Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע מה איתך, ברווז, אבל הודעות כמו של חברנו, יהודה, רק דוחפות אותי קדימה ולא נותנות לי לעצור.

 

אני אכתוב זאת בפעם המי יודע כמה, אם אתה כ"כ בטוח שתוכנית שלך, אז 100K הם כמו העשר אגורות, שנמצאות במגירה של המפתחות.

 

נ.ב

 

יהודה, אל תיקח את זה אישית, בבקשה. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע.

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני אכתוב זאת בפעם המי יודע כמה, אם אתה כ"כ בטוח שתוכנית שלך, אז 100K הם כמו העשר אגורות, שנמצאות במגירה של המפתחות.

.

 

לא ברור. האם כוונתך ש 100K קלים להשגה? אבל ל"ברווז" זה כן קשה להשגה.

 

ובנוסף סיפור.

איינשטיין גילה את תורת היחסות בעודו סטודנט לקראת הדוקטורט. הוא הבין שהתגלית קשה לעיכול ולכן הגיש דוקטורט על משהו פשוט (יחסית, בכל זאת זה איינשטין) עבר בקלות עם ציון גבוה ורק אז פרסם את תורת היחסות.

 

לכל דבר יש זמן. אם "ברווז" מתקשה להשיג מימון ליוזמה שלו, שילך לכיוון יותר מעשי, כפי שהציעו לו , יחסוך קצת, ואח"כ לכיוון המקורי שלו.

 

יהודה

פורסם

הציעו לך קודם בתור בעל נטיה למחשבים ושליטה באנגלית לנסות את הקצה הנמוך של ההיטק (כמו תמיכה) , אבל לא התיחסת ולעומת זאת התחלת לדבר על דיבוב.

 

סלח לי אבל זה נראה שאתה מחפש להכשיל את עצמך.

 

יהודה

הדבר האחרון שאני מחפש הוא איך להכשיל עצמי.

עקב - בואו נקרא לזה "קשיים" שחוויתי בתקופה האחרונה, קצת התחלתי להתפזר יותר מדיי ו"לירות לכל הכיוונים".

מה גם שהאנס העביר מסר דיי חד משמעי לגבי הדיבוב- בארץ אני משוכנע אין הרבה מה לעשות עם זה :shock::cry: .

לא ברור. האם כוונתך ש 100K קלים להשגה? אבל ל"ברווז" זה כן קשה להשגה.

 

הכוונה הייתה, כמו שבאגירה ציין- שאם הרעיון טוב מספיק ניתן לשכנע גופים שונים בקלות יחסית, או כך לפחות אני התרשמתי. תיאורטית, הוא צודק, אבל פראקטית, זה לא עובד-לך תבין.

 

לכל דבר יש זמן. אם "ברווז" מתקשה להשיג מימון ליוזמה שלו, שילך לכיוון יותר מעשי, כפי שהציעו לו , יחסוך קצת, ואח"כ לכיוון המקורי שלו.

 

יהודה

קודם כל-תודה על ההשוואה לאיינשטיין :lol: :lol: :lol:

כרגע אני כפי שציינתי למעלה, מרחיב את החיפושים שלי, גם לתחום התמיכה, ההיי-טק (בצורה יותר רצינית ממה שחיפשתי עד עכשיו- בדקתי מה לא בסדר בצורת החיפוש, ושיניתי אותה בהתאם) ואולי דברים אחרים שאני יכול להתמודד איתם בקלות, ולא חושב עליהם כי מעולם לא תיארתי לעצמי שהם אפשרויות בכלל. השירשור הזה בהחלט פתח לי את העיניים קצת, וממשיך לפתוח אותם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לא ברור. האם כוונתך ש 100K קלים להשגה? אבל ל"ברווז" זה כן קשה להשגה.

 

יהודה

 

לאף אחד זה לא כזה קשה, פשוט צריך כוח רצון (וכן, גם אני באתי מהמקום של "אין").

 

ברווז,

 

תמשיך עם קו המחשבה הנ"ל ותמשיך הלאה.

פורסם

אני חוזר לרגע לשרשור המקורי בעקבות הכתבה הבאה בגלובס:

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000652418

 

בדיקת "גלובס": מוצרי המזון בישראל יקרים בעשרות אחוזים מאירופה

יצרניות המזון מעלות מחירים בסמיכות מחשידה ומתמחרות מוצרים בלי קשר למה שקורה בעולם ■ קמעונאי בכיר: "אם שופרסל ורמי לוי היו עושים דבר כזה, היו מכניסים אותם לכלא"

 

- מדוע המחירים עולים יחד?

"אין תחרות, וכולם מנצלים את ההזדמנות.

 

מחיר הסוכר אמנם ירד מתחילת השנה ב-14%, אבל העובדה היבשה הזאת לא הפריעה לאסם לכתוב בהודעתה שהמחירים עולים בין היתר בגלל התייקרות הסוכר.

 

"אם גבינה צהובה עולה ברשת אלדי שליש מהמחיר, אז למה לא לייבא מחו"ל?" שואל מנהל לשעבר בתעשייה ועונה: "בדרך יש מכס של יותר מ-100% שמגן על היצרנים המקומיים, ולכן קשה להתחרות בהם.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

הו, אלדי.

יצא לי להסתובב באיזה סניף מקרי כשהיורו עוד היה שווה 5.4 ש"ח,

אפילו אז היה זול יותר, משמעותית. בשער של היום? אללה יסתור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני מעולם לא הבנתי איך מתמחרים דברים בארץ. הרי גם אם תוריגו את המיסוי הגבוהה, למה לעזאזל צריך להיות רווח כ"כ גדול על מוצרי בסיס?

 

אני מתהלך פה ברשת החנויות 99CENT ואני בשוק כל פעם מחדש, איך אפשר למכור כ"כ הרבה מוצרים במחיר כ"כ נמוך, לשלם שכירות על חנות ענק במיקום מרכזי ולהחזיק כמות מכובדת של עובדים? איך הבעלים נהיה מיליונר אני לא יודע.

 

והנה הדוגמא האחרונה למה שמצאתי שם :

 

רק בשביל חברי הפורום לקחתי את התמונות הללו :)

IMG_20110430_151508.jpg

IMG_20110430_151513.jpg

haters will hate

פורסם

בנצי, זה כמו ההבדל בין זונת רחוב לזונת צמרת. הראשונה פותחת רגליים ל 100 לקוחות ביום בשביל 10 שקלים ללקוח והשנייה ללקוח אחד בשביל 1000 ש"ח. בסופו של יום שתיהן הרויחו אותו הדבר למרות הפער העצום במחיר המוצר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לאחרונה, יצא לי לקנות אייס קפה בגודל של בקבוק שתיה חצי ליטר. המחיר? 22 (!!!) ש"ח. אומנם זה היה בנתב"ג ובשעה שלוש בבוקר היה לי משעמם והייתי צמא (:)), אבל עדיין - 22 ש"ח למילקשייק? אני מגדיר את זה כלא פחות מטירוף (ואני מודע למשמעות של המילה הזו).

 

השבוע יצא לי לראות כתבה, הטוענת כי דופלקס/פנטהאוז/דירת גג נמכרה בלא פחות מ-100 מיליון שקל ! "בחייאת", 100 מיליון שקל לדופלקס בתל אביב? אני לא מפסיק לחשוב על הסכום הנ"ל ולא מבין אותו. לאיפה הגענו?

 

כ"כ בא לי לרשום פה שעם 30 מיליון דולר, אני מסדר לי אחוזה מעולה בברלי הילס, ממש ליד אוזי אוסבורן :).

פורסם

Black Joker

 

הגיע הזמן שתתבגר.

 

לאותו אחד יש כבר אחוזה בבורלי הילס ועכשיו הוא רוצה דופלקס בתל אביב.

 

ומתאים לו לשלם את הסכום "המטורף" הזה.

 

לא כתוב שאיימו עליו באקדח לקנות.

 

קפיש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ג'וקר, זכותם לבקש מה שהם רוצים וזכותך להגיד שלא מתאים לך. אישית לא קונה במחירים כאלה מתוך עיקרון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אז נכון, אני אולי כתבתי את ההודעה כילד ונכון שלא כיוונו לאף אחד אקדח, אבל עדיין - 100 מיליון ש"ח לדופלקס? פה בארץ? לאחרונה, יצא לי להיכנס לשוק הנדל"ן ובעקבות כך, אני מנסה להתעדכן כמה שיותר במחירים של היום ובאמת, אני נותרתי עם פה פעור ולא ידעתי מה להגיד.

 

בנוסף, אני מודע לעובדה כי בעלי הדירה, הם בוודאי גם בעלי דירות/בתים נוספים.

 

שורה תחתונה: דופלקס בת"א ב-100 מיליון ש"ח - ישראל מתקדמת ובצעדי ענק.

פורסם
לאחרונה, יצא לי לקנות אייס קפה בגודל של בקבוק שתיה חצי ליטר. המחיר? 22 (!!!) ש"ח. אומנם זה היה בנתב"ג ובשעה שלוש בבוקר היה לי משעמם והייתי צמא (:)), אבל עדיין - 22 ש"ח למילקשייק? אני מגדיר את זה כלא פחות מטירוף (ואני מודע למשמעות של המילה הזו).

 

במיוחד בשבילך:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=zoJAc_aSM7E דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בדיקת "גלובס": מוצרי המזון בישראל יקרים בעשרות אחוזים מאירופה

יצרניות המזון מעלות מחירים בסמיכות מחשידה ומתמחרות מוצרים בלי קשר למה שקורה בעולם ■ קמעונאי בכיר: "אם שופרסל ורמי לוי היו עושים דבר כזה, היו מכניסים אותם לכלא"

 

הכתבה מעלה נושא נכון וכואב, ואז מקלקלת את הנושא בהבאת דוגמאות לא רלבנטיות. מדוע צריך להשוות מחירי דיאודורנט בין ישראל ואירופה כאשר בישראל מכס משמעותי?

גם השואה של מוצרי חלב או שמן זית לא קשורה ליצרני המזון מכיון שיש מכס \ מחסומים מינהלתים כך שהיבוא לא כדאי.

 

קוקה קולה היא דוגמא טובה לפלצנות שלנו. אומרים שאם טועמים קוקה קולה ו אר.סי. קולה (ללא ידיעה מה שם המוצר) רוב האנשים מתבלבלים ביניהם. אז מדוע הרוב משלם יותר וקונה קוקה קולה?

 

יהודה

פורסם

מותג, כמו בכל דבר.

 

אני מאוד אוהב משקאות אנרגיה. בפעם הראשונה, שתיתי רד בול ונהנתי. פעם שנייה גם. בפעם השלישית, ראיתי שיש פחית מתחרה בחצי מחיר. ניסיתי ונהנתי. מאז, אני קונה רק במבצעים של 3 ב-10 או אפילו 4 ב-10.

 

בקיצור, לא נוגע יותר ברד בול.


×
×
  • תוכן חדש...