Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול איך הניסאן מקסימה והשברולט אימפלה?

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה לי שאתה מנסה להגשים איזשהי "פנטזיה"- של נהיגה ברכב מנהלים מפנק

 

אבל לא באמת יש לך את הכלים לממש אותה....

 

אתה מדבר על שוק ואמינות- שני דברים שיהיה לך קשה מאוד למצוא כמו שאמרו לך,

תוסיף עילויות גבוהות של דלק, ביטוח, טיפולים- ותמצא שזה לא משתלם.

היה לי חבר שקנה בזמנו דייהו אספרו כי רצה להרגיש כמו ברכב מנהלים

תאמין לי שכשהוא היה נתקע בגשם עם רכב שלא מתניע הוא לא היה נראה בכלל כמו איזה מנהל..

 

תעשה כסף, תחסוך, ולך על רכב מפנק כשיהיו לך את האמצעים.

 

אולי אני טועה, תעשה מה שטוב לך, אבל זו דעתי לפחות.

פורסם

תשמע מה שאני מחפש זה אוטו מרווח מפנק לא כמו טויוטה קורולה מאזדה לאנטיס וכאלה יקרות בלי שום פינוק .

עם תשווה טויוטה קורולה ונגיד ניסן מקסימה תראה שהניסן מקסימה שזה אוטו אחד המצליחים של ניסן שזכה במנוע הכי טוב בציון 10 מתוך 10 תראה שהאוטו הרבה יותר נוח הרבה יותר מפנק ויותר זול

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

אני מציע לך לרדת מדרגה אחת ולהתמקד בסובארו B4 או 626 או אקורד שנת 00-01.

יש בלוח המודעות מודעה לB4 לבן שנראה עם נתונים טובים

אורן

פורסם
את האודי אינני יכול להחזיק מדובר בהחזקה יותר מידי יקרה והפורד מונדאו בכלל אין לא שוק לניסן למשל יש שוק לא כזה חזק אבל יש לה

 

חכה עד שתצטרך לתדלק ולתחזק את הרכב המנהלים. שוק תהיה הדאגה האחרונה שלך.

פורסם

הייתי אומר לך אלפא 156 מבלי לדעת יותר מידי על האוטו - אני בעצמי חושב לשדרג את הרכב הישן יותר של האשה לאלפא כזו - אבל ב2012 (אם כי האמריקאים מנבאים שסוף העולם יגיע ואנחנו נבנה תיבות נוח ענקיות כי קליפת הארץ תזוז - איזה סרט מפגר

:-P )

 

אבל באמת נראה שאתה מכוון יותר גבוה ממה שאתה יכול לטפס

 

אימפלה זה רכב מדהייים - מפנק שזה לא יאמן

 

אבל צריכת דלק של נגמ"ש ואמינות של חולה צרעת

 

אם כבר הייתי חושב על ביואיק לה סייבר.

 

אבל באמת אתה צריך לחשוב אולי על לרדת מרכב מנהלים לרכב משפחתי גדול ומפנק (שבארץ שלנו משום מה נחשבים לרכבי מנהלים) כמו מזדה 6 פרימיום, אוונסיס, B4, מקסימה, גאלאנט וכו' וכו'

 

אבל יש רכב אחד שעולה לי בראש שאולי שווה בדיקה - וולוו S70

 

הייתי ממליץ לך לבדוק יונאדי סונטה 2.5 ליטר - אמנם הדלק יהיה יקר אבל האחזקה תהיה זולה והאמינות גם כן ואתה יכול למצוא רכב עם אבזור ברמה מספקת מה גם שהרכב מיועד לשוק האמריקאי והוא נוח מאוד בהתחשב בכך שהוא קוראיני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני יכול להמליץ לך על הונדה אקורד 99-01 , נראה שהוא עונה לרוב הדרישות שלך

היו לנו 3 כאלה במשפחה, והם הראו אמינות טובה יחסית למכוניות בשנתונים האלה, וצריכת דלק לא כל כך גרוע (1 ל9.5 או 10)

פורסם
יש את הפורד מונדיאו 2002,רכב מאוד מפנק ,אבל אין לו שוק,המחיר בערך עונה לדרישות שלך.

+1

ממליץ בחום על דגמי טרום מתיחת הפנים(2002-2003)

 

נוחות טובה,מושבים פנטסטים,אחיזה טובה,התנהגות והגה רמה אחת מעל כל המנהלים בתקציב שציינת.(אגב בטופ גיר בזמנו היא עשתה היא עשתה תוצאה טובה יותר במסלול מסדרה 3)

גיר מעט איטי,צריכת דלק מעט פחות טובה מהמהמתחרות.

אחזקה סבירה,ביטוח זול,אמינות טובה.

 

אחרי 6 שנים אבא שלי עבר ל-b4 2006 ושוקל למכור אותה ולחזור למונדיאו.

 

רכב מעולה במחיר רצפה.

turboy

פורסם

לכל המגיבים ה"מנוסים" כאן מי ממכם באמת מחזיק רכב מסוג כזה?,

להחזיק רכב מנהלים ישן זה לא כזה סיפור,ויש שוק לרכבים הללו,אומנם לא כמו למאזדה 3 אבל בהחלט יש הרבה אנשים שצריכים רכב גדול(מהרבה סיבות) עם מנוע 2000 או יותר לשיוט נינוח.

בנוסף רכב מנהלים שטופל כיאה,יפגין אמינות טובה,צריכת הדלק במכוניות המודרניות הללו אינה קטסטרופלית,אני משאר שתוציא עוד 15-20% אחוז יותר על דלק מחברך במשפחטומטית 1600.

חלפים -מרמה של מעט יותר יקר מרכב פשוט ועד לשלם כפול במחיר.

ביטוח-אך ורק חובה.

Porsche 944 turbo

פורסם

אני דיי התלהבתי מהC5 הצורה החדשה אבל הוא יקר

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם
c5 שנת 2003 חבילת PKמפוארת, 118K, מטופלת שמורה ויחסית אמינה.

מפנקת מאוד מאוד :)

מחירון 27,300

 

שווה לא?

לא שווה ראיתי שנת 2004 עם 94,000ק"מ ב25,000ש"ח

האם זה שווה?

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

דווקא אני חושב שקסדוס או אימפלה נראות מצויין עם ניאונים כחולים מתחת לרכב,

אנטנת כריש א-לה ב.מ.וו על הגג, אנג'ל אייז מקדימה , וספויילר של EVO על התחת, לא?:lol:

 

או במילים אחרות, שיש לך כסף לגרעינים, אל תקנה סושי בזול, אחרת הוא יגרום לך לשלשל שלא תאמין.....

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011


×
×
  • תוכן חדש...