Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה אקורד 2008 EXUTIVE 2.0

עכשיו הנגן מנגן רק קבצי AUDI... =\

יענו דיסק AUDIO רק

עכשיו ראיתי דברים כאלה ב DE

http://www.dealextreme.com/p/1-0-lcd-car-mp3-player-fm-transmitter-with-ir-remote-controller-usb-2-5mm-35514

 

http://www.dealextreme.com/p/0-9-lcd-car-mp3-player-fm-transmitter-sd-usb-3-5mm-27112

רציתי לדעת אם אני יכול לשים את זה... אם אני יצליח לחבר שירים מה USB או משו...

איך זה עובד וכו'?

פורסם

המכשיר הזה יעבוד , אבל האיכות על הפנים

תחשוב על רדיו דיסק אם USB נגיד רדיו דיסק בסיסי עם USB ומתאם פלסטיק צריך לעלות לך עד 1000₪

פורסם

אני לא יכול להוציא את המערכת שיש כי היא מובנת וגם מחוברת עם המזגן וכו'..

ולהכניס מערכת למטה אני מעדיף רק משהו עם מסך טאצ' וכו'

אבל זה עולה לי 4 אלף ש"ח..

פורסם

תראה יש פנל פלסטיקה שיושב בחלק התחתון מתחת למזגן במקום של המגירה

הפנל הזה נותן לך אפשרות להתקין רדיו חדש ברכב ולא בהכרח דאבל דין

הפנל תחליפי מגיע יחד עם קונקטור מאריך מקורי להונדה

לאחר ההתקנה כל הדש בורד שלך נראה וממשיך להיות אותו דבר כמו היום וכל הנורות והכפתורים עובדים כרגיל

אלא שהשמע עובר להיות מופעל במכשיר שבחרת להתקין במקום המגירה במרכז הרכב מתחת לכפתורי המזגן

דרור

פורסם
זה מה שאתה צריך http://www.discountcarstereo.com/product.php?productid=17876&page=1

כמובן לאקורד צורה ישנה (לא "האקורד החדשה")

 

אם אתה קונה בארץ, שים לב שאתה קונה קיט של BESTKITS, שהוא יותר נוח (ואיכותי) לפירוק והרכבה

בו אני יסביר לך משו

המסך מחובר גם למזגן והכל..

בגלל זה אי אפשר לפרק את זה...

המסך מראים מעלות של המזגן וכו'.

בגלל זה חשבתי על FM TRANSPER

פורסם

dodelez אתה פשוט מפספס את הפואנטה

אני ניסיתי להסביר לך ו tomerR אפילו העלה תמונה

בהרכבת מתאם כזה לא נוגעים לך בשום דבר מקורי ברכב

הכל פשוט הכל יעבוד כרגיל כולל מזגן ואפילו התאורה של הרדיו

פשוט המתאם הזה יושב מתחת לקונסולה המרכזית במקום המגירה

tomerR אני לא יודע לגבי בסט קיטס אבל אני כן יודע על מתאם METRA

דרור

פורסם

כנראה שאיבדתי אותכם

תראו כשהלכתי להתקין עלוקה

אז שאלתי על הדרך מה אפשר לעשות

אמרו לי יש משו ב 800 ש"ח

שהם מוציאים מאחורי הטייפ ושמים לך למטה חיבור ל USB/CARD/AUX

פורסם
בו אני יסביר לך משו

המסך מחובר גם למזגן והכל..

בגלל זה אי אפשר לפרק את זה...

המסך מראים מעלות של המזגן וכו'.

בגלל זה חשבתי על FM TRANSPER

 

אתה לא נוגע במסך המקורי של הרכב. המתאם פלסטיקה יושב במקום התא אחסון שיש לך במרכז הקונסולה,

הוא יתן לך מקום "DIN" סטנדרטי עבור כל רדיו דיסק ומגירת אחסון קטנה.

היה לי מתאם כזה באקורד כמו שלך. זו האפשרות הכי טובה אם אתה רוצה להוסיף מכשיר.

 

ודרך אגב, אין כזה דבר "אי אפשר לפרק"...

 

פורסם

http://www.siz.co.il/my/r3kzmyiw4ogz.jpg

 

כמו שאתה יכול לראות אצלי גם הוחלף הרדיו המקורי למשהו טיפה יותר רציני וזה לא פגע בתצוגה של השעון או המזגן.

ממליץ לך גם כן לעשות זאת.

ד"א תודה רבה לישראל ג'וניור:lol:

HU-pioneer p99rs|comp-hertz hi energy xl |amp 1-FA 2150x|amp 2-FA 1.6|sub-hx300d

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

האם בהתקנת הקיט עדיין נשאר המכסה של המגירה כמו שקיים בדשבורד האורגינל או שחייב לפרק את המכסה כדי להכניס שם רדיו? אשמח מאוד אם מישהו יודע את התשובה כי המכסה ממש מוסיף למראה של הדשבורד ואני לא רוצה להוריד אותו

×
×
  • תוכן חדש...