Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלב - מזיק?


Smiro
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. פרסמו בפייסבוק היום סרטון :

 

שמציין שחלב הוא לא מועיל בכלל לגוף אלא ההפך, מזיק לו בצורה די נוראית( =\ ).

מישהו שמע על זה? נכון/לא נכון?

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדוקטור אבני הזה טיפש לא מהעולם הזה , זה לא שאני אומר את זה בעקבות הסרטון אלא הוא כושל בן כושל

 

 

אין שום בעיה עם חלב

אני ובכלל במשפחה שותים 10 שקיות בשבוע ושלל מוצרי חלב בכמויות (גבינות בכפולות של קילו לשבוע) ואין לנו שום בעיות

להיפך אנו בריאים לחלוטין

 

 

יש אנשים שרגישים ללקטוז וזה משהו אחר

 

 

שווארצנגר לא שותה חלב, לא כי זה לא בריא

הוא שכח לספר כמה מזרקים תקועים לו בתחת כל בוקר ומה מצב הכבד שלו - זה לא בריא

בעיקרון בילדרים שצריכים להראות חטובים לא שותים חלב מחשש לספיחת נוזלים תת עוריים, לא משהוא שאמור להדאיג מישוא שלא עולה על במה

 

 

לא אתיחס לשאר ההבל שבסירטון כי כולו פשוט קונספירציה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המחקרים סותרים - זו בעיה. מן הסתם רוב המחקרים שמתפרסמים הם מחקרים חיוביים (בעד החלב) אבל יש גם כאלה (פחות מפורסמים) שהם אנטי-חלב ברמות רציניות, ואני בטוח שהאמת נמצאת איפשהו באמצע - הכוונה היא: אני משוכנע שחלב-אם הוא חלב טוב עבור האדם, אבל חלב שמקורו בבקר לא בהכרח הופך אותו באופן אוטומטי לכזה שהוא מיטיב עם האדם. מן הסתם לאדם הפשוט אין שום דבר רצינית ומקצועית לבדוק כזה דבר (מדובר במחקרים רציניים וארוכי טווח) ולחברות החלב יש אינטרס מובהק למכור כמה שיותר ולכן גם לדאוג לקנות ולפרסם מחקרים חיוביים.

 

עוד משהו חשוב: גידול הבקר בארץ, לדעתי האישית, הוא ברמה מאוד נמוכה ביחס לגידול בקר והפקת חלב בחו"ל (כמויות החלב שמוציאים מפרה אחת בארץ הוא גדול מאוד ביחס למה שפרה אחת בחו"ל מפיקה, וזה נובע מגידול לא טיבעי לחלוטין של הבקר), לכן יש להתייחס גם לעניין הזה (בעברית: אני משוכנע שהחלב בחו"ל הרבה יותר איכותי ו"בריא" לאדם מאשר חלב שנמכר בארץ).

 

בקיצור - אל תגזים עם זה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אהלן. פרסמו בפייסבוק היום סרטון :

 

שמציין שחלב הוא לא מועיל בכלל לגוף אלא ההפך, מזיק לו בצורה די נוראית( =\ ).

מישהו שמע על זה? נכון/לא נכון?

 

עכשיו אתה ניזכר לשאול? אחרי שהמין האנושי צורך אותו כבר אלפי שנים?

שאל את השווייצרים (אגב, יש להם את תוחלת החיים מהארוכות בעולם) אם חלב הפרות ושאר מוצריו מזיק להם.

ועוד משהו: כל סרטון שמופיע באינטרנט הוא אמת ויש להאמין לו בצורה עיוורת.

פורסם

הסיפור עם חלב פשוט מאוד, ולאנשים קשה לקבל דברים פשוטים מאוד,

תמיד נוח יותר להאמין למה שאתה רוצה להאמין.

 

מה זה פשוט? בחלב יש לקטוז.

יש אנשים רגישים ללקטוז.

מי שרגיש ללקטוז עדיף שלא יצרוך חלב.

 

הנה, ב-3 שורות קצרצרות.

כל השאר שטויות ושקרים. שקר נפוץ לדוגמה:

בחלב יש אנטיביוטיקה. לא נכון. שקר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש קבוצה שלמה של מדענים שסבורה כי חלב אינו בריא.

 

בטבע אף חיה לא שותה חלב אלא רק בתקופת ההנקה, ורק האדם נוהג לצרוך חלב ומוצריו גם לאחר מכן .

 

האם זה מלמד כי תקופת המציצה שלנו לא מסתיימת לעולם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
יש קבוצה שלמה של מדענים שסבורה כי חלב אינו בריא.

 

בטבע אף חיה לא שותה חלב אלא רק בתקופת ההנקה, ורק האדם נוהג לצרוך חלב ומוצריו גם לאחר מכן .

 

האם זה מלמד כי תקופת המציצה שלנו לא מסתיימת לעולם.

 

גם אף חיה אמניבורית לא מבשלת את הסטייקים שלה, לפני שהיא אוכלת אותם, אז מה?

 

האדם כבר אוכל מוצרי חלב מאז המהפכה החקלאית, ואם אז לא הייתה לו בעיה אם החלב, אז אין סיבה שאחרי 10 אלף שנים של מיקרו אבולוציה, פתאום כן תהיה בעיה.

פורסם

כמובן שאינך יודע זאת כי ייתכן ואם לא היינו צורכים חלב תוחלת חיינו הייתה 100 שנה ולא 80 שנה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
גם אף חיה אמניבורית לא מבשלת את הסטייקים שלה, לפני שהיא אוכלת אותם, אז מה?

 

האדם כבר אוכל מוצרי חלב מאז המהפכה החקלאית, ואם אז לא הייתה לו בעיה אם החלב, אז אין סיבה שאחרי 10 אלף שנים של מיקרו אבולוציה, פתאום כן תהיה בעיה.

 

רמת הרפואה והמחקרים כיום רחוקה מלהיות מה שהיה "אז", לכן זה לא מדוייק לקבוע שאם אז לא היתה שום בעיה (שגילו או ראו) אז אין סיבה שעכשיו כן. לא לזלזל במחקרים שהם אנטי-חלב, גם בהם יש שמץ של אמת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בטבע אף חיה לא אוכלת מזון מבושל.

בטבע אף חיה לא אוכלת מזון משומר\מומלח\מצונן. אלה טכנולוגיות שבהחלט סייעו לשיפור תוחלת החיים האנושית.

 

כאן יש קישור לכתבה עם דיון על נושא החלב וייצורו.

 

רמתו של משק החלב בארץ הוא כל כך ירודה עד שהטכנולוגיה מהווה מוצר יצוא חשוב.

 

ולמי שהזכיר את שוויץ - תוחלת החיים בישראל שוה לזו של שוייץ. בעצם, קצרה ב-0.1 שנה - בגלל הנשים. הגברים הישראלים זוכים דווקא לתוחלת חיים ארוכה מזו של השוויצרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כמובן שאינך יודע זאת כי ייתכן ואם לא היינו צורכים חלב תוחלת חיינו הייתה 100 שנה ולא 80 שנה.

 

אתה יכול להעריך. האסייאתים והאפריקאים מאוד רגישים ללקטוז ולכן הם כמעט לא צורכים אותו בכלל, לעומת האירופאים.

 

אין הבדל משמעותי בין תוחלת החיים של האסייתים(במדינות מפותחות) לאירופאים.

פורסם

הטיעון והסיפור הזה רצים כבר כמה שנים ברשת. אז רק כעת מישהו נזכר לעורר את הנושא בפייסבוק? מרשים...

למתעניינים : אין דעה ברורה, . לדתעי, כמו הרבה דברים - הכל במידה היא בחירה טובה.

כתבה באתר קופ"ח כללית על כן או לא חלב ומוצריו

 

 

...

בטבע אף חיה לא שותה חלב אלא רק בתקופת ההנקה, ורק האדם נוהג לצרוך חלב ומוצריו גם לאחר מכן .

 

האם זה מלמד כי תקופת המציצה שלנו לא מסתיימת לעולם.

 

יש בפורום שרשור חדש על כלבים. תעלה שם שאלה אם כלב אוהב חלב, בכל גיל, ותראה שהתשובה חיובית.

חוצמזה, מישהו מציע להם חלב אחרי תקופה ההנקה? יש להם אפשרות טבעית לקבל משקה כזה?

חיות גם לא מתעניינות במכוניות. אז נתחיל ללכת ברגל לכל מקום? ואם הן טורפות - שנתחיל גם אנחנו?

מותר האדם - יש בו לטוב ולרע.

 

ולגבי תקופת המציצות - אני בעד שתמשך לעולם... אנחנו מתכוונים לאותו דבר? ...

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
אין שום בעיה עם חלב

אני ובכלל במשפחה שותים 10 שקיות בשבוע ושלל מוצרי חלב בכמויות (גבינות בכפולות של קילו לשבוע) ואין לנו שום בעיות

להיפך אנו בריאים לחלוטין

אבל חלב בשקיות לא נוח כמו חלב בקרטון.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...