Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

wir leben in Amerika!

 

우리는 그것을 사랑하고 우리는 히브리어가 없습니다

 

אנכנו גארים בארצוט הבריט ! עין לנו איברית במיכלדט וזא מאצבן, מה גם שלא רע לתרגל אנגלית :)

haters will hate

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה היית מעדיף לסוע על אונו ולא על מאזדה 3?

איזה סיבה הגיונית יש בעולם להעדיף קופסת קרטון ממונעת שכזאת על פני רכב מודרני וסביר לכל הדעות?

 

אתייחס לשאלתך ב-2 חלקים.

ראשית, לא כל כך הבהרתי את עצמי כפי הנראה, אז אנסח עצמי בצורה הכי ברורה שיכולה להיות:

אני מעדיף כל דבר, כולל לרכב על התן-שקשר-לעצמו-טיל-כדי-לתפוס-את-הציפור-המעצבנת-שעושה-מיפ!-מיפ!, מאשר מאזדה 3.

תן לי אונו, מולטיפלה (גם דור ראשון), קטנוע..., פרפר שאכל סחוג, לא יודע, הכל- רק לא מאזדה 3.

 

לגבי סיבה הגיונית? הייתה לי מאזדה 3. מיררה לי את החיים. הייתי צריך להוציא אותה ליער ולירות לה בראש (מנוע) כבר בחודשים הראשונים. במקום זה נתקעתי עם היונה הזו כמעט 3 שנים.

אז כן, אני מעדיף אונו על מאזדה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אתייחס לשאלתך ב-2 חלקים.

ראשית, לא כל כך הבהרתי את עצמי כפי הנראה, אז אנסח עצמי בצורה הכי ברורה שיכולה להיות:

אני מעדיף כל דבר, כולל לרכב על התן-שקשר-לעצמו-טיל-כדי-לתפוס-את-הציפור-המעצבנת-שעושה-מיפ!-מיפ!, מאשר מאזדה 3.

תן לי אונו, מולטיפלה (גם דור ראשון), קטנוע..., פרפר שאכל סחוג, לא יודע, הכל- רק לא מאזדה 3.

 

לגבי סיבה הגיונית? הייתה לי מאזדה 3. מיררה לי את החיים. הייתי צריך להוציא אותה ליער ולירות לה בראש (מנוע) כבר בחודשים הראשונים. במקום זה נתקעתי עם היונה הזו כמעט 3 שנים.

אז כן, אני מעדיף אונו על מאזדה.

 

חוץ מלבכות כל היום שהיא מיררה לך את החיים, בוא תספר לנו ל מ ה היא מיררה לך את החיים.

להגיד שאונו עדיפה, או המיצובושה לאנסר העגלה שעכשיו יש לך, זה כמו להגיד שה3 עדיפה על רולס רויס פנטום. הודעות הזויות כמו תמיד!

 

חייך אל העולם ותפסיק להיות כלכך קטנוני!

פורסם

לפני פיקנטו נהגתי על טיפו בערך שנתיים. טיפו הייתה אצלנו במשפחה הרבה מאוד שנים עברה מדור לדור. רכב במצב נדיר. לא הייתה טיפת חלודה. אפילו הצבע לא התקלף. התחדשתי בפיקנטו וטיפו עמדה למכירה. כל מספר ימים הייתי מתניע אותה ועושה סיבוב בשכונה כדי לא לגמור את המצבר. אחרי שלושה ימים רצופים בפיקנטו נכנסתי לטיפו כדי לעשות סיבוב ופשוט לא הייתי מסוגל לנהוג בטיפו. אני לא מגזים. פתאום טיפו נראתה מאוד גסה ופרימיטיבית. הבלמים בקושי בלמו (והחלפתי משאבת בלם לפני חצי שנה) , קלאץ קשה כמו אבן (לא מבין איך בכלל נהגתי ככה) ובולמי זעזועים לא עשו כלום. (למרות שהחלפתי אותם) מדהים איך הדברים נראים אחרת כשיש בסיס להשוואה.



 

לטיפו היה יתרון אחד:

 

תא מטען הרבה יותר גדול. בנוסף היה אפשר לקפל את המושב האחורי, שהתקפל לתוך הרצפה, ולקבל נפח אחסון שלא מבייש מסחרית קטנה. אני לא צוחק. הובלתי מכונת כביסה, תנור, אופני הרים (בלי להוריד את הצמיגים)

 

היה עוד משהו, אבל אני לא יודע אם להגדיר אותו בתור יתרון או חסרון. בפיקנטו יש בור מאוד מעצבן בין הילוך ראשון לשני שפוגע בתאוצה. בטיפו לא היה. מצד שני הילוך ראשון ושני (בעיקר ראשון) היו מאוד קצרים בטיפו וזה היה מאוד מתיש בפקקים.

 

חוץ מזה פיקנטו מתעלה על טיפו בכל פרמטר אפשרי.

 

פורסם

אף אחד לא ציין לטובה את המזגן של האונו? אומנם לא הייתה לי אחת, אך יצא לי לנסוע במכונית כזו כמה פעמים. המזגן הפליא אותי לטובה.

 

האונו הייתה יותר קטנה מהפולו שהייתה לי, אך מבחינת מרחב מקדימה, היא הייתה עדיפה.

 

נ.ב

 

אהבתי את הקטע עם הברווזה, אבל לשים ברווזונת קטנה בתמונה? :)

פורסם
חוץ מלבכות כל היום שהיא מיררה לך את החיים, בוא תספר לנו ל מ ה היא מיררה לך את החיים.

להגיד שאונו עדיפה, או המיצובושה לאנסר העגלה שעכשיו יש לך, זה כמו להגיד שה3 עדיפה על רולס רויס פנטום. הודעות הזויות כמו תמיד!

 

חייך אל העולם ותפסיק להיות כלכך קטנוני!

 

מי שצריך לדעת, יודע.

ואם ברווזונות היו יודעות לחפש בפורום, הן היו מקבלות תשובות לשאלות. :wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
באמת כל הדברים שהצגת רציניים מאוד.

 

 

למכירה



מאזדה 3 שנת 2006

 

נמכרת עקב מעבר לרכב בעל 2 פנסי ערפל ואורות רוורס

 

 

:lol::lol:

 

אבל תכלס, הדברים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל.

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם
הכונה שלי היא ששלושת הרכבים מתומחרים בצורה שערורייתית וכל נסיון להוזיל אחד מהם גורם לשני האחרים להראות מגוחכים לחלוטין.

כמה מוכרים היום את הפנדה? 79? אז אם עכשיו הם מוכרים פונטו מאובזרת לעייפה ב 85 והמתחרים מציעים מתחרות עדיפות בהרבה בפחות כסף, מי בדיוק קונה פנדה?

אם הם יביאו פונטו זולה שתתחרה ב 206/קליאו (והם בהחלט יכולים להביא כזאת) וימכרו אותה ב 70-75 הם גם מחסלים את כל מכירת הפונטו האחרות וגם את הפנדה, אז ממה הם יחיו? ממכירות של לאנציה אפסילון?

אם סמל"ת רוצים להביא רכב זול בכדי להתחרות בזולות החדשות, לדעתי האישית האונו היא הבחירה המושלמת.

תודה על ההסבר

פורסם
?Is that a duck fight

 

 

Duck-fight is much better then a Cock-fight...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

באופן אישי, נראה לי ש ITS DUCK SEASON :twisted:

 

 

tumblr_leplr8IbQI1qf0i9eo1_500.gif

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בפיאט אונו מותקנת מערכת מיוחדת שאוספת מי גשם מתחת לכסא שליד הנהג כדי לקרר את רגלי מי שיושב שם.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
במאזדה ובהרבה מכוניות חדשות משום מה מייצרים את הדשבורד שמן במיוחד כדי שהוא יציק לנוסעים בברך:

9153783.png

לעומת זאת במכוניות הישנות יש המון מקום לרגליים.

6733389.png

 

 

אני חושב שזו הראיה הניצחת לכך שהגיע החופש הגדול, אבל א. הציור מדוייק וזה יפה. ב. זה נכון. אני נוסע הרבה בדיהטסו אפלאוז 91, והיא מרווחת לרגלים בצורה בלתי רגילה ביחס לכל רכב מודרני שאני מכיר.

 

אגב, בקשר לפנסי ערפל ומזדה 3: גיסי הגיע פעם לארץ ואחרי יומיים עם מזדה 3 החליט להחליף אותה כשהתירוץ היחיד שהוא מצא זה שהאור רוורס הימני לא עובד. נציג אלדן בשדה"ת ניסה להסביר לו אבל הרכב הוחלף בסוף (הוא נודניק לא קטן). דא"ג, אני חושב שהסיבה היא בעיקר ענייני תקינה. ישנן מדינות בהם אין צורך בפנסי ערפל, ובמסגרת התאמה לארץ, במקום להתקין פנס נפרד ומכוער כמו שעשו פעם (סובארו 80-84) פשוט מתקינים ע"ח אור רוורס.


×
×
  • תוכן חדש...