Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שיהיה בהצלחה. תתעודד, לפחות אתה לא עובד ב"הוט".

 

אני עבדתי כמעט שנתיים ב"הוט" ואני יכול לומר שאין שום בעיות מיוחדות עם השירות שהם נותנים.

נתקלתי פה ושם בנציגים אהבלים שאח"כ אני הייתי צריך לדבר עם הלקוח 40 דקות ולתקן את הטעויות (המכתבי תודה לא איחרו לבוא), אבל בגדול אין בעיה עם השירות.

 

מבחינת החברה עצמה התרשמתי שהיא עושה את מיטב המאמצים לשפר את השירות שהיה לא משהו פעם (בתקופת תבל, מת"ב וערוצי זהב).

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום התפטרתי.

אמרתי להם שאם יש להם פרויקטים אחרים, אין לי בעיה אבל מכירת כרטיסי אשראי בסופר? ממש לא!

ביקשתי שיתקשרו אם יש להם משהו אחר.

 

אחרי 20 דקות בערך קיבלתי שיחה ויש לי עבודה חדשה, בתחום שאני יותר רגיל אליו.

במהלך השבוע נראה לאן זה מתקדם...

פורסם

עשית בשכל. אל תעבוד לעולם בעבודה שאתה לא אוהב, סתם מתיש ומעצבן (ולא מניסיון אישי במקרה הזה).

תוכל לפרט על העבודה החדשה?

פורסם

לא ידוע לי התפקיד עדיין.

זה בבאולינג בנשר.

 

אחרי שהיה לי באולינג משלי במשך שנתיים, אני יודע כל מה שאפשר לעשות שם (ניהול מלאי, קבלה, שירות לקוחות, אחמ"ש, מכונאי וכו').

ההבדל הוא שאם אני לא המנהל, אני יכול להגיע הביתה ולהירגע כי אני יודע שלא כל האחריות על הכתפיים שלי ואני לא עומד לקבל שיחת טלפון דבילית ב2 בבוקר עם משהו שהיו יכולים לפתור לבד.

 

כרגע אני צריך צורה להרוויח כסף בזמן שאני לומד. זה מה שחשוב לי.

 

אגב, קיבלתי עוד הצעת עבודה בשעה האחרונה, של להיות אחראי על קבלת טלפונים במפעל של ידידה.

זה 4 שעות ביום, בשעות הבוקר בימים שאני לא לומד.

 

התוכנית לימים הקרובים הייתה לנסוע לכל חברה באזור ולתת להם קורות חיים, אבל אם הכל מסתדר, אין סיבה לעשות את זה. אפשר לעבוד ולהירגע :)

פורסם
יש לי מספיק הכשרה בשביל להיות מנהל מוקד (עשיתי דברים הרבה יותר קשים מזה) אבל אין לי את הלב להתייחס לאנשים כמו שרוצים שאתייחס אליהם (כמו זבל).

 

ניהלתי מוקדי מכירות במשך שנים.

בשיא שלי ניהלתי 160 אנשים ולא נדרשתי ולא התייחסתי לאנשים שלי כמו זבל.

כישורים לא מספיקים כדי לנהל מוקדים, צריך גם ניסיון והרבה.

רק אם אנשים ילכו אחריך ברגעי משבר תצליח.

עכשיו אני מנהל אדם אחד וזה לא פחות קשה לפעמים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תעסכן על נשר. הבנים שלי קליינטים טובים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ניהלתי מוקדי מכירות במשך שנים.

בשיא שלי ניהלתי 160 אנשים ולא נדרשתי ולא התייחסתי לאנשים שלי כמו זבל.

כישורים לא מספיקים כדי לנהל מוקדים, צריך גם ניסיון והרבה.

רק אם אנשים ילכו אחריך ברגעי משבר תצליח.

עכשיו אני מנהל אדם אחד וזה לא פחות קשה לפעמים.

 

עידן

 

זה נכון מאוד!

זו עבודה קשה שצריך להגיע אליה מהתחתית ורק אם יש לך את האופי המתאים.

לי אין את הזמן לצבור ניסיון וגם לא את העניין בתחום הזה.

פורסם

גם אני לומד 3 ימים בשבוע מאחה"צ עד הלילה. נשברתי מהחיפוש אחר עבודה ניהולית/מועילה/מקדמת/ממצה כישורים/ETC במשרה מלאה והלכתי לעבוד באבטחה. אני מרגיש קצת אהבל, במיוחד עם הכובע הדבילי שקיבלתי, אבל זה חוסך לי הרבה כאב ראש וזמן שחסר לי מעבר לשעות העבודה ולא הייתי מוצא את הגמישות בשעות העבודה במשרה אחרת שלא בחברות הסלולר/הוט/YES.

Dr.SUPERCHARGER


×
×
  • תוכן חדש...