Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נכון, אבל זה גם לא מיליון, שזהו סכום הרבה יותר משמעותי ( פי 10 :)).

 

זהו סכום מצויין בשביל לקחת הלוואה בבנק, לטעמי. הריבית לא אמורה להיות גבוהה.

פורסם

פריים +1 עד פריים +3, בהתאם לכשר המיקוח שלך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לכל מי שטוען שאני עושה מעט מדיי, ייתכן ואתם צודקים.

אך כמו שאמרתי, יש דבר מה בתהליכים "מאחורי הקלעים".

היום קיבלתי תשובה לאקונית מקרן כלשהי לעידוד יזמות, שהנוסח שלה אומר ש"אין לך מספיק כסף, אז לא נוכל לתת לך כסף". כמובן, לא במילים אלו, אבל עדיין, מעצבן טילים.

כאילו, מה, אם היה לי מספיק כסף, הייתי פונה אליכם?!:brickwall:

כבר מתחיל להתייאש:cry:

 

תודה על הצבעת האמון!8)

 

הנקודה היא אחרת-לא פיננסית:מדובר עליי ועל שותף (שהוא במיקרה חברי הטוב ביותר מזה כ-15 שנה).

אני מכיר אותו והוא מכיר אותי, "שנינו יודעים עם מי יש לנו עסק", ושנינו משלימים מבחינת התכונות והידע אחד את השני.

להכניס למשוואה גורם אינטרסנט ש"לך תדע מה הוא ירצה לעשות ואיך", לא ממש מתאים לנו. הסיכוי שנידפק, גדול מדיי.

 

התעניינתי, ובזה זה נגמר- התנאים שהבנק מציב הם בלתי אפשריים עבורנו.

 

זה דווקא לא הבעייה כלל... תגגל "איינג'ל" למשל. לא, לא זה מבאפי.:lol:

 

אפשר.

לרעיון שאני חושב שהוא פושר אך עם סיכויי הצלחה סבירים עד טובים, והשותף משוכנע שזה רעיון מעולה עד אדיר, 100K. זה הרעיון השני שאני מנסה להרים בשנתיים האחרונות.

לרעיון הראשון, שנפל ב-2009, זה כבר קצת יותר כבד- אבל רעיון עם סיכויי הצלחה גבוהים ביותר, בהשקעה גדולה בהתאם, קרוב ל-500K (שלצערי ניזנח, מאותם סיבות שהרעיון האחרון נפל- אם אין כסף, אסור לבקש הלוואה, מסתבר:shock: ).

 

לא מדובר על סטארטאפ במובן ההייטקי של המילה, אלא במובן של "ההתחלה שלי כעצמאי".

האם יש חממות שמתאימות לדברים שאינם הייטק? ואנא פרט מהי "חממה" שכזו? כי אני לא מכיר את הנושא.

 

 

שאלה אחת אחרונה ברשותכם. אני יודע, קצת הזוייה, אבל זה בדיוק הרעיון:

-איך אני יוצר קשר, ועם מי, בכדי להתקבל לעבודה בתקשורת, עדיף ב"דסק הקריאטיבי"? חוששני שזה תפור עליי:lol:

מעולם לא יצא לי לראות מודעת דרושים לחברות פירסום. אני מניח שהיא תהייה מאד מאד מושקעת...:lol: :lol: :lol:

 

בוא נגדל ביחד.

 

יש לכם רעיון שעלות פיתוחו 100K

 

קרן כמו שפנית אליה רוצה שתביא בד"כ 30% הון עצמי ו 70% היא מוכנה להלוות.

 

כלומר אתה זקוק ל 30 אלף ש"ח = 15 אתה 15 שותפך. נו לא תמצא בני משפחה להרים את הסכום הזה.

 

בנק נותן כסף למי שיכול להוכיח לבנק באותות ובמופתים שהוא לא צריך את הכסף שלו, ולבנק יש גם תכונה נבזית שהוא נותן לך מטריה בקיץ ודורש אותה חזרה בחורף.

 

אחד היתרונות במשקיע פיננסי , הוא הצורך להיות מסודרים מבחינה כספית לא בזבזנים , חסרונו ברור.

 

אבל לפעמים עדיף שחלקך יהיה 30% בעוגה גדולה מאשר 50% בעוגה קטנטנה.

תחושתי בסוף יצא ממך משהו בתנאי....

 

שתתחיל להאמין בעצמך.

 

להסתדר עם מה שיש", זה אפשרי, רק אם "יש" משהו שאפשר להסתדר איתו. תראה כמה קריאטיזי אתה יכול להיות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בוא נגדל ביחד.

 

יש לכם רעיון שעלות פיתוחו 100K

 

רעיון לעסק, לא למוצר, אני חושב שכדאי שאדגיש את זה, זה הבדל דיי משמעותי.

 

קרן כמו שפנית אליה רוצה שתביא בד"כ 30% הון עצמי ו 70% היא מוכנה להלוות.

 

כלומר אתה זקוק ל 30 אלף ש"ח = 15 אתה 15 שותפך. נו לא תמצא בני משפחה להרים את הסכום הזה.

 

אם היו לי בני משפחה שסכום כזה נמצא זמין אצלהם, זה היה טוב :shock: לא סתם להודעותיי יש "טעם" מתוסכל. המחשבה העיקרית היא, למשכן את המכונית שלי (מחירון הרבה מעל הנדרש, אבל זקוק לה לטובת העסק), אבל זה לא תופס כל כך משום מה. גם למכור את הרכב לא יבטיח שום דבר, והעסק יצטרך להתמודד עם רכב אחד פחות, והרכב השני ישן ועשוי למצוא עצמו יותר זמן במוסכים מאשר בעבודה.

 

בנק נותן כסף למי שיכול להוכיח לבנק באותות ובמופתים שהוא לא צריך את הכסף שלו, ולבנק יש גם תכונה נבזית שהוא נותן לך מטריה בקיץ ודורש אותה חזרה בחורף.

 

אם לא הייתי צריך את הכסף שלו- למה לפנות אליו? מה הקטע פה, אני בחיים לא אבין.

כששני אנשים בגיל הנכון (מבוגרים מספיק בשביל חכמת חיים, צעירים מספיק בשביל המון המון אנרגיות) באים לגוף פיננסי, עם תכנית מבושלת והגיונית, לא משהו חפיף, ועם הסכום ההתחלתי הנדרש, למה לנפנף אותם?! התקווה היא שיום יבוא ואני אמצע עצמי במקום שאני אוכל לקחת סיכונים שכאלה במימון אנשים במצב שלי היום.

 

אחד היתרונות במשקיע פיננסי , הוא הצורך להיות מסודרים מבחינה כספית לא בזבזנים , חסרונו ברור.

 

זה צורך בסיסי-בסיסי-בסיסי לחיים, ולא רק לעסק. אתה מדבר עם בחור שמסוגל לתכנן עצמו "על הגרוש", עם סטיית תקן של 2% (תמיד יש הפתעות), וכך התנהלתי כל השנים-חשבון הבנק היה בפלוס מאז שהקמתי אותו ועד 2008 (המאזדיינת הארורה הזו...). ואפילו חזר לפלוס לתקופה קצרה (עד שהחלפתי את המאזדיינת הארורה הזו...), שזה דבר שמאד קשה לעשות.

השותף, גם הוא מתוכנן היטב. כשאין הרבה, מה שיש צריך להספיק להמון זמן.

 

אבל לפעמים עדיף שחלקך יהיה 30% בעוגה גדולה מאשר 50% בעוגה קטנטנה.

תחושתי בסוף יצא ממך משהו בתנאי....

 

שתתחיל להאמין בעצמך.

 

להסתדר עם מה שיש", זה אפשרי, רק אם "יש" משהו שאפשר להסתדר איתו. תראה כמה קריאטיזי אתה יכול להיות

 

"קריאטיזי"?...:| מה?

להאמין בעצמי, אני מאמין. זו הסביבה שכל פעם מאכזבת אותי.

אם היה את הכסף הנדרש להקמת פטנט, רק אחד מתוך 3 שעלו לי במשך השנים, הייתי מסודר היום טוב.

אם לא הייתי מקבל סירוב מהקרן בפעם הראשונה שפניתי אליה, היום הייתי כבר מסודר "כבד". ועם מספיק כסף בשביל הפטנטים...

הסירוב השני כבר היה קשה נפשית.

לדעת שאתה עושה המון מאמצים, יושב ודוגר עד שבוקע משהו, ובסוף לגלות שמה שבקע, זה בכלל שלך, זה כואב.

אם הייתי גר באיזור המרכז (מצבי היה גרוע בהרבה עקב היוקר המטורף שם), לפחות אולי הייתי מצליח לעשות משהו עם עצמי, "מתגלה" בטעות או משהו, לא יודע.

חיפה? יושנת מדיי בשביל לשים עליך קצוץ, ולא קורה פה שום דבר "מעניין" או בעל אפשרות התקדמות, בשום אפיק שאני יכול להיות טוב בו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
פריים +1 עד פריים +3, בהתאם לכשר המיקוח שלך.

 

אם אתה חבר מגזר או סתם מועדון HOT נגיד, אפשר גם פריים-0.7%.

משכנתא זה קל

פורסם

כל אחד חושב, שיש לו מלא רעיונות זהב וחוסר כסף הוא הגורם ה*יחידי* לאי-הצלחתו של המוצר/שירות.

 

אתה יודע מה ? ננסה לזרום עם זה: כל מה שאתה צריך כדי להצליח, הוא להשיג 100K. אם אתה באמת מאמין ברעיון שלך וארוסתך (?), מוכנה ללכת איתך עד הסוף. תעבדו שנה-שנתיים קשה ותחיו בצמצום. כאן כבר חוזק האופי שלך בא לידי ביטוי.

 

אם אני אאמין במוצר שלי ובעיקר אאמין בעצמי, אהיה מוכן לאכול לחם במשך כמה שנים וללכת ברגל/לנסוע באוטובוסים לכל מקום שאחפוץ בו, ע"מ לחסוך לסכום אותו אני צריך.

 

לא חסרים יזמים, שהממון לא היה מצוי ברשותם והם נאלצו למכור את כל רכושיהם ולחיות ברף מאוד נמוך, אבל כל זה לא היה אכפת להם, כיוון שהם האמינו בעצמם.

 

בשורה התחתונה: 100K זוהי לא משכורת חודשית אצל הרבה אנשים, אבל זהו גם איננו סכום חלומי, אשר אנחנו לא מסוגלים להגיע אליו.

פורסם

ברוווז

 

קריאטיבי

 

תינוק עד שלומד ללכת נופל מאה פעם , קם ונופל עד שהולך

 

קרא כאן תבין למה הבנקים סקפטיים

 

http://www.reader.co.il/article/2221/%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%A2-%D7%91%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%9D-%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D

 

מאזדיינת שווה X תמכור אותה תקנה משהו ישן יותר אבל שמור ואל תגיד ישר שאין , יש.

 

בתקווה שהעסק יאפשר אח"כ לקנות משהו גוטה גוטה.

 

לנצליח בחיפה יותר קל כיוון שהתחרות יותר קטנה ופחות אגרסיבית מאשר באיזור המרכז.

 

ותפסיק לחפש תירוצים למה ולמה ולמה,

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כל אחד חושב, שיש לו מלא רעיונות זהב וחוסר כסף הוא הגורם ה*יחידי* לאי-הצלחתו של המוצר/שירות.

 

אתה יודע מה ? ננסה לזרום עם זה: כל מה שאתה צריך כדי להצליח, הוא להשיג 100K. אם אתה באמת מאמין ברעיון שלך וארוסתך (?), מוכנה ללכת איתך עד הסוף. תעבדו שנה-שנתיים קשה ותחיו בצמצום. כאן כבר חוזק האופי שלך בא לידי ביטוי.

 

הרשה לי לשאול אותך שאלה- מה יישתנה?... :lol: זו עיקר הבעייה, יש רק דבר אחד שניתן לצמצם בו- הרכב. ראה בהמשך.

 

אם אני אאמין במוצר שלי ובעיקר אאמין בעצמי, אהיה מוכן לאכול לחם במשך כמה שנים וללכת ברגל/לנסוע באוטובוסים לכל מקום שאחפוץ בו, ע"מ לחסוך לסכום אותו אני צריך.

 

מוכן גם מוכן. זה לא שונה בהרבה ממה שקורה היום, ההבדל הוא: הרכב דרוש לרעיון העיסקי. ורכב שמתקלקל הוא לא רק הוצאה אלא גם חוסר בהכנסות, דהיינו הוצאה כפולה. לכן אני לא מעוניין לשנמך, שזו הברירה היחידה שעל הפרק.

 

לא חסרים יזמים, שהממון לא היה מצוי ברשותם והם נאלצו למכור את כל רכושיהם ולחיות ברף מאוד נמוך, אבל כל זה לא היה אכפת להם, כיוון שהם האמינו בעצמם.

 

בשורה התחתונה: 100K זוהי לא משכורת חודשית אצל הרבה אנשים, אבל זהו גם איננו סכום חלומי, אשר אנחנו לא מסוגלים להגיע אליו.

 

על הפרק ניסיון נוסף, או שניים, או 7. לא מוצו האפשרויות לקבלת אותם 100K נחשקים. רק ביאסו אותי, ולא מבין למה זה קרה.

 

ברוווז

 

קריאטיבי

 

תיארתי לעצמי- זו הייתה שאלה רטורית- פשוט העלית לי חיוך על הפרצוף :-D

 

תינוק עד שלומד ללכת נופל מאה פעם , קם ונופל עד שהולך

 

קרא כאן תבין למה הבנקים סקפטיים

 

http://www.reader.co.il/article/2221/%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%A2-%D7%91%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%9D-%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D

 

מאזדיינת שווה X תמכור אותה תקנה משהו ישן יותר אבל שמור ואל תגיד ישר שאין , יש.

 

שוב- דרוש רכב עובד לרעיון העסקי. אין בעייה לשנמך, רק שכמו שאמרתי, רכב שמתקלקל הינו הוצאה+אובדן הכנסה.

 

בתקווה שהעסק יאפשר אח"כ לקנות משהו גוטה גוטה.

 

לנצליח בחיפה יותר קל כיוון שהתחרות יותר קטנה ופחות אגרסיבית מאשר באיזור המרכז.

 

ותפסיק לחפש תירוצים למה ולמה ולמה,

אין יותר תירוצים. נגמרו לי. לא קניתי מספיק, כי השעון לא העיר אותי, ובגלל שאיחרתי הייתי צריך להשלים את השעות והשוק נסגר.

התחלתי לחשוב ברצינות על הסבה מקצועית, ועוד כמה וכמה רעיונות, משוגעים יותר ופחות.

מישהו יודע איך ניתן למצוא עבודה בדיבוב(שאלה רצינית)?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שוק הדיבוב בארץ הוא קטן עד זעיר, מדובבים פה רק סרטי/סדרות ילדים,

בניגוד לכמה ארצות שבהן מדובבים את כל הסרטים והתוכניות שאי פעם יצאו לאוויר העולם...

 

אם באמת משעמם לך, פתח "דפי זהב" ופנה לכל חברות הדיבוב שיש (אין הרבה).

הרוב המוחלט של המדובבים המבוגרים הם שחקני תיאטרון במקצועם,

שבשבילם זה בסך הכול עוד קצת כסף מהצד. אני לא יודע איך זה עובד

אצל מדובבים-ילדים, אבל בשבילך זה כנראה לא רלוונטי.

 

בשורה התחתונה, אף אחד בארץ לא מתפרנס מזה במשרה מלאה. אולי רבע, במקרה הטוב.

 

בקיצור (2):

אם אתה באמת רציני, תזיז את הישבן, תגביל את הגלישה בפורום לפעמיים בשבוע,

ולך ללמוד תכנות או מסדי נתונים או רשתות או כל דבר דומה שיש לו ביקוש ועתיד.

עד אז אתה סתם ממלא דפים בפורום

(שזה נחמד ומשעשע את כולנו, אבל לא ממש בונה לך עתיד).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ברווז

אם מדובר על עסק התמונה קצת שונה. קודם כל מכינים תכנית עסקית שתגדיר מה אתם הולכים לעשות, מתי וכמה כסף אמור להיכנס ואיך מחזירים את החובות וגם מתקיימים.

 

את ההון העצמי משיגים או עפ ידי מימוש נכסים או על ידי משכונם כביטחונות להלוואה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
שוק הדיבוב בארץ הוא קטן עד זעיר, מדובבים פה רק סרטי/סדרות ילדים,

בניגוד לכמה ארצות שבהן מדובבים את כל הסרטים והתוכניות שאי פעם יצאו לאוויר העולם...

 

אם באמת משעמם לך, פתח "דפי זהב" ופנה לכל חברות הדיבוב שיש (אין הרבה).

הרוב המוחלט של המדובבים המבוגרים הם שחקני תיאטרון במקצועם,

שבשבילם זה בסך הכול עוד קצת כסף מהצד. אני לא יודע איך זה עובד

אצל מדובבים-ילדים, אבל בשבילך זה כנראה לא רלוונטי.

 

בשורה התחתונה, אף אחד בארץ לא מתפרנס מזה במשרה מלאה. אולי רבע, במקרה הטוב.

 

וואלה? :shock: איזה בעסה.

 

בקיצור (2):

אם אתה באמת רציני, תזיז את הישבן, תגביל את הגלישה בפורום לפעמיים בשבוע,

ולך ללמוד תכנות או מסדי נתונים או רשתות או כל דבר דומה שיש לו ביקוש ועתיד.

עד אז אתה סתם ממלא דפים בפורום

(שזה נחמד ומשעשע את כולנו, אבל לא ממש בונה לך עתיד).

אולי באמת הגיע הזמן.

ברווז

אם מדובר על עסק התמונה קצת שונה. קודם כל מכינים תכנית עסקית שתגדיר מה אתם הולכים לעשות, מתי וכמה כסף אמור להיכנס ואיך מחזירים את החובות וגם מתקיימים.

 

את ההון העצמי משיגים או עפ ידי מימוש נכסים או על ידי משכונם כביטחונות להלוואה.

תכנית (מפורטת) = יש.

תחזית שנה ראשונה ושנייה, יש.

מימוש נכסים (שיעבוד הרכב)= מוכן ומזומן.

"קונים" שיתנו הלוואה? -לך חפש.:?

את שיעורי הבית הכנתי עם השותף בצורה מעולה, כך ששנינו יודעים למה בדיוק אנו נכנסים, איפה יש בעיות אפשריות, איך שורדים ומה עושים למיזעור נזקים, ועל מה כל אחד אחראי בסופו של דבר, על סמך היכולות החזקות שלנו.

ונאדה. לא עזר...

אבל השמנה עוד לא שרה (טוב, אולי כן, אבל אני כבר לא שומע אותה).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

קרן כמו שפנית אליה רוצה שתביא בד"כ 30% הון עצמי ו 70% היא מוכנה להלוות.

 

כלומר אתה זקוק ל 30 אלף ש"ח = 15 אתה 15 שותפך. נו לא תמצא בני משפחה להרים את הסכום הזה.

 

אם היו לי בני משפחה שסכום כזה נמצא זמין אצלהם, זה היה טוב :shock: לא סתם להודעותיי יש "טעם" מתוסכל. המחשבה העיקרית היא, למשכן את המכונית שלי (מחירון הרבה מעל הנדרש, אבל זקוק לה לטובת העסק), אבל זה לא תופס כל כך משום מה. גם למכור את הרכב לא יבטיח שום דבר, והעסק יצטרך להתמודד עם רכב אחד פחות, והרכב השני ישן ועשוי למצוא עצמו יותר זמן במוסכים מאשר בעבודה.

 

בוא נגיד שמאזדיינת שווה 50 אלף ש"ח. נמכרה!!

 

הולכים לקיה / שברולט / השד יודע מי ,ורוכשים דנדשה בערך ב 60 אלף והיבואנים מוכנים לתת 50 אלף ללא ריבית והצמדה לפרעון לכמה שנים.

 

רכב יש? יש!! אחריות יש ? יש!!, כסף בכיס יש ? יש!!! כמה? 40 אלף ש"ח .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם אתה והחבר/ שותף העתידי שניכם אנשים עובדים, לא צריכה להיות לשניכם שום בעיה לקבל מהבנק הלוואה של 15K ש"ח (כל אחד).

 

קחו את ה 30K האלה, פתח חשבון הלוואה לקרן, שים להם 30K, הם ישימו לך עוד 70K והנה יש 100K ש"ח.

 

גם אם העסק נפל בצורה קולסאלית, החזר של 50K ש"ח פרוש לאורך כמה שנים זה עסק מעצבן אבל בטח לא משהוא שממוטט תא משפחתי.

 

אם לדעתך, לדעת חברך ולדעת מבקר חיצוני רציני העסק הזה עם פוטנציאל עיסקי רציני, תוך שבוע אתה מרים את הסכום הזה בלי שום בעיה ובלי שום טובות.

 

חבר שלי היה סוכן מכירות של חברה ידועה בתחום המזון לבע"ח, שוטט בחיפה בדרך לאיזה חנות שקונה ממנו, ראה חנות במיקום פריים להשכרה, תוך שבועיים הוא כבר העמיד חנות עובדת לבע"ח בהשקעה של 150K ש"ח בלי שהיה לו שקל שחוק לרפואה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
על הפרק ניסיון נוסף, או שניים, או 7. לא מוצו האפשרויות לקבלת אותם 100K נחשקים. רק ביאסו אותי, ולא מבין למה זה קרה.

....

התחלתי לחשוב ברצינות על הסבה מקצועית, ועוד כמה וכמה רעיונות, משוגעים יותר ופחות.

מישהו יודע איך ניתן למצוא עבודה בדיבוב(שאלה רצינית)?

 

על כל 1000 יוזמות עם רעיון טוב רק 1 (או פחות) מצליחים.

לפעמים צריך להתפשר (כפי שכולנו עושים) על משהו שלא ילהיב אותך כמו דיבוב, אבל שבו תוכל להתפרנס כראוי ליכולת שלך , תחסוך קצת ואז תוכל להשקיע ביוזמה.

הציעו לך קודם בתור בעל נטיה למחשבים ושליטה באנגלית לנסות את הקצה הנמוך של ההיטק (כמו תמיכה) , אבל לא התיחסת ולעומת זאת התחלת לדבר על דיבוב.

 

סלח לי אבל זה נראה שאתה מחפש להכשיל את עצמך.

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...