Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל פעם שאני מדבר עם מוקד טלפוני בהודו (באנגלית), אני חושב לעצמי עד כמה תושבי מדינת ישראל צריכים להודות על מזלם הטוב שהם דוברים שפה יחודית שאיננה מדוברת בעולם השלישי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפני שנה ומשהו השתמשתי בתמיכה ע"י ONLINE CHAT עם נציג תמיכה הודי של מיקרוסופט.

 

הוא היה מאוד נחמד ופתר לי בעיה של מסך כחול שנגרם עקב התנגשות דרייבר של מדפסת לקסמרק עם דרייבר מצלמה של לוג'יטק.

דווקא היתה חוויה חיובית, למרות שהיתה תחושה שמדברים עם רובוט (ברור שיש להם הרבה מאוד טקסט מוכן מראש), הוא חפר הרבה ולא וויתר גם שהיה נראה שאנחנו לא מצליחים לזהות את מקור הבעיה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
צחוק הגורל... בספרד יש בשנתיים האחרונות (מאז תחילת המשבר הגדול) מגמה מאד שלילית בתחום שירות הלקוחות הטלפוני.

רוב המוקדים מאויישים כיום ע"י צ'יליאנים, פרואנים, קובנים ודומיניקנים למיניהם - טיפוסים עילגים, חסרי נימוס, אפאטים לחלוטין

ומדקלמים את אותם 5-6 משפטים שלימדו אותם בהדרכה. לדבר איתם בספרדית זה מייאש, אבל לנסות לדבר איתם באנגלית זה

פשוט חווייה מטמטמת, המפגרים האלה לא מבינים מילה ממה שאתה אומר וגם לא מפחדים מכלום. בקשות לדבר עם האחראי/ת

שלהם נענות בשלילה, כשאתה מסביר להם שהשיחה מוקלטת זה גם לא מזיז להם... פשוט מדהים. החבר'ה האלה עושים בי"ס

לשירות הישראלי כפי שאני מכיר אותו.

 

למזלנו כיום מרגישים את זה בעיקר בטלפון, רוב הבהמות האלה לא "עוברות מסך" ולכן לא רואים אותם כמעט בשירות פרונטלי,

אולם המגמה קיימת ומדאיגה. זה מה שכח עבודה זול מביא איתו.

 

אני רואה שהמצב בישראל כנראה גם השתנה לרעה מאז שעזבתי. :roll:

 

צ'יליאנים?

באמת?

 

הם נחשבים לאלו שלא יודעים לדבר בסטנדרטים של דרום אמריקה.

כמעט בלתי אפשרי להבין צ'יליאנים אלא אם אתה רגיל לזה.

הם ממש בדיחה!

 

ולא, הם לא ממש מבינים מה רוצים מהם והם לא מוכרים בעולם כאנשים חביבים, במיוחד כשמי שעוזב את צ'ילה לספרד נחשב לתחתית החבית, שאפילו בתור מנקה רחובות לא יעסיקו אותו.

 

כל פעם שאני מתקשר לחברים שם קשה לי להבין אותם, למרות ששם גדלתי מגיל 12 עד 19.

 

פה חלק גדול מהחברים שלי הם מקסיקנים אז למדתי לדבר ספרדית "כמו שצריך".

כיום אני מדבר עם מבטא קצת צ'יליאני אבל עם השפעות ממקסיקו וקולומביה.

 

מזכיר לכם שהייתי אחראי שנה על צוות שירות לקוחות בצ'ילה, אז אני יודע על מה אני מדבר.

פורסם

זה רק קצה הקרחון, יוסי. תחתית החבית זה בהחלט ביטוי מתאים.

קצרה היריעה מלהסביר פה מה ההגירה הלטינית עושה בימים אלה לספרד - בפן הכלכלי, החברתי והמקצועי. השם ירחם.

פורסם

ושכחתי לציין שב2003 הייתי עם חברים מצ'ילה במדריד, והעיפו אותנו מחנות כי אמרו שכל הצ'יליאנים נרקומנים וגנבים.

 

ככה חושבים עליהם בספרד.

 

לצערי זה גם מה שחושבים עליהם בצ'ילה :lol:

פורסם
בהוט השירות לקוחות שלהם כל כך על הפנים שזה פשוט גורם לי לבחילה .. מקרה שקרה אתמול(לצערי אני צריך להיתקשר אליהם פעם בחודש לפחות בגלל האינטרנט הגרוע שלהם ..) שאלתי אם הייתה תקלה באזור כי לא עבד לי האינטרנט אז אותה נציגה גרמה לי לחכות איזה דקה בשביל לבדוק וכשהיא חזרה היא ענתה לי ככה "לא, טוב ביי" כל זה בפחות משניה ואז ניתוק בפירצוף.

כמובן שכשניסיתי לברר מי זאת הייתה ניתקלתי במחסום בטענה שהיא לא תעידה את השיחה ושאי אפשר לדעת מי זאת הייתה ...

 

מחפש כמה שיותר אנשים כי הרבה גם מתפטרים מזה ככה שזה מעגל כזה .. מה גם שכמה שיותר אנשים זה מקטין את זמן ההמתנה מין הסתם(למרות שלא יודע כמה זה משנה להם).

לצערי הרב יוצא לי לדבר איתם לא מעט, כמובן בגלל שהאינטרנט חרא, בדרך כלל דווקא מנומסים ואדיבים, רק לא פותרים את הבעיה.

יש טכנאי אחד שכבר מכיר את השם שלי כשאני מתקשר לטלפון שלו.

 

כל פעם שאני מדבר עם מוקד טלפוני בהודו (באנגלית), אני חושב לעצמי עד כמה תושבי מדינת ישראל צריכים להודות על מזלם הטוב שהם דוברים שפה יחודית שאיננה מדוברת בעולם השלישי.

 

זה בסדר הם לומדים עברית:

הלו תלתלים אח שלי, קו זול זול הכי טעים באחריות אח שלי בולנט .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אני רואה שהמצב בישראל כנראה גם השתנה לרעה מאז שעזבתי. :roll:

לא בטוח. נכון שפעם בכמה שבועות יש את האהבלה התורנית שלא מבינה כלום,

אבל ברוב המקרים אני נתקל דווקא בשירות אדיב ויעיל. בזק ונטוויז'ן, למשל.

אני לא חתום כמעט על שום התחייבויות, זה בטח עוזר.

 

ליוסי:

תתאמץ קצת יותר בכיוון האקדמי, כמתרגל וכדומה. יש גם כל מיני חצאי/רבעי משרות

שקשורים להתאחדויות סטודנטים וכו'.

לא מכיר אותך אישית, אבל לפי מה שאתה כותב בפורום, זה תפור עליך הרבה יותר משירות לקוחות טלפוני,

או במילים אחרות, התחתית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עם קצת שיפוץ קו"ח יצירתי ובטחון עצמי הייתי מגיש אותך לסמנכ"ל HR של טאואר, ותהיה אחד הגברים הבודדים בתפקיד כזה :

http://www.hrs.co.il/code/html/misrot.asp

 

יש שם גם איזו משרה חלקית במארוול ביוקנעם, בטח יותר טוב מלהיות נציג שירות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתרי חיפוש עבודה עדיין שולחים לי מיילים עוד מהתקופה שחיפשתי עבודה אחרי הצבא וראיתי שיש באתר "פורטל דרושים" למשל משרת מפענח לוחיות רישוי למנהרות הכרמל, וכל מיני דברים שנשמעים יותר מעניינים מלשקר לאנשים בטלפון בשביל שכר מינימום:-)

רוב המשרות זה אכן שרות לקוחות, אבל אם מחפשים טוב יש דברים מעניינים. לפני זמן לא רב פרסמו באחד האתרים משרת "ממיין אפרוחים" :shock:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תפעיל networking, נסה להשתמש במשפחה/חברים/מכרים/שכנים/you name it או לחליפין נסה להרכיב את המעגל החברתי שלך. יש סיכוי לא קטן שאתה מכיר מישהו שמכיר מישהו שעובד בחברה טובה שבדיוק עכשיו מגייסת עובדים.

עבור מכרים תמיד תהיה משרה פנויה.

לצערי כיום (במיוחד) ללא קומבינות ו/או קשרים קשה להתקבל למשרה טובה במקצועות אקדמאיים. היום זה משהו כמו 80% קשרים 20% כישורים.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אמרת שאתה לומד באוניברסיטה, אז אולי שווה לך להציץ מדי פעם בלוח עבודות זמניות של אס"ט (אגודת הסטודנטים בטכניון),

יש שם גם עבודות קבועות. אני מצאתי משם עבודה קבועה וגמישה שמתאימה לי ללימודים.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם
אמרת שאתה לומד באוניברסיטה, אז אולי שווה לך להציץ מדי פעם בלוח עבודות זמניות של אס"ט (אגודת הסטודנטים בטכניון),

יש שם גם עבודות קבועות. אני מצאתי משם עבודה קבועה וגמישה שמתאימה לי ללימודים.

 

רוב העבודות שם זה שיעורים פרטיים ביביסטר לסטודנטיות או משהו בתחום הפרסום, נדיר למצוא שם משהו איכותי בתחום הלימוד.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אין לי בעיה למצוא "ג'וב".

 

אבל אני לא מחפש ג'וב, אלא משהו שיקדם אותי בכיוונים שאני רוצה להתקדם בהם.

 

זה לא עניין של כסף כל כך (יש לי איך לשרוד כמה חודשים בלי עבודה) אלא של למצוא משהו מספק, ומסתבר שאין.

 

 

אני חושב שבשביל יוסי מקור ההכנסה הכי טוב יהיה סדרת ריאליטי.

 

 

דווקא חשבתי לשים כמה מצלמות אצלי בבית ובאוטו וישדרו 24 שעות ביממה עם פרסומות :lol: :lol: :lol:


×
×
  • תוכן חדש...