Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יתרונות של פיאט אונו על מאזדה 3?

יתרון מספר 1: זו לא מאזדה 3.

יתרון מספר 2: אם יש לך פיאט אונו, אתה לא צריך לנסוע על מאזדה 3.

יתרון מספר 3:זו לא מאזדה 3.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

תודה רבה, אתה בין הבודדים הבנת על מה אני מדבר.

 

ממש מעניין לדעת. איך מפריעה לך העובדה שיש פנס ערפל ופנס רוורס אחד ולא שניים?

פורסם

שיט, בדקתי וגם אצלי יש רק פנס ערפל אחורי אחד, אני מוכר את הרכב :)

פשוט יש כ"כ הרבה ערפל בארץ שזה מאוד שימושי וקריטי, כנ"ל עם הקדמיים שמעולם לא הפעלתי.

 

רק במכוניות כמו סופר לנסר אתה יכול לראות ילדים מתלהבים שמדליקים את 2 פנסים הערפל היוקרתיים האחוריים כדי לעשות דאווין. בדייהו למיניהם הדאווין הוא עם הקדמיים. אם הייתי נוסע בדייהו לאנוס הייתי מעדיף לכבות אורות לגמרי שלא יראו אותי, לא להדליק פנסי ערפל :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
יתרונות של פיאט אונו על מאזדה 3?

יתרון מספר 1: זו לא מאזדה 3.

יתרון מספר 2: אם יש לך פיאט אונו, אתה לא צריך לנסוע על מאזדה 3.

יתרון מספר 3:זו לא מאזדה 3.

 

אתה היית מעדיף לסוע על אונו ולא על מאזדה 3?

איזה סיבה הגיונית יש בעולם להעדיף קופסת קרטון ממונעת שכזאת על פני רכב מודרני וסביר לכל הדעות?

(כשאני אומר "סיבה הגיונית" אני לא מתכוון לזה שלאונו יש 2 פנס ערפל אחוריים ולמאזדה רק 1 :roll: )

 

 

שיט, בדקתי וגם אצלי יש רק פנס ערפל אחורי אחד, אני מוכר את הרכב

 

פיאט אונו תהיה שדרוג ראוי בהחלט. :lol:

V5

פורסם
למה אתה רושם באנגלית בפורום עברי? להראות לכולם כמה מגניב אתה? לפחות אם אתה מאמין שזה גורם לך להראות מגניב אל תרשום עם שגיאות דקדוקיות. אני ממש משתגע מהישראלים שרושמים באנגלית ובמיוחד כשתמיד יש אצלם שגיאות. (אני מריח את ה "פירמטתי ואין לי עברית במחשב ואני לא יודע להתקין" בדרך )

בדיוק - זו המטרה שלו בחיים.... להראות לכולם כמה מגניב הוא.

 

על מקלדת באנגלית שמעת פעם?!? :roll:

פורסם
הכותרת הנכונה היא : מקבץ הדברים הכי איזוטריים וקטנוניים שאפשר לחשוב עליהם בהבדלים בין פח זבל בן 20 לבין רכב העדר הישראלי

 

נ.ב. תלמד לחנות. :)

 

תראה, על כל דבר ניתן לומר שהוא איזוטרי בסופו של דבר. אלה הדברים שהפריעו לי, חלקם יותר חלקם פחות.

לגבי החניה, אני משכיר דירה ברחוב שרוחבו הוא בדיוק שני רכבים ובסופו לא תמיד אפשר להסתובב. אז אני לרוב

נכנס לשם ברוורס, אבל צריך לחנות ממש צמוד למדרכה וגם אז לקפל את מראת הצד הפונה לכביש. עכשיו מה לעשות,

אולי אתה אומן, אבל לי קשה להשאיר סנטימטר אחד ולא לשפשף את דופן הצמיג במדרכה מבלי לראות את המרווח הזה במראה.

ואני ממש לא אוהב לשפשף את דפנות הצמיג, גם כי זה לא על בסיס חד פעמי, וגם כי אין לי כסף להחליף צמיגים יקרים כל שנתיים.

 

 

לא יודע יפה אתה מסתובב, אבל כל שומר נורמלי יסתפק בלראות תעודת זהות במקרה הזה, לארגן כזה כפתור לא יעלה הרבה וגם יהווה השקעה חד פעמית, ממש לא סיבה לקנות אונו, אבל וואלה אם את מרגיש יותר בטוח שיש לך עוד נורת ערפל במדינה שיש בה ערפל אחת לכמה שנים טובות מאשר כריות אויר במאזדה, אז סחטיקה קנה אונו.

 

 

אני נאלץ להפנות את תשומת ליבך לכך שיש לך בעיה בהבנת הנקרא. היכן מהדברים שלי משתמע שעכשיו צריך לרוץ ולקנות אונו?

 

 

אגב, למה לא נתת גם את החסרונות של האונו לעומת המאזדה 3? בגלל שלעמוס השרת אין מספיק מקום?

 

ברור! ולמה בדיוק לכתוב את זה, זה ברור מאליו. פחות ברור למה ברכב חדש יותר בעשור וחצי ומקטגוריה גבוהה יותר יש חסרונות קטנים, לעומת רכב ישן קטן וזול. חלק מהדברים איזוטריים, אך חלקם ממש מציקים וכידוע הכל בא מהשוואה.

פורסם
בדיוק - זו המטרה שלו בחיים.... להראות לכולם כמה מגניב הוא.

 

על מקלדת באנגלית שמעת פעם?!? :roll:

 

עזוב, תגובות כמו שלו זה עוד אחד מסממני החופש הגדול.

אין מה לעשות חוץ מלחכות שזה יעבור.

V5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
עוד משהו שרציתי להוסיף לגבי איכות החומרים בדש-בורד ברכב -

 

במאזדה 3 החדשה שמתי לב ששיפרו באופן רציני את איכות הדש-בורד, הוא עשוי מחומר רך יותר (כמו ברכבים הישנים)

ולדעתי זה אחד היתרונות היחידים של החדשה על הישנה.

 

במאזדה ובהרבה מכוניות חדשות משום מה מייצרים את הדשבורד שמן במיוחד כדי שהוא יציק לנוסעים בברך:

9153783.png

לעומת זאת במכוניות הישנות יש המון מקום לרגליים.

6733389.png

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ממש מעניין לדעת. איך מפריעה לך העובדה שיש פנס ערפל ופנס רוורס אחד ולא שניים?

 

מכל מה שציינתי זה הכי פחות מפריע לי, אבל לדעתי זה עניין אסתטי.

אולי הסעיף הזה ספציפית, זה עניין של טעם.

פורסם
במאזדה ובהרבה מכוניות חדשות משום מה מייצרים את הדשבורד שמן במיוחד כדי שהוא יציק לנוסעים בברך:

9153783.png

לעומת זאת במכוניות הישנות יש המון מקום לרגליים.

6733389.png

 

 

לי אישית אין בעיה עם זה, אבל אהבתי את הציור... :-P

פורסם
אתה היית מעדיף לסוע על אונו ולא על מאזדה 3?

איזה סיבה הגיונית יש בעולם להעדיף קופסת קרטון ממונעת שכזאת על פני רכב מודרני וסביר לכל הדעות?

(כשאני אומר "סיבה הגיונית" אני לא מתכוון לזה שלאונו יש 2 פנס ערפל אחוריים ולמאזדה רק 1 :roll: )

 

 

 

 

פיאט אונו תהיה שדרוג ראוי בהחלט. :lol:

 

הוא מתוסכל כי היו לו במאזדה אורות אדומים במקום כחולים! זו הסיבה לשנאה שלו למאזדות, הוא היה צריך לקרוא לעצמו שור ולא ברווז, גזען. :lol:

 

אבל עכשיו הוא נוהג במיצובושה לאנסר 2005! זה רכב! :lol::lol::lol:

 

כל פעם אני המומה איך אנשים בכח מנסים לחפש את הרע ברכב במקום להנות ממנו והם מגיעים לרמות כאלה של קטנוניות שאני לא יודעת אם לצחוק:lol: או לבכות:cry:

פורסם
הם נמצאים בכזה מילכוד מחירים עם הפנדה-פונטו-500

 

איזה מילכוד?

 

הכונה שלי היא ששלושת הרכבים מתומחרים בצורה שערורייתית וכל נסיון להוזיל אחד מהם גורם לשני האחרים להראות מגוחכים לחלוטין.

כמה מוכרים היום את הפנדה? 79? אז אם עכשיו הם מוכרים פונטו מאובזרת לעייפה ב 85 והמתחרים מציעים מתחרות עדיפות בהרבה בפחות כסף, מי בדיוק קונה פנדה?

אם הם יביאו פונטו זולה שתתחרה ב 206/קליאו (והם בהחלט יכולים להביא כזאת) וימכרו אותה ב 70-75 הם גם מחסלים את כל מכירת הפונטו האחרות וגם את הפנדה, אז ממה הם יחיו? ממכירות של לאנציה אפסילון?

אם סמל"ת רוצים להביא רכב זול בכדי להתחרות בזולות החדשות, לדעתי האישית האונו היא הבחירה המושלמת.

 

כל פעם אני המומה איך אנשים בכח מנסים לחפש את הרע ברכב במקום להנות ממנו והם מגיעים לרמות כאלה של קטנוניות שאני לא יודעת אם לצחוק:lol: או לבכות:cry:

 

 

ברווז, הגיע לך ברווזה! :sissies:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אייל אני מבקש שתעדכן בחתימה, שכל מה שאינו יוצא מVAG הוא פח זבל מוטורי ולמעשה היטלר החרא המציא את הגלגל ואת המכונית בפרט.

 

הרי אין אין אין אוטו בעולם ששוה ערך לגולף, מכונית כ"כ יוקרתית, פורצת גבולות, יפה, חסכונית, יקרה ומהירה.

בכלל פולקסוואגן מחזיקים ב99 אחוז מהפטנטנים שנמצאים היום בעולם הרכב, אני חושב שהפעם האחרונה שהחברה הזאת עשתה משהו מהפכני היה בהשקת החיפושית המקורית.

 

ואם כבר מתנהגים כמו ילדים קטנים, האוטו שלי יותר מהיר, יותר יפה, יותר אמין, יותר חזק, המערכת יותר טובה, הוא יותר לבן, הוא יותר מרווח, הוא יותר יקר, הוא יותר נחזק ואני גם בטוח שהוא לוקח סיבובים יותר טוב מהגולף שלך. אני יודע שזה ילדותי ואני יודע שזה דבילי ובאמת שאני אוהב אותך אבל לפעמים אתה מגזים קצת עם הפלצנות של "אני מחזיק בחניה את פאר היצירה המוטורית".

 

ואל תשכח שיש לי VAG אחת בחניה כרגע, עדיין חרא של שירות, גם באמריקה.

 

 

ולפותח השרשור, הפיאט אונו מקסימה בדרכה הספרטנית, מכונית בסיסית וטובה, אישית אני מעריך פשטות, הרבה נדפק במהלך השנים בתכנון מכוניות והלוואי ותהיה מעין חזרה למקורות מבחינה טכנולוגית, זה למה אני לא אקנה ב.מ.וו חדשה, אבל אני בשמחה ארכוש 325I שנת 87, בלי שום קשר למחיר, אלא לאיכות שמלווה בפשטות.

haters will hate

פורסם
למה אתה רושם באנגלית בפורום עברי? להראות לכולם כמה מגניב אתה? לפחות אם אתה מאמין שזה גורם לך להראות מגניב אל תרשום עם שגיאות דקדוקיות. אני ממש משתגע מהישראלים שרושמים באנגלית ובמיוחד כשתמיד יש אצלם שגיאות. (אני מריח את ה "פירמטתי ואין לי עברית במחשב ואני לא יודע להתקין" בדרך )

 

 

here, some hebrew for you:



 

"akol akol, ani yachol, ki ze a hofesh a gadol!"

 

now sing it all the way till september 1st.

 

good luck

 

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...