Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להוסיף זוג רמקולים אחוריים לפאביה TSI Sport שלי שלצערי הגיעה ללא רמקולים אחוריים (רכב חדש במחיר כזה ללא רמקולים אחוריים?)

אני מרוצה מאיכות הסאונד במערכת המקורית וגם מהרמקולים הקדמיים, פשוט חסר לי הקול שמגיע מהרמקולים האחורים.

 

ניגשתי לרדיו דר בקרית אתא שאני מכיר שם את בעל המקום, והוא הציע לי את ה- Clarion SRQ6920R במחיר שלפי דבריו זול מאוד: 450 שקל כולל התקנה. העובד שלו אומר שהם עדיפים מכיוון שהם 6/9 והוא יכול להתקין לי אותם על המגש מאחורה, במקום לשים בדלתות רמקולים קטנים יותר שיתנו תמורה נמוכה יותר.

 

http://www.caraudiocentre.co.uk/product_m-clarion-srq6920r_p-24388.htm

 

פה הם נמכרים ב550 ללא התקנה:

http://www.pompa.co.il/sg_product~SRQ6920R~61~408.htm

 

 

מה דעתכם? מחיר שווה לרמקולים האלו כולל התקנה? האם באמת כדאי להתקין אותם במגש מאחורה?

 

 

בנוסף קיבלתי הצעה לחיישני רוורס ב250 שקל כולל התקנה. שווה?

פורסם

כן, רכב בסכום "כזה" מגיע ללא רמקולים מאחורה - בדיוק כמו לא מעט רכבים אחרים, אפילו יקרים יותר.

 

אני לא הייתי מעיז וחותך את המגש, רק פתח לזמזומים ורעידות לעתיד. בעבר ביצעתי זאת ל-3 רכבים ובמחשבה אחורה זה נראה לי כדבר מיותר ביותר.

 

הייתי מחליף לסט קידמי בסיסי וחביב, ואת המקורי זורק בדלתות האחוריות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כן, רכב בסכום "כזה" מגיע ללא רמקולים מאחורה - בדיוק כמו לא מעט רכבים אחרים, אפילו יקרים יותר.

 

אני לא הייתי מעיז וחותך את המגש, רק פתח לזמזומים ורעידות לעתיד. בעבר ביצעתי זאת ל-3 רכבים ובמחשבה אחורה זה נראה לי כדבר מיותר ביותר.

 

הייתי מחליף לסט קידמי בסיסי וחביב, ואת המקורי זורק בדלתות האחוריות.

 

עשית את זה בצורה מקצועית? המתקין הבטיח לעבודה נקייה!

חשבתי על האופצייה שהצעת... יש איזה קומפוננט מומלץ?

פורסם

יש לי עוד שאלה אלייך...

יש לך מושג למה יש 2 נורות בפנסי הערפל? את פועלת כשמדלקים את האורות ערפל והשנייה לא פועלת כלל..

פורסם
יש לי עוד שאלה אלייך...

יש לך מושג למה יש 2 נורות בפנסי הערפל? את פועלת כשמדלקים את האורות ערפל והשנייה לא פועלת כלל..

 

בזמנו הלכתי על ה-GTO6.5 של JBL, עבד נחמד בלי הגברה.

 

הקיצוניות הן נורות DRL (תאורת אור יום) והפנימיות הן הערפל.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בזמנו הלכתי על ה-GTO6.5 של JBL, עבד נחמד בלי הגברה.

 

הקיצוניות הן נורות DRL (תאורת אור יום) והפנימיות הן הערפל.

 

האם עדיף להוסיף קומופננט איכותי מקדימה, ואת הקיים להעביר אחורה ובנוסף להתקין מגבר סביר?

 

איך לעזאזל מפעילים את הנורות הללו?

פורסם

מקדימה יש מקום ל-6.5 כאשר בפועל מגיעים 5.25 - וקצת לא ברור מדוע שקודה לא טורחים להכניס 6.5, הרי יש מקום ואין שום בעיה להכניס לשם רמקול כזה, הוא לא מפריע לשומדבר.

 

צריך לבדוק מול הצ'יכים (או הבריטים) האם ניתן להתקין 5.25 בדלתות האחוריות. לדעתי 6.5 לא יכנס כי החלון יגע ברמקול, אבל רצוי מאוד לבדוק שה-5.25 יכנסו, יתכן וגם הם עמוקים מידי.

 

לגבי הנורות, אצלם ואשלח לך בפרטי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
נראה לי אני באמת אלך על הרעיון שלך עם הקומפוננט 6.5 מקדימה.

 

עוד לא שלחת לי :)

 

 

לך על זה, זה עדיף על ה-5.25.

 

צודק. מחר אטפל בזה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...