Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה אנשים "טובים" יש במדינה הזאת!

דפקו לי את האלנטרה ולא הישארו פריטים.:cry:

בקיצור אני רוצה לתקן את הרכב ואני צירפתי תמונות של הפגיעה.

האם מישהו יכול להעריך כמה העלות של תיקון הרכב.

יש לציין שדלת הבגאז' נפתחת ונסגרת כמו שצריך ללא הפרעה.

P8140348.jpg

P8140349.jpg

P8140350.jpg

בברכה,

שגיא

פורסם

הרכב הזה צריך להיות ממש גבוהה...

טנדר? משאית?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

אין לך ביטוח מקיף - אתה לא יכול להפעיל אותו?? אולי פשוט מה שתעשה אז אל תתקן את זה עד שיהיה לך את הכסף? זה לא כזה קריטי אם הדלת נפתחת. בטח איזה נהג מסחרית דפק וברח, באסה. יש גם אנשים שנוסעים ככה בלי לתקן.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם

יש בלי סוף אלנטרה על הכביש במיוחד בצבע הזה.

 

גש לאחת מהפירוקיות המפורסמות ותיקח דלת כזאת במשהו כמו 400 500 ש"ח.

 

פירוקיות מפורסמות הן "ויצמן" באזור או ה"מאגר" בראשל"צ.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

חברים,

מאיפה אני יכול להשיג דלת אחורית ליונדאי וכמה יעלה לי העסק כולל ההרכבה?

הגיע הזמן להחליף את הדלת לאחר כמה שנים :-D

בברכה,

שגיא

פורסם
יש בלי סוף אלנטרה על הכביש במיוחד בצבע הזה.

 

גש לאחת מהפירוקיות המפורסמות ותיקח דלת כזאת במשהו כמו 400 500 ש"ח.

 

פירוקיות מפורסמות הן "ויצמן" באזור או ה"מאגר" בראשל"צ.

השיבו לך ^

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הי,

אני מתכנן לחפש באחת מהפירוקיות את הדלת, כן משכתי את המכה ברכב הרבה זמן כי

לא התאפשר לי לחפש ואז הרמתי ידיים.

משהו יכול להסביר לי אפילו בסרטון שכבר קיים איך להחליף את הדלת?

האם זה מסובך/מורכב?

האם צריכים כלים מיוחדים בכדי להחליף?

בברכה,

שגיא

פורסם

שגיא תקבל קודם חוות דעת אצל פחח

אמרו לך 400 500 שקל עולה להחליף פגוש מפירוק

 

אולי ישתלם לך לתקן את הנזק

לפי דעתי גם לא רחוק מהטווח הזה

אם אתה רוצה פחח טוב שמבדיקה שלי לקח לי הכי זול ממה שהציעו ועשה עבודה טובה

באזור תעשייה נס ציונה שבתאי קפטה תריץ חיפוש בגוגל

×
×
  • תוכן חדש...