש, כשהיה רק בן 8.

בגיל 8 עוד אין בשלות מינית, לא היום ולא אז.

.

תיעוד תנכ"י פשוט לא יכול להיות אמת מידה אמיתית. התנ"ך עבר כל כך הרבה פירושים במשך אלפי שנים שכבר אי אפשר לדעת מה נכון ומה היה נראה נכון לפני 5000 שנה.

 

 

ולנושא, שתו נס ותאכלו טוסט עם גבינה. שבת נעימה לכולם.

TFSI Power

פורסם

אני לא מתייחס לפירוש. אני מתייחס למקור בלבד בספר בראשית.

ספר ההסטוריה שנקרא תנ"ך הוא תעוד שממצאים ארכאולוגיים מאששים אותו.

 

אנחנו היום בשנת 2012. עדיין מהלכים בינינו עושי השואה וניצולים ובכל זאת יש המכחישים את קיומה.

בשנת 7000 יהיו כאלה שיתייחסו לסיפור ההיסטורי על השואה, בדיוק כפי שכיום יש המתייחסים בספקנות לתנ"ך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
כמו שרובכם יודעים הפרות בישראל נותנות את תפוקת החלב הגבוה בעולם, זה מושג על ידי אסטרוגן שהוא הורמון נשי, ואנו שותים אותו דרך החלב דבר שממש לא "מומלץ" לגברים.

שקר גס.

פרות חליבה לא מקבלות הורמונים.

מחובתך להוכיח שאני טועה.

 

אה, כן, ולפני שנעבור ל"פרות מקבלות אנטיביוטיקה",

אז רק שתדע, החלב של פרות שמקבלות אנטיביוטיקה נשאב במערכת אחרת ונזרק.

 

samc - יש אנשים שרגישים גם לחלב צאן. בכלל, השימוש במילה "ידוע"

מרמז על כך שלא בדקת באמת. זה בסך הכול הלקטוז.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני לא מתייחס לפירוש. אני מתייחס למקור בלבד בספר בראשית.

ספר ההסטוריה שנקרא תנ"ך הוא תעוד שממצאים ארכאולוגיים מאששים אותו.

 

אנחנו היום בשנת 2012. עדיין מהלכים בינינו עושי השואה וניצולים ובכל זאת יש המכחישים את קיומה.

בשנת 7000 יהיו כאלה שיתייחסו לסיפור ההיסטורי על השואה, בדיוק כפי שכיום יש המתייחסים בספקנות לתנ"ך.

.

גם שרה ילדה את יצחק בגיל 90.

 

אני לא יודע איך ספרו שם את השנים אבל בטוח שלא כמו היום.

 

מעב

ר לזה שהתנך הוא ספר היסטוריה הוא לא כל כך נאמן למקור ולתאריכים. סיפור המבול למשל מופיע בדתות קדומות הרבה לפני הזמן התנכי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני לא מתייחס לפירוש. אני מתייחס למקור בלבד בספר בראשית.

ספר ההסטוריה שנקרא תנ"ך הוא תעוד שממצאים ארכאולוגיים מאששים אותו.

 

אנחנו היום בשנת 2012. עדיין מהלכים בינינו עושי השואה וניצולים ובכל זאת יש המכחישים את קיומה.

בשנת 7000 יהיו כאלה שיתייחסו לסיפור ההיסטורי על השואה, בדיוק כפי שכיום יש המתייחסים בספקנות לתנ"ך.

.

 

אתה מודע לזה שהתנ"ך ה"מקורי" עבר אינספור שינויים וחיבורים לאורך הדורות, והספר שאתה קורא היום די שונה מהספר שכתבו במקור? זה מוכח ארכיאולגית, אתה רק צריך להכנס לויקיפדיה.

 

התנך תיעוד של מה?

עוד לפני שאני מדבר איתך על שלל סיפורי אגדות מצוצים מהאצבע שחופפים להרבה סיפורי עמים עתיקים יותר(גן עדן, מבול וכו'), וסיפורים שלא נמצאה להם אף עדות ארכיאולוגית( יציאת מצריים,כיבוש הארץ ע"י יהושוע) אלא שגם יש סתירות קשות בין פרק לפרק וספר לספר- אתה מוזמן לראות חלק מהן פה:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%90

 

אם אתה מביא את טיעון השואה אז באותה נשימה אפשר גם להאמין במיתולוגיה המצרית, היוונית, והסקנדינבית , נכון?

הרי סתם עברו אלפי שנים ואנשים מתיחסים בספקנות אליהם.


×
×
  • תוכן חדש...