Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם התנהלות נכונה, הרווח לא יהיה הרבה יותר קטן. האמת שזו טחינת מים, ללא ידיעת הסכום הדרוש, לכן אין טעם להרחיב בנושא.

 

ברווז,

 

האם ניסית להעזר בבנק?

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בנק זה יצור מאוד שמרן ופחדן. הוא לא ייתן כסף בלי ביטחונות מתאימים ופיתוח זה לא ביטחון לכלום.

 

לגבי משקיע, כגודל הסיכון כך גודל הנתח שהמשקיע ידרוש תמורת ההשקעה. גם משקיעים רוצים לישון בשקט וסיכון עולה כסף.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש מאכרים אבל השיטה היותר טובה היא דרך אנשים שעוסקים בתחוםץ

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מסכים עם הנאמר, אך עדיין עדיף לפנות בראש ובראשונה לבנק, ורק אחרי זה, לחשוב על אלטרנטיבות אחרות.

 

הסיכויים עם הבנקים, במיוחד היום, הם כמעט אפסיים, אך עדיין אסור לשלול אותם.

פורסם
שום דבר לא עוצר יזם אמיתי :).

 

תשחק אותה.

תודה על הצבעת האמון!8)

ברווז, אתה פשוט צריך משקיע שמאמין במוצר שלך ויסכים להיכנס כשותף (לא הלוואה אלא מכירת חלק מהזכויות העתידיות. נכון שהרווח יהיה הרבה יותר קטן אבל גם הסיכון).

הנקודה היא אחרת-לא פיננסית:מדובר עליי ועל שותף (שהוא במיקרה חברי הטוב ביותר מזה כ-15 שנה).

אני מכיר אותו והוא מכיר אותי, "שנינו יודעים עם מי יש לנו עסק", ושנינו משלימים מבחינת התכונות והידע אחד את השני.

להכניס למשוואה גורם אינטרסנט ש"לך תדע מה הוא ירצה לעשות ואיך", לא ממש מתאים לנו. הסיכוי שנידפק, גדול מדיי.

ברווז,

 

האם ניסית להעזר בבנק?

התעניינתי, ובזה זה נגמר- התנאים שהבנק מציב הם בלתי אפשריים עבורנו.

ואיך מגיעים למשקיעים כאלה?

זה דווקא לא הבעייה כלל... תגגל "איינג'ל" למשל. לא, לא זה מבאפי.:lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ם ככה אין לכם ברירה אלא להמר על רכושכם הדל בתקווה שהוא לא יגמר לפני האקזיט מהפרוייקט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • אחראי פורום
פורסם

הנקודה היא אחרת-לא פיננסית:מדובר עליי ועל שותף (שהוא במיקרה חברי הטוב ביותר מזה כ-15 שנה).

אני מכיר אותו והוא מכיר אותי, "שנינו יודעים עם מי יש לנו עסק", ושנינו משלימים מבחינת התכונות והידע אחד את השני.

להכניס למשוואה גורם אינטרסנט ש"לך תדע מה הוא ירצה לעשות ואיך", לא ממש מתאים לנו. הסיכוי שנידפק, גדול מדיי.

 

זאת גישה מוטעית ליזם. לכל יזם - בלי קשר לכמה מוכשר הוא - אין סיכוי אמיתי להתקדם מבלי להישען ולשתף בעלי ממון ולחלק אחוזים וחלקי שליטה בפרוייקט. כל המשקיעים שאני מכיר הם "שקטים" שמתערבים אך ורק בהחלטות ניהוליות וכספיות ברמת דירקטוריון ולא מתערבים במהלך הפיתוח, פשוט כי אין להם כלים לשפוט מקצועית את הנעשה בחברה (אך הם מספיק חדים ומעורבים כדי לזהות ביזבוז זמן וכסף, זה ממש לא רק כספומט). האינטרס שלו זהה לשלכם - לעשות כסף.

ברמות של פרוייקט שמבשיל לסטארטאפ, אין סיכוי להתפתח אחרת.

נסה להתקבל לחממה (בחממה שהחברה שהייתי שותף בה הייתה, מחפשים פרוייקטים כל הזמן),

הסכום לא עצום אבל נותן דחיפה וגם מגרה משקיעים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אפשר לדעת מה סכום ההשקעה אותו אתם צריכים?

אפשר.

לרעיון שאני חושב שהוא פושר אך עם סיכויי הצלחה סבירים עד טובים, והשותף משוכנע שזה רעיון מעולה עד אדיר, 100K. זה הרעיון השני שאני מנסה להרים בשנתיים האחרונות.

לרעיון הראשון, שנפל ב-2009, זה כבר קצת יותר כבד- אבל רעיון עם סיכויי הצלחה גבוהים ביותר, בהשקעה גדולה בהתאם, קרוב ל-500K (שלצערי ניזנח, מאותם סיבות שהרעיון האחרון נפל- אם אין כסף, אסור לבקש הלוואה, מסתבר:shock: ).

זאת גישה מוטעית ליזם. לכל יזם - בלי קשר לכמה מוכשר הוא - אין סיכוי אמיתי להתקדם מבלי להישען ולשתף בעלי ממון ולחלק אחוזים וחלקי שליטה בפרוייקט. כל המשקיעים שאני מכיר הם "שקטים" שמתערבים אך ורק בהחלטות ניהוליות וכספיות ברמת דירקטוריון ולא מתערבים במהלך הפיתוח, פשוט כי אין להם כלים לשפוט מקצועית את הנעשה בחברה (אך הם מספיק חדים ומעורבים כדי לזהות ביזבוז זמן וכסף, זה ממש לא רק כספומט). האינטרס שלו זהה לשלכם - לעשות כסף.

 

נשאלת השאלה, כמה משקיעים אתה מכיר, והאם אתה יכול לקשר אותי איתם (אמר הברווז, ספק בבדיחות הדעת, ספק ברצינות, בסגנון העופייני לו, ושגיאת הכתיב מכוונת)?...

 

ברמות של פרוייקט שמבשיל לסטארטאפ, אין סיכוי להתפתח אחרת.

נסה להתקבל לחממה (בחממה שהחברה שהייתי שותף בה הייתה, מחפשים פרוייקטים כל הזמן),

הסכום לא עצום אבל נותן דחיפה וגם מגרה משקיעים.

לא מדובר על סטארטאפ במובן ההייטקי של המילה, אלא במובן של "ההתחלה שלי כעצמאי".

האם יש חממות שמתאימות לדברים שאינם הייטק? ואנא פרט מהי "חממה" שכזו? כי אני לא מכיר את הנושא.

 

 

שאלה אחת אחרונה ברשותכם. אני יודע, קצת הזוייה, אבל זה בדיוק הרעיון:

-איך אני יוצר קשר, ועם מי, בכדי להתקבל לעבודה בתקשורת, עדיף ב"דסק הקריאטיבי"? חוששני שזה תפור עליי:lol:

מעולם לא יצא לי לראות מודעת דרושים לחברות פירסום. אני מניח שהיא תהייה מאד מאד מושקעת...:lol: :lol: :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • אחראי פורום
פורסם

הסכומים שכתבת הם בשקלים?

אתה יותר ממוזמן לשתף אותי ברעיון, כמובן תחת הסכם סודיות, או לספר בכלליות באיזה תחום הוא ואם הוא מתאים - ננסה להתקדם.

בכלליות, התחום בו אני עובד עם אותם יזמים הוא הרפואי ודי דבקים בו.

 

חממה היא כשמה כן היא - גוף עם דירקטוריון ובעלי מקצוע בהרבה תחומים (הנדסיים ברובם, אנשי רגולציה, כספים וכו'),

שמגייסת חברות עם רעיון שנראה להם בר הצלחה, משקיעה כספים ואת אותם אנשי מקצוע כדי לעזור לחברה לפתח את הרעיון.

בתמורה, כמובן, הם שותפים ברעיון. בכמה? נתון לא קבוע. תלוי בכמה השקעה מדובר למשל, ועוד כמה פאקטורים.

כמובן שלא כולם הייטקיים. נכון שזה הרבה יותר סקסי ומוכר, אבל למשל השותפות האחרונה שלי התבססה על low tech ובכ"ז

עשתה בלאגן חיובי בעולם הכירורגיה.

 

אגב, לגבי ה"גישה מוטעית ליזם", אפשר להוסיף יזם/בעל רעיון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אכן, בשקלים.

לרעיון אין שום קשר לעולם הרפואה, מצד שני-להבנתי וזיכרוני, גם לניקוב ניילונים אין כל כך קשר לזה... מצאת בסוף את המקבים ההם?

 

לקחתי את ההזמנה שלך לתשומת ליבי. אדבר עם השותף ונראה מה ילד יום. ייקח קצת זמן, HOWEVER- נדבר בפרטי בקרוב. תודה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • אחראי פורום
פורסם

אוהו, כמה שיש קשר בין השניים :wink: הייתי מפרט אבל זה לא מוצר שלי.

מצאתי מקב בבורג המפרץ. המצחיקים האלה אומרים לי שאין להם אותו אפילו בקטלוג,

שבוע אח"כ אני שם למשהו אחר - מקב 2 מ"מ נח לו על הוו.

דבר איתי כשיתפתחו דברים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ברווז, לפי מה שאתה מתאר החממה בתפן (של סטף) יכולה להתאים לך. צור איתם קשר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...