Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הם שדרגו את עצמם, היום הם עובדים בקניון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אפילו הם דורשים תואר כלשהוא. והתחום הוא למעשה שונה ממה שאני מכיר ויודע, שלא לדבר על ידיעת שפה נוספת חובה. חשבתי על זה כבר...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הם שדרגו את עצמם, היום הם עובדים בקניון.

 

נכון. הציעו לי את העבודה הזאת לא מזמן הם פתחו מספר חנויות שבהם הם נותנים שירות ומכירה בקניונים.

אבל עדיין יש מספר דוכנים למשל, בסניפי מגה שמנסים למכור לך כרטיסי YOU.

אני וויתרתי על העבודה הזאת בגלל שראיתי יום אחד את העבודה הזאת ונמאס לי להציק כול היום לאנשים בשביל כרטיס.:-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
אני מקווה שאתה לא זה שרודף אחרי אנשים בסופר שיעשו כרטיס אשראי של הרשת

 

הייתי היום במשך 9 שעות.

 

Fuck...

 

לא נראה לי שיש לי את האישיות לזה.

אם אנשים היו נכנסים לחנות לקנות משהו, אני יכול למכור להם הרבה יותר ממה שהם רצו לקנות כי אני טוב בזה אבל להציק לאנשים בקופה כשכל מה שהם רוצים זה להגיע הביתה?

God no!

 

והכי דבילי זה שאני לא מסוגל להעריך את המוצר ולהאמין בו כי אני לא מאמין בכרטיסי אשראי כצורת חיים.

אם יהיו לך יותר הכנסות בעתיד ותהיה לך אפשרות לסגור חובות, סבבה!

אבל אם לא, אני דוגל בגישה של "אין כסף? לא מוציאים!"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז איך התקבלת לשטות הזאת? לא עשו לך איזה גיבוש מיונים קפדני בשביל לסנן את הנורמלים ולקבל רק את המציקים לתפקיד?:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כן, היו סינונים ויום הדרכה שלם בבני ברק.

 

הם מתו עלי שם.

העניין הוא שאני די טוב במכירות.

אני יודע לשכנע ויש לי צורת דיבור נעימה ואדיבה. אני לא ערס ולא ממש מסוגל להיות ערס.

 

אני יכול לעבוד למשל באולם תצוגה או בכל מקום שבו הלקוח מעוניין בשירות ברמה גבוהה מאוד ועם רמת שיחה טובה.

יש לקוחות שמעריכים בן אדם מנומס וייצוגי, אבל פה הם דורשים שאני אהיה זבל.

 

הדברים שראיתי היום וביום שהגעתי לשם זה פשוט מזעזע.

העמדה מלוכלכת, הנציגים (רובם) עושים הכל בשביל להימנע מעבודה, כל שעה 3 הפסקות סיגריה, ואז עוד מתלוננים שאין ממש עבודה ושהמקום ריק.

נו ברור! אם אתה לא ניגש לאנשים, אתה לא תמכור כלום.

 

יש לי לחץ מצד המשפחה לא לוותר ולהמשיך עם זה.

הבעיה היא שכבר היום נתפס לי הגב, אני מרגיש מנוצל ומנצל, לא מאמין במוצר, לא רוצה לדבר עם האנשים האלו ואני סבור שיש לי אלטרנטיבות יותר טובות.

צריך להחליט אם זה מה שבא לי לעשות כרגע.

 

נראה לי שביום ראשון אני מתקשר לבוסית של כל הפרויקט ושואל אותה אם יש איזושהי עבודה אחרת בשבילי.

הם ראו פוטנציאל.

 

בלי קשר, ביום ראשון אני הולך להדפיס 50 קורות חיים ועומד להסתובב בכל העיר בכל מקום שיש סיכוי שיקבלו אותי לעבודה שאני רוצה.

אגב, הספקתי לקבל היום כבר 4 שיחות של אנשים שצוחקים עלי בגלל שהם לא מאמינים שמישהו עם אישיות כמו שלי (מנומס, ושקט יחסית) יכול לעבוד במשהו כזה.

 

(פאקינג תואר ראשון ולא לוקחים אותי לעבודות כי רוצים משרה מלאה! :evil: )

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הפרסומת כאן בפורום אומרת שיש גיוס מיוחד לצוות המכירות של קרסו. (אם לא שמת לב)

יכול להיות שזה יתאים לך הרבה יותר מלהציק לאנשים שלא רוצים מלכתחילה לקנות את המוצר שאתה צריך למכור.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הפרסומת כאן בפורום אומרת שיש גיוס מיוחד לצוות המכירות של קרסו. (אם לא שמת לב)

יכול להיות שזה יתאים לך הרבה יותר מלהציק לאנשים שלא רוצים מלכתחילה לקנות את המוצר שאתה צריך למכור.

רק אני רואה בעיה עם זה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשמישהו נכנס לסניף של קרסו מן הסתם הוא מעוניין לשמוע דברים על מכוניות של קרסו (בעיה שלו), הכל בסדר.

אבל כשמישהו בא לסופר כדי לקנות בירה וחטיפים וקופץ לו איזה נציג מכירות של משחת הפלא לאשכים/ מגבת בטכנולוגיה של נאסא ומציק לו שהוא צריך את זה, זה כבר ממש לא בסדר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם כבר מכירות לא רצויות, אז כל העמדות בקניונים, של העיתונים, הם פשוט פאדיחה אחת גדולה, לדעתי :). בכלל, בכאלו מקרים, אני יוצר קשר עין עם המוכרים, שלא, חס וחלילה, יחשבו שאני מעוניין.

 

יוסי,

 

אם כבר נכנסת לעניין, למה לא לנסות את מוקדי השירות של חברות כרטיסי האשראי הגדולות? אם אני לא טועה, העבודה היא במשמרות (אנחנו בכל זאת סטודנטים...:)) ויושבים בתוך משרד ממוזג.

 

תמיד עניין אותי, איך זה לעבוד בקובייה. במיוחד לבן אדם כמוני. אני מאמין שאני פשוט אתחרפן שם ויפוטר ביום הראשון:oops: .

פורסם

לא מסוגל למכור בטלפון.

 

שירות? סבבה (בערך).

אבל הישראלים צועקים תמיד ואני שונא את זה.

אני לא מסוגל להתמודד עם השטויות האלו של האגרסיביות הדבילית והבהמתית.

בגלל זה החלטתי עכשיו סופית להתפטר מהעבודה האידיוטית הזאת.

 

ראיות:

היה שרשור מהיום שמראה שמישהו לא צעק אלא התנהג כמו בן אדם וקיבל מה שהוא רוצה, וכולנו חושבים שזה מדהים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=401215

פורסם

יוסי, זה לא מדהים שהוא לא צעק, זה מדהים שעוד יש אנשים כאלה.

גם הרגועים כבר מרימים את הקול לפעמים, כשהם מרגישים שדרכו עליהם. כולם עם הפוזה של "מגיע לי", כמו בחתימה של אחד מהחברים:

"בעולם- זו זכות לתת שירות.

בישראל- אתה חייב לתת לי שירות, קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו".

אני מאמין שלהיות נחמד יותר קל מלהיות עצבני, וגם אתה עלול בטעות לעשות למישהו את היום. אז מה רע?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...