Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה שהרבה לא הבינו את העניין עם הדלת החמישית:

מכונית 4 דלתות סטנדרטית מודרנית מגיעה לרוב עם מנוף המאפשר פתיחת תא המטען מתוך הרכב.

במכונית 5 דלתות, כמו המזדה 3 בתמנוה של פותח השרשור, לא ניתן לפתוח פיזית את הדלת ע"י מנוף, אלא ע"י כפתור שתמיד נמצא על הדלת האחורית. כיוון שהשומר התרגל לסטנדרט של פתיחת תא מטען ע"י הנהג אז צריך להסביר לו ש"אצלך זה אחרת".

 

חלק מהרשימה באמת נראה לי תמוה (מספר נורות ערפל/נסיעה לאחור למרות שזוג אורות ערפל אדומים יכולים לדמות אורות בלימה למקרהשמישהו נצמד מאחור) חלק מובן: יש סטנדרטים חדשים בשוק הרכב, מה שהיה פעם כבר לא "עובר מסך" באולם התצוגה.

 

הגלגל הסטנדרטי באונו עדיין קטן יותר מהחלופי במזדה (והצמיג זול וחסכוני בהתאם).

 

אם יש שתי מכוניות אז הכי טוב זה להנות מכל העולמות - רכב מודרני ומפנק לנסיעות ארוכות, ורכב לים ולפיקניקים.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני רואה שהרבה לא הבינו את העניין עם הדלת החמישית:

מכונית 4 דלתות סטנדרטית מודרנית מגיעה לרוב עם מנוף המאפשר פתיחת תא המטען מתוך הרכב.

במכונית 5 דלתות, כמו המזדה 3 בתמנוה של פותח השרשור, לא ניתן לפתוח פיזית את הדלת ע"י מנוף, אלא ע"י כפתור שתמיד נמצא על הדלת האחורית. כיוון שהשומר התרגל לסטנדרט של פתיחת תא מטען ע"י הנהג אז צריך להסביר לו ש"אצלך זה אחרת".

.

 

 

ממש לא נכון, שומרים רואים אלפי מכוניות ביום והם יודעים בדיוק את כל אפשרויות הפתיחה השונות שיש לרכבים, עוד לא יצא לי לראות שומר עומד המום מול דלת חמישית שאין לה פתיחה מבפנים בלי הבנה מאיפה פותחים אותה, בטח ובטח לא מול הרכב הכי נפוץ במדינה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קודם כל, יש לי את אותה תצורת הרכב כמו שלך.

 

מאזדה 3

 

1. הבגאז' נפתח רק מבחוץ. נורא מעצבן כשבכניסה לקניון מבקשים לפתוח בגאז', ואז אתה מתחיל להסביר שאין לך איך...

עוד לא קרה לי מקרה אחד שבו שומר לא ידע כיצד לפתוח את דלת תא המטען בעזרת הפתור שממוקם מתחת לידית.



2. ישנו רק פנס ערפל אחד.

לא מפריע לי

 

3. ישנו רק פנס רוורס אחד.

לא מפריע לי

4. פתח לזרימת אויר בדשבורד – פתח אחד גדול במרכז. בימי החורף הבודדים לשמחתי בארץ, בעיית הצטברות האדים הופך לסיוט של ממש. זה ממש מפריע, בצדדים האדים תמיד נשארים וקשה מאוד להיפתר מהם. זהו חיסרון מורגש ביותר.

אני דווקא מוצא שבחורף, מנגנון הפשרת האדים עובד מצויין ומפשיר מהר ובאיכותיות את השמשה הקדמית,

אולי אתה לא משתמש נכון בבורר בקרת האקלים?

 

5. גלגל אופניים צעצוע, לא כדאי שהיה פנצ'ר בדרך לאילת... מהירות מירבית 80 קמ"ש וגם זה מוגזם.

קצת מפריע אבל אני מעדיף לתקן את הפאנצ'ר או לקנות זוג חדש במקרה הגרוע מאשר שישכב לי צמיג

ספייר במשך תקופה ארוכה בבגאז' בתנאי חום/קור.

6. כל ניקוי שהוא תמיד משאיר סימנים, ממש ממגנט את כל הלכלוך וקשה מאוד לנקות אותו.

כל רכב צובר אבק, אולי פשוט אצלנו רואים אותו יותר ברור :wink:

 

7. כדי לשאוב פרור אחד, צריך לקרצף אותו תשע פעמים עם שואב אבק וגם אז הוא נשאר תקוע, והחומר של השטיח עדין מאוד ופגיע, במיוחד בצידי הבגאז'.

2. ישנו רק פנס ערפל אחד.

לא מפריע לי

 

3. ישנו רק פנס רוורס אחד.

לא מפריע לי

8. בגלל שקיים צלע יוצא החוצה לאורכו של צד הרכב בדלתות, איך שלא תכוון את המראה, את הגלגל אתה לא תראה. כאשר חייבים להחנות ממש צמוד למדרכה ברחוב צר, תמיד זה מסתיים בשפשוף דופן הצמיג במדרכה.

אני אישית לא מכוון את המראה הצדדית לפני שאני חונה במקביל למדרכה, אלא אני חונה בעזרת רגש,

כל אחד יודע את מידות הרכב שלו

9. הרכב יושב כל כך נמוך שכל ירידה מהכביש, כמה שלא נזהרים ומחפשים את הדרך עפר המישורית ביותר, תמיד משהו מלמטה משתפשף בקרקע.

כמו שכתבו לפני, נוסעים בעדינות

10. כמו כל הרכבים המודרניים, הפלסטיק נשרף בשמש ואיכות התאורה יורדת.

ראיתי אצל רכבים אחרים, בהחלט מציק (למרות שאצלי התופעה עדיין לא התחילה)

11. במקרה הזה לא בדגם שלי אבל באקטיב למשל, ורכבים רבים אחרים, הטסות המקוריות נאלמות מהר מאוד כי הן לא מחוברות. ולשים אזיקונים זה נראה לא משהו בכלל.

שמתי נועלי ג'אנטים.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

במאזדה 3 5 דלתות יש ידית לפתיחת הדלת מבחוץ, אני ממש לא מבין מה חיסרון בזה, מצד שני אני גם לא מבין מה החיסרון בפנס ערפל אחורי יחיד ואור רוורס יחיד :roll:

 

אגב, למה לא נתת גם את החסרונות של האונו לעומת המאזדה 3? בגלל שלעמוס השרת אין מספיק מקום?

 

 

רוצה לרדת לשטח? קנה ג'יפ או קח מאזדה 3 ממקום העבודה.

רוצה לראות את הצמיג? קפוץ לאוטו דיפו וקנה מראה קטנה פנוראמית למרות שאני לא מבין למה זה נחוץ, בחיים לא הייתה לי את הבעייה הנ"ל ולא הפריע לי שאני לא רואה את הצמיג.

הרכב שלך ברמת גימור קומפורט נכון? אם ככה מה אכפת לך לשלכן עם האקטיב חסרה טאסה?

לגבי פתח האיוורור בדש בורד, בדוק אם הוא לא סתום, לי בחיים לא הייתה את הבעיה שאתה מתאר והוא הפשיר מצויין ותך שניות את השמשה.

פורסם
ממש לא נכון, שומרים רואים אלפי מכוניות ביום והם יודעים בדיוק את כל אפשרויות הפתיחה השונות שיש לרכבים, עוד לא יצא לי לראות שומר עומד המום מול דלת חמישית שאין לה פתיחה מבפנים בלי הבנה מאיפה פותחים אותה, בטח ובטח לא מול הרכב הכי נפוץ במדינה.

 

לא בדיוק הרכב הנפוץ במדינה אבל אצלי בקסנטיה היו "מתעצבנים" שאני לא פותח את תא המטען. למדתי להקדים תרופה ולהסביר שצריך ללחוץ, ושום דבר לא נעול.

 

אתמול כאב לי לראות את השומר, נדמה לי שעלה מאזור מקורות הנילוס, עומד ובודק מכוניות בשמש בכניסה לחניון מקורה. לא הבנתי למה כולם נעצרים בשמש עד שראיתי שיש מחסום ונעצרים בשמש לפניו. הקדמתי תרופה והסברתי על אופן פתיחת תא המטען, אז השומר גילה תושייה והחליט שאין טעם לבדוק תא מטען כשאני מצפה לזה, ובדק במושב האחורי ובתא הכפפות.

 

חוץ מזה שכל הקטע של בדיקה בתא מטען הוא מוגזם והזוי. לא חסרים מקומות להחביא בהם דברים והאויב לצערנו יודע זאת.

בשכונת עין כרם יש חניון חפשי שלא מוביל לשום מקום (חניון בלבד ללא קניון) גם שם יש שומר שבודק תא מטען. אולי בודקים מכל גפ"ם? במי אפשר לפגוע בחניון למכוניות?

פורסם
אני רואה שהרבה לא הבינו את העניין עם הדלת החמישית:

מכונית 4 דלתות סטנדרטית מודרנית מגיעה לרוב עם מנוף המאפשר פתיחת תא המטען מתוך הרכב.

במכונית 5 דלתות, כמו המזדה 3 בתמנוה של פותח השרשור, לא ניתן לפתוח פיזית את הדלת ע"י מנוף, אלא ע"י כפתור שתמיד נמצא על הדלת האחורית. כיוון שהשומר התרגל לסטנדרט של פתיחת תא מטען ע"י הנהג אז צריך להסביר לו ש"אצלך זה אחרת".

 

.

 

במכונית מודרנית שמכבדת את עצמה , אמורה להיות נעילה חשמלית של תא המטען כך שלא צריך שום מנוף מכאני,

כלומר הדלת החמישית מחוברת לנעילה המרכזית שזה דבר דיי אלמנטרי !

 

לדוגמא פולקסווגן פולו מודל 94 ומעלה כוללת את ה"פיצ'ר המהפכני הזה".... :)

אצלי למשל הגדילו לעשות והבגאז' ננעל חשמלית ברגע שהרכב מתחיל לנוע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תקנה וולוו ופתרת את כול הבעיות :lol:

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

על מה אתה מדבר? האונו זו מלכודת מוות במונחים מודרניים, ולא משנה אם לא יהיו למזדה פנסים בכלל, עדיף רכב מודרני בכל הנוגע להתנהלות יום יומית.

 

רק בשביל הרקורד, פנס ערפל יחיד תקבל גם בפורשה, כי נגמר התקציב? לא, כדי שהנהג מאחוריך לא יחשוב שאתה לוחץ על הבלם. פשוט לא ?

פורסם

כאחד שמשתמש בפנסי ערפל קדמיים וזה האחורי בכל בוקר בחורף (כל הזמן יש פה ערפל) אני לא מבין מה הבעיה עם זה (?!) פנס רוורס רק אחד? so what?!

 

תסלח לי, חוץ מחיסכון בדלק אין לאונו שום ייתרון על פני רכב מודרני. ידית לפתיחת הבגאז מתוך הרכב? בשביל מה אתה צריך את זה? הידית באונו היתה מיותרת.

פורסם

יש עוד מספר יתרונות בתחום העלויות והעבירות.

פותח השרשור רשם במפורש שהוא מדגיש רק את היתרונות, ולא מנסה לטעון לעליונות האונו. והרבה מתעלמים מזה.

פורסם

5. גלגל רזרבי אמיתי, בגודל מלא.

כל אלה שכתבו שזה לא מפריע להם, כנראה לא קרה להם פנצ'ר בחדרה בשבת, כשכל הפנצ'ריות סגורות, והפנצ'ריה הפתוחה נמצאת בכפר קרע במרחק 20 ק"מ. טוב שיש לי בקסנטיה גלגל רזרבי בגודל מלא.

מצד שני, "סופגניה" בתור גלגל רזרבי זה בר תיקון - ניגשים לפירוקיה הקרובה, וקונים גלגל.

6. איכות חומרי הפלסטיק בפנים הרכב טובה ביותר, משטחי הפלסטיק נראים טוב למשך שנים וקלים מאוד לניקוי.

משהו שאני לא מבין - למה ברכבים חדשים שמים את הפלסטיק ה"עלק קרבון פייבר" המחוספס הזה

7. ריפוד רצפת הסלון והבגאז' קל מאוד לניקוי עם שואב אבק ושומר על מראה טוב לאורך זמן.

 

8. כאשר מכוונים את מראת הצד הימנית, רואים את הגלגל האחורי וקל מאוד לחנות צמוד למדרכה מבלי לשפשף את דופן הצמיג.

מה הבעיה בלשפשף את המדרכה על צמיג?

9. הרכב יושב יחסית גבוהה על הכביש, יש לו עבירות טובה גם כשיורדים מהכביש לשביל, לפארק, לגן לאומי, ליער, לעשות פיקניק. אין שום בעיה.

הבעיה מתעוררת כשעולים חזרה לכביש - רכב עם מרכז כובד גבוה פחות יציב על הכביש.

10. פנסי זכוכית שלא דוהים עם השנים.

יש את הפנסי פלסטיק המגעילים והדוהים בשמש האלה משום מה בכל רכב משנת 99 ומעלה. לא אתפלא אם גם ברולס רויס ככה.

למזלי בקסנטיה יש עדיין פנסי זכוכית

11. טסות מחוברות עם בורג אחד לגלגל, בלתי אפשרי לאבד אותה וסיבוך למי שמנסה לגנוב אותה.

עם אזיקונים ובעיטה בטסות פעם בשבוע נפתרת הבעיה.

 

מאזדה 3

 

1. הבגאז' נפתח רק מבחוץ. נורא מעצבן כשבכניסה לקניון מבקשים לפתוח בגאז', ואז אתה מתחיל להסביר שאין לך איך...

יש נעילה מרכזית בשביל זה.

אני לא מבין דבר אחר - למה לעשות בגאץ' שנפתח רק מבפנים?

2. ישנו רק פנס ערפל אחד.

אני מקווה שבמונדאו/מקסימה/אוטו אחר שימצא את עצמו מחליף אצלי את הקסנטיה יהיו שניים

3. ישנו רק פנס רוורס אחד.

אני מקווה שבמונדאו/מקסימה/אוטו אחר שימצא את עצמו מחליף אצלי את הקסנטיה יהיו שניים

הקש על החמש

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עוד משהו שרציתי להוסיף לגבי איכות החומרים בדש-בורד ברכב -

 

במאזדה 3 החדשה שמתי לב ששיפרו באופן רציני את איכות הדש-בורד, הוא עשוי מחומר רך יותר (כמו ברכבים הישנים)

ולדעתי זה אחד היתרונות היחידים של החדשה על הישנה.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
what the hell are you talking about ??

 

why does it bother you that the mazda has only single rear fog light ? or single reverse light ? that's what make the Uno a better car ?

 

the Une has better "plastic" quality ? yeah, if you'll compare it with single use plastic cups.....

 

what about the fact that above 120 KMH parts will start falling off the Uno ?

 

 

 

yeah,right....

 

למה אתה רושם באנגלית בפורום עברי? להראות לכולם כמה מגניב אתה? לפחות אם אתה מאמין שזה גורם לך להראות מגניב אל תרשום עם שגיאות דקדוקיות. אני ממש משתגע מהישראלים שרושמים באנגלית ובמיוחד כשתמיד יש אצלם שגיאות. (אני מריח את ה "פירמטתי ואין לי עברית במחשב ואני לא יודע להתקין" בדרך )

פורסם

וואו! לא ציפיתי להיענות כל כך גדולה :-) חבל שכאשר אני שואל פעם ב... משהו בפורום הטכני, לא עונה אפילו מישהו אחד.

עוד חבל שהבנת הנקרא זה לא דבר ברור מאליו, רבים קפצו על הכותרת הפרובוקטיבית והתחילו לרמוז שאני אידיוט למרות שלא

כתבתי בשום מקום שהאונו רכב יותר טוב או עדיף על המאזדה 3, אפילו לא התכוונתי לומר זאת.

 

בתחרות התגובה המטומטמת ביותר בשרשור, יש זוכה מאושר...

אין ספק שהתחיל החופש הגדול

תודה, תזכה לבנים זכרים! :wink:

 

והנה אלו שלא היו להם בעיות עם הבנת הנקרא בביה"ס...

אף אחד לא טוען שהאונו יותר טובה ממאזדה 3. סה"כ פותח השרשור מפרט כמה דברים שחסרים לו במאזדה.

יש עוד מספר יתרונות בתחום העלויות והעבירות.

פותח השרשור רשם במפורש שהוא מדגיש רק את היתרונות, ולא מנסה לטעון לעליונות האונו. והרבה מתעלמים מזה.

תודה רבה, אתם בין הבודדים הבנתם על מה אני מדבר.

 

what the hell are you talking about ??

 

why does it bother you that the mazda has only single rear fog light ? or single reverse light ? that's what make the Uno a better car ?

לרגע לא טענתי את זה.

the Une has better "plastic" quality ? yeah, if you'll compare it with single use plastic cups.....

הערה לא לעניין, מניסיון של שנים רבות עם שני הרכבים, כנראה שאני יודע על מה אני מדבר.

what about the fact that above 120 KMH parts will start falling off the Uno ?

תאמת גם כשהגעתי איתה בזמנו ל-155 קמ"ש (מנוע 1.1 - 56 כ"ס), לא התפרק לי שום דבר.. :roll:

 

 

yeah,right....


×
×
  • תוכן חדש...