Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם!

 

אני קונה בזמן הקרוב רכב מאוד מיוחד ויחודי.

 

מכיוון שאני לא רוצה שיגנבו לי אותו תוך לילה, אשמח לשמוע איזה מערכות אזעקה / הגנה מותקנות אצלכם ברכב.

 

אם ייגנבו - הביטוח יישלם,כן... אבל לרכב יש ייחודיות סנטימנטלית חשובה לי מאוד.

 

אז מה אמצעי ההגנה בברכב שלכם???

 

 

 

נ.ב. - כמה עולה לשכור "שומר-עוזר רכב" כזה :lol::lol::lol: ?

http://www.youtube.com/watch?v=8avOiTUcD4Y&NR=1& דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
:twisted:
פורסם

אף אחד לא יגלה לך בפורום פתוח מה המערכות הגנה שיש לו ברכב, אני רק יכול לומר לך

ששום אמצעי לא ימנע את גניבת הרכב אם סומן, אלא רק יעכב את הגנבים, למספר חברים שלי

נגנבו סופות יקרות ומשופרות ושום מערכת הגנה לא עזרה להם,

 

אם זה רכב נדיר במחוזותינו הסבירות שיגנב היא נמוכה, היות ואין דרישה לחלקים שלו בארץ

כמו הדרישה לחלקים של סופות, מה גם שאני מבין שאם אתה שואל את זה בפורום כללי סביר להניח

שלא מדובר בטנדר או רכב שטח, כך שגם למבריחים מהמגזר הוא לא האופציה המועדפת,

 

 

 

מניסיון של כמה שנים, האמצעים הכי טובים זה ניתוק החוט מהכויל למפלג, (קח אותו איתך הבית בערב ותרכיב חזרה בבוקר)

מנעול הילוכים מרותך (ללא אופציה לפירוק ללא חיתוך דיסק) ומנעול הגה מקצועי, שים גם סנדל על הגלגל כמו ששמים לנגררים,

נכון שתהיה לך רבע שעה עבודה בבוקר לפני שבכלל תחשוב על להניע, אבל אם יש חשש מגניבה זה שווה את זה, כי הרבה

פעמים שגנב רואה רכב עם כ"כ הרבה הגנות מכאניות בולטות לרוב הוא יעבור לרכב הבא - אלא אם כן הרכב שלך סומן ואז

הם לא יעזבו אותך עד שיגננבו אותו,

 

בהצלחה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

קונדום.

 

 

 

 

אם אתה ממש דואג לרכב ויש לך חניה פרטית תתקין מצלמות ומצלמת דמה בולטת שתרתיע גנבים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

הכרתי בחור שהיה שומר על ה-205GTI שלו כמו על הילד שלו. אחת הדרכים היית בעזרת הפיכת מושב הנוסע למלונה של הפיטבול שלו.

בנוסף אני מכיר נהג מונית שמעגן את המונית שלו עם כבל ברזל.

במקרה הכי רע אני מציע שתשאיר פרטי התקשרות במידה והרכב נגנב והגנב ירצה לבקש כופר.

פורסם

הדבר הכי טוב והכי פשוט,אל תקנה רכב.

 

בישביל מה לקנות רכב כזה שלא תישן בלילה?

מה יותר חשוב לך הרכב או הבריאות?

 

קנה רכב שים קודנית מנעול הגה וסע לשלום תיהיה בריא..

אין הרבה ברירות אם נגזר שיגנבו אותו אז אין מה לעשות

:)
פורסם
קונדום.

 

 

 

 

אם אתה ממש דואג לרכב ויש לך חניה פרטית תתקין מצלמות ומצלמת דמה בולטת שתרתיע גנבים.

אוף איתך, גנבת לי את הבדיחה.

 

אבא שלי מחזיק לדרמן בג'יפ. אני מניח שאפשר לקרוא לזה סוג של אמצעי הגנה.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
הכרתי בחור שהיה שומר על ה-205GTI שלו כמו על הילד שלו. אחת הדרכים היית בעזרת הפיכת מושב הנוסע למלונה של הפיטבול שלו.

בנוסף אני מכיר נהג מונית שמעגן את המונית שלו עם כבל ברזל.

במקרה הכי רע אני מציע שתשאיר פרטי התקשרות במידה והרכב נגנב והגנב ירצה לבקש כופר.

 

כבל ברזל? אני בטוח שאם גנבים יראו את זה הם ידלגו הלאה לרכב הבא.

אני חושב שהפתרון האידיאלי הוא להכניס את המכונית לתוך חנייה פרטית שסגורה עם שער נעול וקודנית במכונית. לאלה שרוצים להשקיע קצת יותר ניתן למקם מצלמות שמכוונות לכיוון השער.

פורסם

אצלי יש רק אזעקה. :| ככה קניתי אותו

ומבחינתי האזעקה היא רק כדי לסגור את הרכב ולהרים את החלונות.. :p אם תיהיה אזעקה אני לא אשמע אותה בכל מקרה..

 

אני לא מתכוונת להשקיע בקודנית וכל מיני דברים כאלה.. אם ירצו לגנוב- יגנבו בכל מצב.

ולמרות שאני אוהבת את האוטו שלי ויש לי ערך אליו ורגש והכל ... יש ביטוח. יגנבו, נקנה אחר. [אני מקווה]

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

  1. קודן מעפן כי הביטוח דורש
  2. ביטוח מקיף
  3. הקדוש ברוך הוא

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

ההגנה הכי טובה היא רכב שהגנבים מפחדים להיתקע איתו בדרך...

 

וברצינות - קודנית היום אולי טובה למי שגר בבית פרטי נגד ה"דאבל". נד גנב רכב שיודע את העבודה היא לא ממש מועילה.

מנעולי הילוכים/הגה - לא ממש מועיל, חותכים את ההגה או מוט ההילוכים בחצי דקה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...