Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נכון. הרכבים אליהם התייחסתי לא גמורים בכלל. הם במצב כמו חדש.

 

אתה עמוס בדעות קדמות - אני מביא לך דוגמה של אקורד כמעט חדשה, יד ראשונה עם ק"מ נמוך, שלא נמכרת בקלות, ואתה עדיין לא מאמין.

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לקחת בחשבון אופל ווקטרה? מיצובישי גלאנט?

 

הווקטרה רכב מצוין, המון תמורה למחיר, מנוע אמין מאוד ממה שאני יודע.

 

הגאלנט אוהבת דלק...

 

דרך אגב מאותו האזור, מה עם אלרו? מנוע ה 2200 זה אותו אחד כמו של הוקטרה, ועוד רכב דומה יונדאי סונטה (יש לאחי 2001 רכב מעולה בשביל השנתון והמחיר, גם צריכת הדלק לא נוראה יחסית למה שאומרים עליה...), בתקציב שלך אתה יכול למצוא 2002 ואולי אפילו 2003 אם יהיה לך מזל שזה אחרי מתיחת פנים (יפה יותר לדעתי).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
שלום לכולם.

אני בעלים גאה של אלפה 166 שנת 2000 מנוע 3000 .

הרכב מאוד כייפי לנהיגה. מאוד מפנק. חזק כשצריך. ומאוד מעוצב לדעתי.

אין ברכב פוזה מיותרת שזה היה חשוב לי ברכישה.

אני קניתי את הרכב לפני כמעט שנה וטפו טפו הכל תקין. למעט ישור קו קטן בהתחלה הרכב מעולה.

ההוצאות אינן בשמיים. קניתי רכב מאוד שמור!!!

37000קניה1700טסט 1200טיפול1200צמיגים קדמיים.650כוון פרונט וגומיה1050מזגן350טרמוסטט540התקנה ומילוי גז320תושבת עליונה למנוע6610הוצאות שוטפות

אני לא עושה מקיף אז הביטוח חובה נהג יחיד 1300 ש"ח

וצד ג עוד כ 700 ש"ח כולל גרר וחלונות.

אני לא מזניח דבר והרכב מתוחזק ברמה גבוהה מאוד.

יש חלון אחד שהפסיק לרדת (אחורי) עדיין לא טיפלתי בזה.

 

אני חושב שבתקציב הזה היום הייתי נוסע על יונדאי גטס מודל 2005 אולי. אני מעדיף מכונית מנהלים אם הסמל הנכון בחרטום.

מה גם המושבים המפנקים הסאונד המדהים של המנוע. הסאונד שבוקע מ 8 רמקולים איכותיים.השקט שבשיוט של 120 קמ"ש וצפונה. ונגישות למהירות של 250 קמ"ש.

הבעיה היחידה ברכב שהוא אוהב דלק. הממוצע אצלי עומד על 1 ל 8 משולב.אבל אני עומד כל בוקר בפקק הארוך של כביש החוף.ונסיעה בתל-אביב.

אני מאוד מאוד נהנה מהרכב שלי!!!!

חכה לטיימינג (שעולה כמו החלפת מנוע ברכב נורמאלי), למשולשים, לגיר האוטומאטי שינפח את נשמתו מתי שהוא.

לא סתם אוטו שעלה 400K מוצע למכירה ב 30K ומתקשה להמכר.

 

שלא אובן לא נכון, 166 זה אוטו מדהים, יש לי כזה ואני מת עליו.

אבל הדבר האחרון שאפשר להגיד עליו זה שהאחזקה שלו סבירה.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
זה תלוי בנתונים של הרכב מה הוא נותן ברכב יכול להיות גמור ואז בטוח שאף אחד לא יקנה וחוץ מזה הונדה שומרת על שוק חזק מאוד זה אוטו אמין איכותי יש לו הרבה חלקים בארץ ויודעים לטפל בו זה כמו שתגיד לי שאני יקח אוטו נגיד אלפא ותגיד לי שיודעים לטפל בו בארץ

 

אין לי מושג מה אמרת במשפט הזה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
חכה לטיימינג (שעולה כמו החלפת מנוע ברכב נורמאלי), למשולשים, לגיר האוטומאטי שינפח את נשמתו מתי שהוא.

לא סתם אוטו שעלה 400K מוצע למכירה ב 30K ומתקשה להמכר.

 

שלא אובן לא נכון, 166 זה אוטו מדהים, יש לי כזה ואני מת עליו.

אבל הדבר האחרון שאפשר להגיד עליו זה שהאחזקה שלו סבירה.

 

שי

זניח.

 

אם נעשה חשבון מבחינה כלכלית בהשוואה למשפחטומטית 1600 חדשה אז נראה כי הפרשי ירידת הערך בלבד (כ 7 אש"ח שנתי) כל שנה מאפשרים לממן טיימינג, גיר וכו' כל שנה ושנה. (וזו הסיבה שכבר כתבתי לפני מספר הודעות כי כדי להחזיק רכב פאר מיושן יש להכין את עלות משפחטומטית חדשה) במקרה של הבחור הספציפי הזה, הייתי מציע לו לרדת בכלל מהרעיון.

 

בנוסף, זה גם עניין של מזל ומציאת רכב שתוחזק כראוי. הענתיקה בת ה 13 שלי (בסמלון) עולה פחות בתיקונים מאשר הסובארו אימפרזה בת ה 13 של אחי.

פורסם

אני מסכים, ולכן בין השאר, אני נוסע ב 166 ולא במזדה 3 2011.

אבל לומר שהאחזקה היא זולה זה לחטוא לאמת.

היא הגיונית ביחס לתמורה, להחזיק מכונית שכזו זה לא פחות יקר מלהחזיק משפחתית חדשה - הכל נכון.

 

ונכון שיש כאן משקל לא קטן למזל, העניין הוא שברכבים כאלו למזל משקל גבוה בהרבה, כי אם לא שיחק לך המזל והלך לך רכיב מרכזי - הנזק הכלכלי כבד מאוד.

 

אבל אנחנו סוטים מהשרשור המקורי.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

אני גם מסכים לחלוטין עם האבחנה שעדיף לנסוע ברכב מ"ליגה" יותר גבוהה אבל שנתון יותר נמוך מאשר רכב ב"ליגה" יותר נמוכה אבל חדש.



 

בכלל - אני חושב שלרכוש רכב חדש זה פשוט טמטום.

 

גם מאבד ערך במהירות של מטוס סילון בשנתיים הראשונות - כסף שלעולם לא יחזור, הרבה כסף שלעולם לא יחזור.

ובנוסף לכך מאמצע שנות ה90 ועד אמצע העשור האחרון רוב היצרנים הגיעו ברכבים שלהם לאיזשהו איזון של רמת אמינות מאוד גבוהה - היום באמת אין הצדקה אמיתית למחיר של טויוטות, המתחרות היפניות והקוריאניות שלהן וגם הגרמניות (ואלו שמבוססות עליהן) לא נופלות מהן במאומה וגם אם כן - זניח בניגוד לתמורה שמקבלים בדברים אחרים כמו נוחות למשל...

 

אחרי שיעורי בית באמת רבים אני הגעתי למסקנה שבשבילי, הסכום האידיאלי לרכישת רכב יעמוד על 40K עד 60K ולא יותר מזה.

 

אפשר למצוא דילים נהדרים בסכומים האלה גם אם מדובר ברכבים קטנים - סופר מיני וגם אם מדובר ברכבי משפחה גדולים (סדאן 2 ליטר) עד סלוניים.

 

אבל - אפשר גם למצוא רכבים טובים באיזור שבין 20-30 K רק שהחיפוש נהיה הרבה יותר מתיש כאן וקהל היעד לא יהיו מגרשי רכב למשל אלא רק שוק פרטי, אנשים שהרכב אצלם יד נמוכה ותחזקו אותו באהבה - אפשר למצוא ויש לא מעט כאלה בסופו של דבר.

 

אבל מה שפותח השרשיר חייב להבין זה שרכישת הרכב זה הדבר הכי קל, למרות החיפושים המייגעים - זה הדבר הכי קל.

 

----------- העקרון כאן הוא זהה לגחמת רבים נוספת - בית פרטי.

 

זו לא בעיה לקנות בית פרטי אם יש לך את הכסף - השאלה היא אם אתה יכול לעמוד לאורך שנים בארנונה ובשאר המיסים כמו גם לנקות אותו ולטפח אותו.

 

נקודה למחשבה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה כמו שתקנה רובר ,ואז ילך לך חלק ובארץ קשה להשיג חלקים. ובנתיים עד שאתה משיג חלק האוטו בבית יושב וצובר אבק.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

איך היונדאי סונטה - GL אוט' 2.0 שנת 2003 ,רציתי לדעת קצת פרטים עליה שוק, צריכת דלק, חלפים, רציתי לדעת גם עם היא מפוארת בגירסה הזאת.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

לאח שלי יש את הדגם של 2001, סה"כ רכב טוב, נוסע שקט וחלק, מרווח מאוד, גדול, לדעתי גם יפה ומרשים, כוח סביר ביחס לשנתון ולמנוע, הרכב סה"כ כבד בנסיעה אבל זה מראש לא רכב להשתולל איתו. צריכת דלק אצלו בעיר בערך 1/8 ומחוץ לעיר בסביבות ה 1/11. מ 2003 זה אחרי מתיחת הפנים שאני חושב שרק מוסיפה יופי, גם הגיר טיפטרוניק מתקדם יותר. לא יודע אם יש הבדלים במנוע ה 2 ליטר. אמינות סבירה. בסה"כ לדעתי במחיר שהן מוצעות מדובר בתמורה טובה לכסף, כמו אמריקאיות.

 

הדגם המפואר יותר הוא עם מנוע V6 2700 ולא נראה לי שיש הבדל במחיר אבל אני לא הייתי הולך על יונדאי עם מנוע V6, נראה לי פתח לצריכת דלק מטורפת.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

הדגמים של 2003 עד 2006 הם העתקת עיצוב של יגוואר S TYPE



 

בעיניי יונדאי עשו עבודה נהדרת בעיצוב החיצוני של הרכב.

 

הבעיה היא שמבפנים הרכב מאוד פשוט ולא מציע בעצם כמעט כלום חוץ מהסטנדרט.

 

הכסאות מאוד נוחים וכך גם השיוט של הרכב שסה"כ מיועד לשוק האמריקאי במקור.

 

לגבי צריכת הדלק - נהיגה מתונה לא אמורה להוביל אותך לצריכת דלק לא שפויה כפי שמייחסים לרכב הזה, כבר שמעתי סיפורים על 1:6 אבל מאנשים שבאמת הרכב הזה היה בבעלותם שמעתי משהו בין 1:8 ל1:12 בפועל.

 

בדגם של ה2700 סמ"ק הסבירות ל1:6 כבר יותר הגיונית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האם לרכב יש שוק טוב שאני יוכל למכור אותו בעוד שנה שנתיים במחיר טוב?

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

כן, יש לו שוק מצויין ולכן הוא נסחר באזור ה-30K ש"ח....

 

כבר כתבתי לך קודם, אם לרכב כלשהו היה שוק טוב, הוא לא היה מגיע לרמת התקציב שלך.

פורסם

תצא מהקבעון הזה של השוק כי זה לא שאתה קונה סונטה 2003 ב45 אלף ומוכר אותה אחרי שנה כמעט באותו המחיר



 

אתה קונה היום יונדאי סונטה 2003 באזור ה30 ואולי אפילו כבר פחות... ותמכור אותה כנראה בגרושים אבל זה כל העניין - קנית בגרושים מכרת בגרושים - צא מזה.

 

רכב נהדר סה"כ - אמין, יפה (בעיניי), נוח ומפנק וזול לתחזוקה - מה כבר יש כאן לשבור את הראש?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אוקיי, אז עכשיו יש לי שלושה אופציות .

1.הונדה אקורד.

2.ניסן מקסימה.

3.יונדאי סונטה.

איזה אוטו הכי טוב מבין השלושה?

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!


×
×
  • תוכן חדש...