Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רוב העבודות שם זה שיעורים פרטיים ביביסטר לסטודנטיות או משהו בתחום הפרסום, נדיר למצוא שם משהו איכותי בתחום הלימוד.

 

יש שם כל מיני..אני מצאתי עבודה שבכיף יכולה לקדם אותי לתחומים אחרים ממה שאני מתעסק בהם עכשיו למשל.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם
לפני זמן לא רב פרסמו באחד האתרים משרת "ממיין אפרוחים" :shock:

מזכיר את הבדיחה- תזכיר לי מה העבודה שלך? מזיין מתים?

ממיין זיתים :lol:

 

ומה אומרים על מישהו שעובד בחברת "צים" בתור רתך?

רתך בצים :lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

העניין הוא שבניגוד להרבה אחרים, אני לא סטודנט שעובד.

 

אני בן אדם שרגיל לקרוע את התחת 18 שעות ביום וחי בשביל ליצור ובשביל לעבוד.

בין השאר אני גם לומד.

 

אז זה שאני סטודנט זה נכון אבל אני מוכן לעבוד ממש ממש קשה בשביל גמול מתאים, הרבה יותר מאנשים אחרים.

פורסם

מסכים עם בלאק ג'וקר. מניסיון של חבר שרוצה גם לעבוד יותר שעות עבודה והוא גם סטודנט.

רוב החברות ששומעות סטודנטים שגם רוצים לעבוד משרה מלאה ומשרה מלאה פלוס הם ישר אומרים לו בטלפון עוד שיהיה לו קשה לשלב בין הלימודים לבין משרה מלאה וישר פוסלים אותו לרוב בטלפון.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

טוב, לפחות עכשיו יש לי את מערכת השעות שלי לשנה הקרובה.

8 שעות בשבוע, שמתחלקות בין יומיים.

 

אגב, קיבלתי היום מייל עם מודעה שמציעה להיות "מגייס עובדים דרך הרשת".

זה אידיוטי!

 

אם אני לא מגיע, אני לא מקבל את העבודה.

 

אם אני כן מתקשר, זה אומר שמי שבתפקיד כבר עושה אותו מספיק טוב (הנה, אני מביא אנשים!), אז אני גם לא אקבל את התפקיד :bigcry:

 

מלכוד 22?

 

:lol: :lol: :lol:

פורסם

עם מערכת שעות קטנה יחסית, לדעתי בזמן החיפוש אפשר לא לספר על הלימודים, אלא אם נשאלים.

אולי צריך ללמוד מהיחצ"נים לתאר את הנושא בעדינות "יתכן ואמשיך בלימודים בשעות הערב" "אני בודק אפשרות..." במקום לזרוק ישר. היום פוזה היא חלק חשוב יותר מהאמת. לצערי.

יש מקומות עבודה שמאפשרים לעובדים, אמנם ותיקים, יציאה פעמיים בשבוע ללימודים.

 

בשביל החיוך בחג, תראו מה קרה במיקרוסופט :

 

ביל גייטס החליט לערוך כנס ענק של מועמדים למשרת יושב ראשמיקרוסופט – אירופה.

לכנס הוזמנו 5000 מועמדים אשר התכנסו באולם גדול. אחד מן המועמדים היה מוריס כהן, יהודי טוניסאי המתגורר בפריס.

ביל גייטס הודה לכל משתתפי הכנס וביקש כי כל אלה שאינם יודעים להשתמש בתכנית שפת JAVA יקומו ויעזבו. 2000 אנשים עזבו את האולם.

מוריס כהן אמר לעצמו " אני לא מכיר את השפה הזאת, אבל מה כבר אני יכול להפסיד אם אשאר? אני אנסה!"

בייל גייטס ביקש את המועמדים שנשארו כי כל מי שאין לו ניסיון בניהול קבוצתי של 100 איש ומעלה, יקום ויעזוב את האולם. 2000 אנשים נוספים קמו ועזבו.

מוריס כהן חשב לעצמו " אמנם אין לי ניסיון כזה, אבל מה אני כבר יכול להפסיד? מה יכול לקרות?" והוא נשאר באולם.

שוב ביקש ביל גייטס כי כל מי שלא סיים את האוניברסיטה בהצטיינות יעזוב את האולם.

500 אנשים נוספים עזבו.

מוריס כהן אמר לעצמו: עזבתי את ביה"ס בגיל 15 אבל אין לי מה להפסיד. והוא המשיך לשבת.

לבסוף אמר ביל גייטס: כל מי שאינו דובר את השפה הסרבית-קרואטית מתבקש לעזוב. 498 מועמדים עזבו את האולם.

מוריס כהן חשב: אני לא דובר סרבית-קרואטית, אבל לעזאזל, אין לי מה להפסיד – אני נשאר.

הוא מצא את עצמו באולם הגדול עם עוד מועמד אחד שנשאר אחרי שכלם עזבו.

ביל גייטס הצטרף אליהם ואמר: כנראה שאתם המועמדים היחידים המדברים סרבית –קרואטית.

לכן אני מבקש לשמוע שיחה קצרה שתנהלו ביניכם בשפה זו.

בקור רוח פנה מוריס לעבר המועמד השני ואמר לו: "מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?"

המועמד האחר השיב: "שבכל הלילות אנו אוכלים חמץ ומצה".

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

השאלה היא, מה יירשם בקורות החיים?

 

במידה והתואר הנוכחי יירשם ולידו לא יהיה תאריך סופי, אז זה די ברור לאן זה מוביל.

 

 

רוכב בודד,

 

חזק, אהבתי!

פורסם

כל עבודה משרדית שתאפשר לי לממש את הפוטנציאל שלי ולסיים את החודש.

אני רוצה להשתמש בראש שלי.

 

אני רגיל לעבוד קשה ושעות ארוכות, וכיום אני לא מוכן לעבודה פיזית (שטח כן, פיזית לא).

 

יכול להיות משרה בניהול, לוגיסטיקה, תיאום, משאבי אנוש, סקירת טקסט, תרגום (לא חובבני, אלא מקצועי), לימוד (העברת קורסים בתחום מדעי החברה ועוד כל מני תחומים), או אפילו להיות פקיד קבלה.

 

מה שאני לא רוצה זה לספוג צעקות, תנאים ביזיוניים, לחץ שאין לו הצדקה ועוד כל מני דברים שיש בשירות לקוחות.

יש לי מספיק הכשרה בשביל להיות מנהל מוקד (עשיתי דברים הרבה יותר קשים מזה) אבל אין לי את הלב להתייחס לאנשים כמו שרוצים שאתייחס אליהם (כמו זבל).

פורסם

מאוד אהבתי את השורה האחרונה שלך.

 

"יש לי מספיק הכשרה בשביל להיות מנהל מוקד (עשיתי דברים הרבה יותר קשים מזה) אבל אין לי את הלב להתייחס לאנשים כמו שרוצים שאתייחס אליהם (כמו זבל)."

 

רואים שאתה אדם טוב. כל הכבוד לך.

 

מאחל לך שתצליח למצוא עבודה טובה במהרה יוסי.

 

שתהיה לך שנה טובה ומתוקה.

בריאות, אושר, פרנסה טובה.


×
×
  • תוכן חדש...