Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר , אני לא רציתי להגיב אבל אני מרגיש צורך .

אני מנהל מוקד תמיכה טכנית באחת הספקים הגדולים בארץ .

אני יכול להגיד לך שאני הולך בין הטיפות כדי לא להיות " חרא שמתנהג לעובדים שלו כמו זבל"

אז לא אני לא עושה את זה ואני יכול להגיד לך שיצא אצליינו סקר בחברה לעובדים וקיבלתי חוות דעת מנהל ישיר 9.2 מתוך 10.

זאת אומרת שלא כל המנהלים חרא . ולא כל מוקדי השירות חרא .

תלוי אם איזה ציפיה אתה מגיע למוקד שירות .

הציפיה צריכה להיות נמוכה ותעלה עם הזמן .

רוב העבודות היום הם בתחום השירות .

 

 

בברכה

נתי.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מאוד אהבתי את השורה האחרונה שלך.

 

"יש לי מספיק הכשרה בשביל להיות מנהל מוקד (עשיתי דברים הרבה יותר קשים מזה) אבל אין לי את הלב להתייחס לאנשים כמו שרוצים שאתייחס אליהם (כמו זבל)."

 

רואים שאתה אדם טוב. כל הכבוד לך.

 

מאחל לך שתצליח למצוא עבודה טובה במהרה יוסי.

 

שתהיה לך שנה טובה ומתוקה.

בריאות, אושר, פרנסה טובה.

 

שאפו יוסי

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אגב לא כל עבודה בשירות היא עבודה ב"מוקד". גם הרבה חברות קטנות מעסיקות נציגי שרות, לפעמים זה נציג בודד או אחד למשמרת, ובמקום כזה אתה עשוי להתקל בגישה שונה לחיוב. אמנם יש חברות קטנות שבהן זה לא פחות גרוע מהגדולות (ואף גרוע יותר אם תיפול על מקום שדוגל ב"תתקמצן היום ומחר אלוהים גדול") אבל אתה יכול להגיע לחברה שבה מבינים שאתה מייצג את העסק, ותקבל גם יחס טוב וגם יצפו ממך להתייחס ללקוחות כמו שצריך, ולהגדיל ראש. יכול להיות בחברות קטנות בתחום התוכנה, או כל עסק שמוכר לקליינטורה קבועה ורוצה לשמור עליה. נשמע שהאופי שלך עשוי להתאים לכזה מקום.

 

אני אומר את זה מידיעה שזה סוג אנשי השרות שאני הייתי מחפש (רק שאצלי כרגע יש איוש מלא בכל משרות השרות).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

רוב העבודות היום הם בתחום השירות .

 

רוב העבודות שלא צריכות אולי הכשרה מקצועית, ידע או כישורים מסוימים ומשמשות מעין שוק עבדים מתחלף ללא חשיבות לעובד או תרוצה כלשהיא לטווח הארוך - הן בתחום השירות אולי. (כשכמו בכל דבר - יש יוצאי דופן ותפקידים יוצאי דופן - אבל זה אחד ל...)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בא לך קצת אפריקה ?

 

אחראי לוגיסטיקה רילוקשיין לאנגולהתאור המשרה

לפרויקט בניה רחב היקף דרוש אחראי תפעול ולוגיסטיקה.

במסגרת התפקיד ניהול צי רכבים, שחרור ממכס, קליטת עובדים, טיפול בצרכי עובדים (מגורים, תחבורה, ציוד) התנהלות מול ספקים ועבודה מול רשויות.

 

 

דרישות התפקיד

ניסיון בתפקידי תפעול- חובה.

ספרדית/פורטוגזית- יתרון. אנגלית ברמה גבוהה- חובה

יכולת אינטגרציה, סדר וארגון, עמידה בריבוי משימות, תושייה.

נכונות לרילוקשיין בתנאי רווקות

 

 

אזור:מרכז, ירושלים, צפון, דרום, חו''ל, השרון, השפלה, חיפה והקריות

תחומים נוספים:מנהל לוגיסטיקה, תפעול

חברה:LR-GROUP

 

נראה לי תפור עליך...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
בא לך קצת אפריקה ?

 

אחראי לוגיסטיקה רילוקשיין לאנגולהתאור המשרה

לפרויקט בניה רחב היקף דרוש אחראי תפעול ולוגיסטיקה.

במסגרת התפקיד ניהול צי רכבים, שחרור ממכס, קליטת עובדים, טיפול בצרכי עובדים (מגורים, תחבורה, ציוד) התנהלות מול ספקים ועבודה מול רשויות.

 

אם אני עוזב את הארץ, זה כי אני רוצה להיות רחוק מהמשפחה!

 

במקרה של אנגולה זה לא יעזור כי אבא שלי גר שם, כך גם אחותי ובעלה (עוד שבועיים עוברים לשם) :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

אולי אחרי שאסיים את התואר.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, היום מכרתי את נשמתי לשטן... :twisted:

 

לא יכול להגיד בדיוק איפה התחלתי לעבוד אבל זה במכירות (לא טלפוני).

 

את החפיפה אני מתחיל מחר בבוקר.

 

זה לא אומר שאני לא ממשיך לחפש בינתיים.

אני אעשה ככל יכולתי להיות הטוב ביותר אבל כרגע אני לא חושב שאני ממש מוצא את עצמי בתחום הספציפי הזה.

פורסם
ומה עם ברווז? תפרגנו...:)

מה הקשר אליי?...:lol:

כרטיסי אשראי.

 

מזל טוב, שבור רגל! רק לא את זו של הבוס שלך...:twisted:

(או את זו של השולחן. על היום הראשון זה יכול להיות בעייתי)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...